سالن زیبایی الوان در یزد

سالن زیبایی الوان در یزد

«آینه را خیره کن»

بیوگرافی:

با سلام. با یک بیوگرافی ساده از خودم شروع می کنم. من الوان خواجه نسب متولد اسفند سال ۱۳۶۴ در شهر یزد در یک خانواده هنری به دنیا آمده ام. پدرم ابوالفضل خواجه نسب، نقاش ملقب به ( ارژنگ) بوده است تا هم اکنون. تحصیلات من در رشته گرافیک بوده است. به نظر من یک آرایشگر خوب باید یک نقاش خوب باشد تا بتواند با ترکیب رنگها زیبایی را به اوج خود برساند. لازم به ذکر است این امر نقش شایانی در رشته زیبایی برای من ایفا کرده است.

از سن ۱۵ سالگی به صورت پاره وقت هنر آرایشگری را فرا گرفته ام تا اینکه در سال ۹۲ و ۹۳ دوره های گریم تخصصی عروس، شینیون، رنگ و انواع لایت ها و هیرکات را در کشور ترکیه به انجام رسانیده ام. همیشه سعی کرده ام در تمامی رشته های زیبایی ابتکار و نو آوری داشته باشم و دوست دارم کسانی را که نوگرا و متفاوت هستند و از تقلید و مانند بودن به یکدیگر دوری می کنند. همیشه نوگرا باشید متفاوت، زیبا بدرخشید مانند خودتان. خدا را شکر می کنم که این هنر را در وجود من قرار داده تا بتوانم سهمی هر چند ناچیز در زیبایی همشهریان خود داشته باشم.

معرفی سالن:

سالن زیبایی الوان ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و آرایشی در یزد می باشد. مدیریت این سالن را سرکار خانم الوان خواجه نسب، دارای مدرک تخصصی از ترکیه، برعهده دارند. در این سالن حس خوب زیبا شدن را تجربه نمایید.

سالن زیبایی الوان یزد با سابقه چند ساله در رشته زیبایی و فعالیتی پی در پی برای بروز آوری متد ها در زمینه های مختلف آرایشی در خدمت هموطنان عزیز میباشد

ما شرایط و محیط را برای مشتریان عزیزمان بسیار صمیمانه و محیطی آرام را فراهم ساخته آیم و برای عروس خانمهای عزیز محیطی کاملا vlp و کاملا اختصاصی را فراهم ساخته آیم تا یک روز شاد و خاطر انگیز را برایشان بوجود بیاوریم.

 

خدمات:

انجام کلیه خدمات عروس
۱- رنگ مو و انواع لایت های با متد بالیاژ ، آمبره ، سامبره و کالر ملتینگ

۲-میکاپ به روش کانتورینگ

۳- شینیون جدیدترین مدلها

۴-کوتاهی های ژورنالی

۵- ویتامین کردن مو با جدیدترین تکنیک ها مخصوص انواع موهای خشک ، نازک ، شکننده و آسیب دیده

۶- هاشور ابرو یا میکرو پیگمنتیشن و تاچ یا بلیدینگ با بروز ترین متد

۷-کراتین و صافی مو با مواد عالی آلمانی ۸- پاکسازی پوست با بهترین مواد اسپانیایی و فرانسوی

۹- اپیلاسیون کل بدن

۱۰-ماساژ کل بدن ریلکس و درمانی و صورت

۱۱- کاشت ناخن با بهترین مواد

۱۲-کستنشن مو با چسب و رینگ
اولین مجری اصلاح صورت سرد با آب رسانی مخصوص پوست های حساس در یزد

مزیت های( اصلاح سرد )

۱- کاهش موهای زائد صورت

۲-بدون درد

۳- آب رسانی به پوست

۴ -ضد التهاب

 

 

به مدیریت:

خانم الوان خواجه نسب

 تلفن:

 همراه:

تلگرام:

آدرس:

سالن زیبایی الوان در یزد

سالن زیبایی الوان در یزد

photo_2017-01-03_09-35-04 photo_2017-01-03_09-35-07 photo_2017-01-03_09-35-11

118ایران ارائه دهنده انواع ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و آرایشی حس خوب زیبا شدن خانم الوان خواجه نسب خدمات زیبایی و آرایشی سالن زیبایی الوان در یزد صفاییه یزد
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera