شومینه های برقی مدرن در تهران پارس

شومینه های برقی مدرن در تهران پارس

شومینه های برقی مدرن در تهران پارس

شومینه های برقی مدرن در تهران پارس

نوع فعالیت:

طراحی فضای خانه های امروز ترکیبی از ذوق و سلیقه ی ایرانی با تفکری جهانی است. به کارگیری عناصر مختلف برای ایجاد فضاهایی متفاوت، کاربردی و زیبا ناگزیر از در نظر گرفتن کلیه عناصر طراحی داخلی در دکوراسیون است. شومینه های برقی با طراحی های زیبا در انواع مدرن و کلاسیک، همراه با گرمابخشیدن به فضا، امکان بهره مندی از شعله هایی رنگین و آرامش بخش را بدون ایجاد آلودگی و ساخت و ساز امکان پذیر می سازد. نصب آسان، امنیت بالا و بهینه سازی مصرف فضا و انرژی از ویژگی های مهم در طراحی این محصولات است. همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا، لامپ های ال ای دی و در نظر گرفتن امکان کنترل از راه دور برای ایجاد آسایش بیشتر در این شومینه های مدرن در نظر گرفته شده است تا بتواند گرما بخش هر خانه ای باشد.

تولیدی شومینه دوستار، با ۳ سال سابقه تولید موفق شومینه های برقی در ایران، مظابق با شیوه های نوین جهانی ارائه دهنده ی انواع شومینه های برقی مدرن و کلاسیک در سرتاسر ایران می باشد..

بامدیریت:

شجاع دوستار

همراه:

۰۹۱۲۷۹۹۸۰۶۴

سایت:

www.shominedostar.ir

آدرس:

تهران پارس,بعد از پل لواسانات زیرگذر دانشگاه امام حسین شهرک کوثر یاس ۳ مجتمع اداری واحد ۱

 

118ایران www.shominedostar.ir استفاده از تکنولوژی روز دنیا، مظابق با شیوه های نوین جهانی بانک مشاغل ایران تهران پارس شجاع دوستار شومینه های برقی شومینه های برقی مدرن شومینه های برقی مدرن در تهران پارس
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera