دکتر کیان امیدبخش در بوشهر

دکتر کیان امیدبخش در بوشهر

دکتر کیان امیدبخش در بوشهر

دکتر کیان امیدبخش در بوشهر

نوع فعالیت:

فوق تخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری

پذیرش:

با تعیین وقت قبلی

تلفن:

۰۷۷-۳۴۲۵۹۰۹۶

آدرس:

بوشهر , شهر برازجان , خیابان شهید چمران , ساختمان پزشکان نوید ۲ , طبقه ۲

توضیحات بیشتر:

بهترین سن برای مراجعه به یک متخصص اورولوژیست چه زمانی است؟

جراح کلیه و مجاری ادراری

عموما افراد در هر سنی می توانند برای سلامت دستگاه های حیاتی بدن خود به متخصصان اورولوژیست مراجعه کنند اما به طور کلی اکثر بیمارانی که به مطب های یک متخصص اورولوژیست مراجعه می کنند میانگین سنی آن ها بیشتر از ۵۰ سال است که آن هم دچار مشکلات ادراری هستند که توسط متخصص مربوطه به راحتی درمان خواهند شد.

جراح کلیه و مجاری ادراری چه بیماری هایی را درمان می کند؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که همواره وجود دارد این است که جراح کلیه و مجاری ادراری، چه نوع از بیماری هایی را می تواند مورد درمان قرار دهد؟

درمان تنگی مجرای ادراری

تنگی مجرای ادراری در واقع بیماری بسیار شایع ای است که اغلب در افراد بزرگسال و کودکان وجود دارد! همان طور که از نام این بیماری پیداست، تنگ شدن مجرای ادراری باعث عدم تخلیه کامل ادرار شده و می تواند مشکلاتی همانند تولید سنگ و نارسایی کلیه ها را در پی داشته باشد که باید در سریع ترین زمان ممکن در صورت بروز علائم این عارضه به متخصص اورولوژیست مراجعه شود. این علائم به شرح زیر است:

پرش یا چند شاخه ای شدن ادرارتورم خود آلت تناسلی در هنگام ادراردرد در ناحیه لگن بی اختیاری ادراری سوزش موقع ادرار و…

درمان سنگ کلیه

جراح کلیه و مجاری ادراری

سنگ کلیه یکی از شایع ترین بیماری‌ای است که توسط متخصصان این حوزه می تواند درمان شود، البته این موضوع و شیوه های درمانی آن پس از بررسی های کامل توسط پزشک مربوطه به اطلاع بیمار می رسد. عموما سنگ های کلیه ای در اندازه های متفاوت و مختلفی در بدن انسان تشکیل می شوند که پس از بررسی می توان اطلاعات تکمیلی تری به دست آورد. چنانچه علائم زیر را داشتید در اولین فرصت حتما به یک متخصص اورولوژی و یا یک جراح کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید.

سوزش در هنگام ادرار ادرار در رنگ های مختلف:
صورتی، زرد، نارنجی و…ادرار های بد بو و یا تیره رنگایجاد حالت تهوع و استفراغاحساس نیاز شدید به ادرارو…

درمان سرطان کلیه

یکی از حاد ترین عارضه هایی که می توان برای درمان آن به جراح کلیه و مجاری ادراری مراجعه نمود، سرطان کلیه است. در طی این عارضه که سلول های کلیوی به سرعت رشد کرده و کنترل آن ها عموما غیرممکن است باید سریعا به پزشک اورولوژیست مراجعه نمود تا بررسی های بیشتری بر روی اندام های حیاتی بدن و همچنین کلیه ها انجام شود. متاسفانه هنوز علل اصلی و ایجاد سرطان کلیه نامشخص است.
در صورت مشاهده علائم زیر در کمترین زمان حتما به یک متخصص مراجعه کنید.

وجود خون در ادرارکمردرد های بسیار شدید و غیر قابل بهبودکاهش وزن بدون هیچگونه دلیلیخستگی مفرطکم خونیکاهش اشتهاو…

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

3 × 4 =

118 ایران دکتر امیدبخش دکتر امیدبخش فوق تخصص جراحی کلیه دکتر کیان امیدبخش دکتر کیان امیدبخش در بوشهر فوق تخصص جراحی کلیه ومجاری ادراری
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera