شالیکوبی ممتاز جرجانی در گرگان

شالیکوبی ممتاز جرجانی در گرگان

نوع فعالیت:

 

کارخانه شالیکوبی ممتاز جرجانی با بیش از ۲۰۰۰۰ مترمربع مساحت ، ۶ سالن سرپوشیده به مساحت ۸۸۰۰ مترمربع و مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات شالیکوبی و بوجاری یکی از بزرگترین  تولید کنندگان برنج ایرانی در کشور است .

بیش از ۹۰۰۰ تن تولید برنج سفید در سال شالیکوبی ممتاز جرجانی را به یکی از برترین تولیدکنندگان برنج سفید ایرانی در کشور بدل ساخته است .

شالیکوبی ممتاز جرجانی یکی از اعضای انجمن برنج ایران و عضو شرکت تعاونی پادنگ، اولین کارخانه شالیکوبی است که دارای ایران کد در استان گلستان بوده و از سوی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد و کشاورزی استان گلستان مورد تقدیر قرار گرفته است.

شالیکوبی ممتاز جرجانی مفتخر به تولید برنج ایرانی با نام برنج استرآباد در کشور

شالیکوبی جرجانی با شرکت در نمایشگاه های پاییزه و بهاره گرگان (در محل دائمی نمایشگاه گرگان) با ارائه برنج استرآباد مفتخر به توزیع بهترین برنج کشور به هموطنان عزیز

« برنج استر آباد اولین برنج ایرانی دارای استاندارد در کشور »

برنج قهوه ای محصولی دیگر از کارخانه شالیکوبی ممتاز جرجانی

برنج قهوه ای بسیار رژیمی و مخصوص بیماران دیابتی تولید شده است و بسیار خوش عطر و طعم است. در این برنج نوعی شاخص به نام شاخص گلایسمی که نشان دهنده میزان بالا رفتن سریع کربوهیدرات و تبدیل آن به قند در بدن است ، بسیار پایین می باشد. این برنج به دلیل ذکر شده به افراد دارای رژیم لاغری نیز توصیه می شود.

بمدیریت:

حاج حسن جرجانی

همراه:

تلفن:

 

ایمیل:

آدرس:

118ایران بانک اطلاعات مشاغل ایران برنج بیماران دیابتی پیشرفته ترین حاج حسن جرجانی خیابان شهید بهشتی دفتر مرکزی فروش برنج استر آباد شالیکوبی شالیکوبی ممتاز جرجانی در گرگان کارخانه
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera