دکتر صدیقه موذن در تهران

دکتر صدیقه موذن در تهران
Dr. Sedigheh moazzen

 دکتر صدیقه موذن

دکتر صدیقه موذن

متخصص زنان و زایمان
ارائه کلیه خدمات زنان و زایمان
ارائه کلیه خدمات زایمان طبیعی و سزارین
انواع جراحی های زنان
کنترل بارداری
تعیین جنسیت جنین
مشاوره ناباروری
انجام خدمات لاپاراسکوپی و کولپوسکوپی
مشاوره دوران بارداری , مشاوره قبل از بارداری
پذیرش :
شنبه و چهارشنبه ۴ الی ۸
دوشنبه ها ۱۰ صبح الی ۱ ظهر

توضیحات بیشتر

تهران , خیابان فرجام غربی , تقاطع آیت با فرجام ( میدان صدم ) , ساختمان مهدی , پلاک ۹۵۰ , طبقه ۲ , واحد ۷
فرم تماس با دکتر صدیقه موذن

    نام ونام خانوادگی (الزامی)

    موبایل

    موضوع (الزامی)

    پیام

    ویدیو

    گالری تصاویر

    دکتر صدیقه موذن در تهران

    بیماری های زنان, زایمان و نازایی
    بیماری های زنان طیف گسترده‌ای داشته و به دلیل تفاوت‌هایی که با بیماری‌های مردان دارند، به طور خاصی به آنها توجه می‌شوند. زنان باید در رابطه با مشکلات مربوط به بلوغ، بارداری، یائسگی و سرطان‌های شایع اطلاعات کافی داشته‌باشند تا به‌موقع برای درمان آنها اقدام کنند. فرقی ندارد در مرحله بلوغ هستید، رابطه جنسی دارید، تصمیم دارید باردار شوید یا به دوره یائسگی نزدیک می‌شوید، در هر صورت احتمال بروز بیماری‌ها و مشکلاتی وجود دارد
    آشنایی با انواع بیماری های شایع زنان و لیست بیماری های زنان

    بیماری‌های مختلف هم زنان و هم مردان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. اما برخی از بیماری‌ها فقط زنان را تحت تاثیر قرار داده یا به شکل متفاوتی سلامت آنها را تهدید می‌کند. آمار سرطان‌های مختص خانم‌ها مانند سرطان سینه و سرطان دهانه رحم بالا بوده و مسائلی مانند یائسگی و بارداری مشکلات زیادی برای زنان ایجاد می‌کنند. برخی از بیماری‌ها مانند بیماری‌های قلبی، افسردگی و اضطراب در میان زنان شیوع بیشتری دارد. همچنین بیماری‌های مقاربتی و بیماری‌های دستگاه ادراری زنان را بیشتر تحت تاثیر قرار داده و عوارض بیشتری در آنها ایجاد می‌کنند. بیماری های زنان به انگلیسی gynecological complications گفته می‌شود.

    به همین دلیل لازم است خانم‌ها در مورد بیماری های زنان آگاهی داشته باشند و در صورت بروز علائم مشکوک یا وجود عوامل خطر برای جلوگیری و درمان آنها به‌موقع اقدام کنند.

    . فشار خون در بارداری از بیماری های زنان و زایمان

    فشارخون طبیعی در زنان باردار باید ۱۲/۸ باشد. اگر فشار بیش از این مقدار شود، شخص دچار فشارخون بارداری  است. این عارضه می‌تواند خطرات مختلفی برای مادر و جنین داشته‌باشد. مهم‌ترین عارضه خطر کاهش جریان خون به جفت است. در نتیجه جنین اکسیژن و مواد مغذی را به مقدار کافی دریافت نمی‌کند. در نتیجه ممکن است رشد آهسته‌ای داشته‌باشد و در زمان تولد وزن او کم باشد. همچنین احتمال زایمان زودرس در این زنان بالا است.

    . مشکلات مربوط به پریود از شایع ترین بیماری های زنان

    هر خانمی در هر سنی ممکن است مشکلاتی مربوط به پریود داشته‌باشد. در برخی از افراد درد پریود بسیار شدید بوده که به آن آمنوره می‌گویند. این عارضه انجام فعالیت‌های روزانه را با مشکل روبرو می‌کند و مسکن‌های بدون نسخه در تسکین درد تاثیری ندارند. برخی از خانم‌ها نیز ممکن است خونریزی غیرطبیعی داشته باشند. این مشکل شامل خونریزی بیش از حد قاعدگی، عدم خونریزی در دوره پریود یا خونریزی بین دوره‌ها است.

    . بیماری های دهانه رحم

    دهانه رحم جز بافت‌هایی است که احتمال بروز بیماری‌های مختلف در آن وجود دارد. جدی‌ترین بیماری های دهانه رحم سرطان دهانه رحم است که با آزمایش پاپ‌اسمیر تشخیص داده می‌شود. اما به جز این بیماری، مشکلات دیگری هم ممکن است در دهانه رحم ایجاد شود. التهاب دهانه رحم از بیماری‌های شایع است که به دلیل عفونت به وجود می‌آید. عدم درمان عفونت در طولانی‌مدت باعث التهاب دهانه رحم می‌شود.

    ناتوانی رحم بیماری دیگری است که در زمان بارداری رخ می‌دهد. در این بیماری دهانه رحم زودتر از زمان تولد باز می‌شود. بیماری دیگر مربوط به دهانه رحم، پولیپ‌ها و کیست‌های این ناحیه هستند.

    . پولیپ رحم

    پولیپ رحم ضایعاتی است که به دیواره رحم متصل می‌شود. بیشتر در خانم‌هایی که در حال گذراندن دوره یائسگی هستند، این عارضه دیده می‌شود. زمانی که سلول‌ها در پوشش آندومتر بیش از حد رشد می‌کنند، پولیپ به وجود می‌آید. به همین دلیل به آن پولیپ آندومتر هم می‌گویند. معمولا آنها خوش‌خیم هستند. اما گاهی ممکن است پولیپ پیش سرطانی باشد و باعث ایجاد سرطان شود.

    . عفونت رحم

    معمولا عفونت درمان نشده در دهانه رحم یا واژن می‌تواند به رحم و تخمدان‌ها منتقل شده و باعث عفونت رحم  شود. عفونت‌های مقاربتی مانند باکتری کلامیدیا و سوزاک نیز عفونت رحم را ایجاد می‌کنند. اگر رابطه جنسی محافظت نشده داشته‌اید، باید برای تشخیص بیماری مقاربتی و احتمال عفونت رحم به متخصص مراجعه کنید.

    . فیبروم رحم

    فیبروم رحم یکی از مشکلات شایع زنان در سنین باروری است. فیبروم تومور خوش‌خیمی است که در رحم به وجود می‌آید. سلول‌های ماهیچه یا بافت مربوط به درون و اطراف دیواره رحم ممکن است رشد کنند و فیبروم را به وجود بیاورند. علت بروز این بیماری هنوز مشخص نیست. اما عواملی مانند اضافه‌وزن احتمال بروز آن را بالا می‌برند.

    . سرطان سینه

    . سرطان تخمدان

    سرطان تخمدان از سلول‌های تخمدان شروع شده و می‌تواند به بافت‌های دیگر سرایت کند. معمولا این بیماری در مراحل اولیه هیچ علامتی ندارد. به همین دلیل به آن قاتل خاموش می‌گویند. زنان ممکن است در هر سنی به سرطان تخمدان مبتلا شوند. اما با افزایش سن احتمال ابتلا به آن افزایش می‌یابد.

    . بیماری های مقاربتی از بیماری های شایع زنان

    دکتر صدیقه موذن در تهران

    دیدگاهتان را ثبت کنید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

    *

    15 + یازده =

    118ایران دکتر صدیقه موذن دکتر صدیقه موذن در تهران دکتر موذن دکتر موذن در تهران دکتر موذن متخصص زنان و زایمان متخصص زنان و زایمان موذن در تهران
    118iran
    WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera