دکتر حسین حق شناس جراح پلاستیک در تهران

دکتر حسین حق شناس در تهران
Dr.Hossein Haghshenas

 دکتر حسین حق شناس

دکتر حسین حق شناس

فعالیت:
فوق تخصص جراحی پلاستیک زیبایی
بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک زیبایی
عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا
عضو انجمن جراحان زیبایی دنیا
(جراحی بینی , صورت , پلک , سینه , شکم , جمجمه فک و صورت , اندام ها)


توضیحات بیشتر

تهران , خیابان بخارست , کوچه سوم , پلاک ۶
فرم تماس با دکتر حسین حق شناس

    نام ونام خانوادگی (الزامی)

    موبایل

    موضوع (الزامی)

    پیام

    ویدیو

    گالری تصاویر

    جراحی های زیبایی، ترمیمی و پلاستیک
    جراحی‌های زیبایی، ترمیمی و پلاستیک، هر ۳ شاخه‌هایی از جراحی هستند که هدف آن‌ها بهبود ظاهر و یا عملکرد بخش‌های مختلف بدن است. هر چند که تفاوت‌هایی میان تعریف انواع عمل های زیبایی و موارد ترمیمی و جراح پلاستیک وجود دارد. جراحی پلاستیک شامل روش‌های زیبایی‌شناختی و روش‌های ترمیمی است؛ شاید بتوانیم لقب جراحی همه‌کاره را به جراحی پلاستیک بدهیم. پزشک با تخصص جراحی یا همان جراح پلاستیک می‌تواند باتوجه‌ به علم و تجربیات خود، هم عمل‌های زیبایی و هم ترمیمی را انجام دهد.

    جراحی ترمیمی عمدتاً برای رفع ناهنجاری‌ها یا نواقص مادرزادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف جراحی ترمیمی، بازگرداندن فرم و عملکرد طبیعی بافت پس از آسیب‌دیدگی ناشی از عفونت، ضربه، جراحی سرطان یا دلایل مادرزادی است. دلایل جراحی ترمیمی با عمل‌های زیبایی متفاوت است. زیرا این نوع جراحی به تشخیص پزشک و به جهت تقویت عملکرد بافت یا اندام انجام می‌شود.

    جراحی پلاستیک، شاخه‌ای جامع‌تر از هر دو نوع جراحی زیبایی و ترمیمی است. انتخاب نوع جراحی مناسب بستگی به نیازها و شرایط فردی بیمار دارد و مشاوره با یک جراح متخصص می‌تواند به تعیین بهترین روش برای هر فرد کمک کند.

    افرادی که کاندید انواع عمل‌ های زیبایی می‌شوند، اغلب بدون مشکل و سالم هستند. این امر همان تفاوت بزرگ جراحی پلاستیک و زیبایی با یکدیگر است. در ادامه، پرطرفدارترین جراحی‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

    جراحی زیبایی بینی
    رینوپلاستی (Rhinoplasty) نوعی جراحی زیبایی بینی است که توسط جراح گوش و حلق و بینی، جراح فک و صورت یا جراح پلاستیک انجام می‌شود. این جراحی، یکی از رایج‌ترین انواع عمل‌ های زیبایی است که به‌منظور اصلاح فرم بینی و مشکلات تنفسی توسط پزشک معالج تجویز می‌شود. در جراحی رینوپلاستی شکل بینی، تیغه بینی، انحراف و شکست بینی فرد اصلاح می‌شود.

    جراحی زیبایی بینی می‌تواند به دو صورت انجام شود:

    رینوپلاستی باز؛ شامل ایجاد برش‌های کوچک در بخش خارجی بینی است که امکان دسترسی کامل‌تر به ساختارهای داخلی بینی را فراهم می‌کند.
    رینوپلاستی بسته؛ شامل ایجاد برش‌های داخلی درون بینی است که هیچگونه برش خارجی ندارد و تورم و زمان بهبودی کمتری دارد.
    تایج نهایی جراحی زیبایی بینی ممکن است تا ۱ سال پس از جراحی قابل مشاهده باشد، زیرا تورم و تغییرات جزئی؛ ممکن است زمان ببرد تا بهبود پیدا کند.

    جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)
    جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از جراحی‌های رایج برای بهبود ظاهر پلک‌ها و ایجاد ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر است. این جراحی می‌تواند روی پلک‌های بالا، پلک‌های پایین یا هر دو انجام شود. پلک‌ها بر اثر افزایش سن یا افتادگی شدید پوست پس از مدتی کشیده می‌شوند و عضلات حمایت‌کننده آن‌ها ضعیف خواهند شد. در نتیجه، پوست و چربی‌های اضافی در قسمت بالا و پایین پلک جمع می‌شوند. در نهایت هم افتادگی ابروها، افتادگی پلک‌های فوقانی و کیسه‌های زیر چشم به وجود می‌آید. متخصصان زیبایی به کمک جراحی بلفاروپلاستی (Blepharoplasty)، بخشی از پوست و چربی اضافی را از قسمت‌های نام‌برده خارج و فرم چشم‌ها و ابرو‌ها را اصلاح می‌کنند.

    دکتر حسین حق شناس در تهران

    دیدگاهتان را ثبت کنید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

    *

    17 − پنج =

    118ایران پلاستیک زیبایی تهران دکتر حسین حق شناس دکتر حسین حق شناس جراح پلاستیک دکتر حسین حق شناس جراح پلاستیک در تهران دکتر حسین حق شناس در تهران دکتر حق شناس دکتر حق شناس در تهران فوق تخصص جراح فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران فوق تخصص جراحی پلاستیک زیبایی
    118iran
    WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera