آژانس هواپیمایی ماهور گشت در زنجان

آژانس هواپیمایی ماهور گشت در زنجان

آژانس هواپیمایی ماهور گشت در زنجان

آژانس هواپیمایی ماهور گشت در زنجان

نوع فعالیت :

برترین مجری تورهای باکو

رزرو تمامی هتل های باکو و وان

تخفیف ویژه برای مسافرین گروهی به تمام نقاط جهان

انجام تمامی خدمات مسافرتی ( بلیط , ویزا , هتل )

حرکت تورها از تهران و زنجان ( در صورت درخواست مسافرین گروهی مکان حرکت تغییر می یابد )

تلفن :

۰۲۶-۳۳۴۴۷۰۸۶

۰۲۶-۳۳۴۶۶۲۰۶

۰۲۶-۳۳۴۵۴۳۴۶

آدرس :

زنجان , دروازه رشت , نبش خیابان بهار ( روبه روی کویر موتور ) , آژانس هواپیمایی ماهور گشت

توضیحات بیشتر:

آژانس های مسافرتی برای توسعه و رشد گردشگری و تولید ناخالص داخلی یک کشور ضروری هستند. وظیفه آن ها خدمت رسانی به افرادی است که قصد سفر دارند و این کار را با خرید بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل و … انجام می دهد.

هتل ها، خطوط هوایی و شرکت های کرایه اتومبیل با آژانس های مسافرتی در ارتباط هستند و از آن ها به عنوان نماینده، جهت فروش خدمات خود به مشتریان استفاده می کنند. آژانس های مسافرتی از رزرو پرواز، هتل و اتومبیل گرفته تا ارائه بیمه نامه مسافرتی را انجام می دهند و به مسافران در تجربه یک رزرو بی دردسر کمک می کنند.

قبل از بوجود آمدن اینترنت، مشتریان برای سفر با یک آژانس مسافرتی بایستی شخصا برنامه ریزی و رزرو می کردند. اما با ظهور تکنولوژی و اینترنت، آژانس های مسافرتی آنلاین شدند و تهیه مقدمات سفر را برای مسافران تجاری و گردشگران عادی راحت تر کردند.

عموم مردم برای سفرهای تفریحی خود و سازمان ها برای سفرهای کاری از خدمات آژانس های مسافرتی استفاده می کنند. مهمترین خدماتی که این آژانس ها به مشتریان خود ارائه می دهند، شامل مشاوره و ارائه بهترین برنامه سفر، ارائه تورهای گردشگری، تدارک حمل و نقل و اسکان مسافران، صدور ویزا، خدمات بیمه مسافران و تبدیلات ارزی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

1 × یک =

118ایران آژانس هواپیمایی ماهور گشت آژانس هواپیمایی ماهور گشت در زنجان انجام تمامی خدمات مسافرتی برترین مجری تورهای باکو زنجان
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera