دکتر نیره شادمان جراح لثه در مشهد

دکتر نیره شادمان جراح لثه در مشهد
dr.nayereh shadman

دکتر نیره شادمان جراح لثه

متخصص جراحی لثه و کاشت ایمپلنت
جراحی کاشت دندان(ایمپلنت)
انجام انواع جراحی های لثه و پیوند لثه
جراحی افزایش طول تاج(کرون لنس)
جراحی دندانهای نهفته و نیمه نهفته
جراحی دندان عقل و ریشه باقیمانده

پذیرش:

ساعت ۱۷ الی ۲۰
همه روزه به جز ایام تعطیل
پذیرش ویژه بانوان


توضیحات بیشتر

آدرس:
خراسان رضوی , مشهد , بین میدان هاشمیه و میدان هنرستان , پیروزی ۴۶ , پلاک ۱۵۶
فرم تماس با دکتر نیره شادمان

    نام ونام خانوادگی (الزامی)

    موبایل

    موضوع (الزامی)

    پیام

    ویدیو

    گالری تصاویر

    توضیحات بیشتر:
    جراحی لثه چیست؟در برخی از مواقع، بعضی از مشکلات مربوط به لثه مانند ژنژیویت و یا پریودنتیت، تنها از طریق جراحی بهبود پیدا می‌کنند. این مشکلات نیاز به جراحی پریودنتال نیاز دارند که به عنوان جراحی لثه نیز شناخته می‌شود. به عبارتی زمانی که بافت لثه قابل ترمیم نباشد و عفونت آن افزایش پیدا کرده باشد، باید برای جراحی کردن لثه اقدام نمود. این عمل در بسیاری از مواقع به صورت سرپایی انجام می‌شود.علت ایجاد بیماری‌های لثهبعد از آشنایی با تعریف جراحی لثه، لازم است تا با علت بیماری‌های لثه نیز آشنا شویم. می‌دانیم که بعضی از این بیماری‌های برای بهبود، نیاز به جراحی پیدا می‌کنند، اما به صورت کلی علت بروز این بیماری‌ها چیست و چه دلیلی باعث به وجود آمدن آن‌ها می‌شود. علت‌های مختلفی وجود دارند که باعث بروز این دست از بیماری‌ها می‌شوند. برخی از شایع‌ترین دلایل در این زمینه به شرح زیر هستند که باید با آن‌ها آشنا شویم.جرم و باکترییکی از اصلی‌ترین علل بروز بیماری‌های لثه که نیاز به جراحی پیدا می‌کنند، عدم توجه به بهداشت و دندان و در نتیجه آن تجمع جرم و باکتری در این قسمت‌هاست. جرم و باکتری به مرور زمان باعث پوسیدگی دندان‌ها می‌شوند. هر اندازه جرم باکتری در دهان فرد قدیمی‌تر شوند، به دندان چسبیده و حالت شفاف آن را از بین می‌برند. در این حالت پلاک دندان تشکیل می‌شود که می‌تواند تأثیرات مخربی بر روی دندان‌ها و لثه بگذارد.

    عوامل ژنتیکی

    یکی دیگر از علل بروز انواع بیماری‌های لثه، وراثت و ژنتیک افراد است. طبق مطالعات انجام‌شده در این زمینه و آمار موجود، می‌توانیم ادعا کنیم که حدود ۳۰ درصد از بیماری‌های لثه به دلیل وراثت و ژنتیک هستند. این عامل می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان لثه را نیز تا حد زیادی افزایش دهد.

    دکتر نیره شادمان جراح لثه در مشهد

    .

    دیدگاهتان را ثبت کنید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

    *

    5 − یک =

    118ایران ایمپلنت جراحی چهارره مخابرات دکتر شادمان در مشهد دکتر نیره شادمان دکتر نیره شادمان جراح لثه دکتر نیره شادمان جراح لثه در مشهد دکتر نیره شادمان در مشهد ساختمان پزشکان حکمت کاشت کوچه دکتر حشمتی لثه متخصص متخصص جراحی لثه در مشهد متخصص جراحی لثه دکتر شادمان
    118iran
    WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera