کلینیک برق و باطری سازی رحیم در رشت

کلینیک برق و باطری سازی رحیم در رشت

کلینیک برق و باطری سازی رحیم در رشت

کلینیک برق و باطری سازی رحیم در رشت

 

 

فعالیت:

خدمات به روز متناسب با آپشن اتومبیل های مدرن در کلینیک برق و باطری سازی رحیم

کلینیک برق و باطری سازی رحیم از مراکز با سابقه و معتبر در این صنف به شمار می رود که مدیریت آن از حدود سه دهه فعالیت در این حرفه بخوردار است.

رحیم کوچک زاده مدیر از واحد تعمیرگاهی که نایب رئیس اتحادیه باطری سازان گیلان نیز می باشد خاطر نشان کرد :

عیب یابی و انژکتور با دستگاه دیاگ ، ریمپ کردم ECU ، کم کردن آمپر آب ، شستوشوی آنژکتور با دستگاه ، شارژ کولر ، تعمیر کمپرسور و نشت یابی با دستگاه ، تعمیرات ECU و برد الکترونیکی ، BM34 ، COM2000 ، BSI و پشت آمپر ، تعریف کد سوییچ و دانلود و فلش ، فروش و نصب انواع دزدگیر، باطری ، دینام و استارت انواع خودروهای داخلی و خارجی در سطح کاملا تخصصی برخی از خدمات این واحد را تشکیل می دهد که با دستگاه های مدرن و بروز انجام می شود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ ساله در ایران خودرو از شرکت در دوره های متعدد ومرتبط با این رشته شغلی خبرداد و افزود : طی این سالها ایجاد ارتباط محترمانه با مشتریان موجب شده است افراد زیادی از شهرها و استان های همجوار و برخی اداره های دولتی و خصوصی سطح استان به ما مراجعه کنند.

که این امر نشانگر صداقت کاری و اعتمادی است که بین ما و مشتریان شکل گرفته است.
این استاد کار با تجربه در ادامه ایمنی پرسنل و خودرو های ورودی به واحد تحت مدیریت خود را امری مهم دانست و اعلام کرد جهت افزایش ضریب اطمینان ، سالانه این واحد تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرد.
رحیم کوچک زاده در پایان تصریح کرد :
در این مرکز همه ضوابط و امکانات یک واحد تعمیرگاهی مدرن از جمله به روزترین دستگاه ها و ابزارهای مورد استفاده ،البته یکدست لباس فرم پرسنل ،فرم پذیرش خودروها ،فرم تعهد نامه خدمات که توسط مشتری تکمیل می شود، ارائه مشاوره صحیح به مشاریان قبل از شروع کار ،بیمه حوادث واحد صنفی ، امکان آموزش به کارآموزان و علاقه مندان به این رشته شغلی و … رعایت و تدارک دیده شده است که رضایتمندی مشتریان در این خصوص مهر تاییدی بر عملکرد ماست.

همراه:

۰۹۱۱۲۳۱۶۴۹۷

آدرس:

رشت, بلوار امام علی , بعد از شیرینی فروشی تشریفات, باطری سازی رحیم

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

پنج + هجده =

118 ایران باطری باطری سازی رحیم در رشت تعریف کد سوییچ و دانلود و فلش تعمیر کمپرسور و نشت یابی با دستگاه دینام و استارت انواع خودروها رحیم کوچک زاده رشت ریمپ کردم ECU شارژ کولر شستوشوی آنژکتور با دستگاه عیب یابی و انژکتور با دستگاه دیاگ فروش و نصب انواع دزدگیر کلینیک برق و باطری سازی رحیم کلینیک برق و باطری سازی رحیم در رشت کم کردن آمپر آب گیلان
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera