دکتر فرهاد اژدری جراحی پلاستیک در تهران

دکتر فرهاد اژدری جراحی پلاستیک در تهران
Dr Farhad Azhdari

 دکتر فرهاد اژدری جراحی پلاستیک

دکتر فرهاد اژدری جراحی پلاستیک

نوع فعالیت:
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران
پذیرش(مطب تهران):
شنبه , چهارشنبه , پنجشنبه بعدازظهر
نوبت دهی: ۱۴ الی ۲۰

توضیحات بیشتر

آدرس۱:
بندر عباس , میدان شاه حسینی , ساختمان سپهر بانک صادرات , طبقه۶ , واحد۲۸
آدرس۲:
تهران, میدان ونک , خیابان گاندی شمالی , خیابان صانعی , روبروی صندوق رفاه , پلاک ۲۶ , طبقه سوم
آدرس ۳ :
تهران , خیابان نلسون ماندلا یا جوردن , خیابان صانعی , کلینیک مریم
فرم تماس با دکتر فرهاد اژدری جراحی پلاستیک

    ویدیو

    گالری تصاویر

    لیفت صورت

    لیفت صورت یک روش جراحی زیبایی است که با هدف بهبود ظاهر صورت و کشش پوست صورت انجام می‌شود. در این روش، پوست را به بالا می‌کشند تا چین و چروک‌های صورت کاهش پیدا کرده و پوست صورت شما جوان‌تر و صاف تر به نظر برسد.
    عمل لیفت صورت به طور معمول شامل بریدگی‌های کوچک در محدوده موهای سر، گوش و اطراف گونه‌ها است. در این روش معمولاً فرد تحت بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی با تسکین دارویی قرار خواهد گرفت و ممکن است به همراه عمل‌های دیگری نظیر لیپوساکشن یا تزریق چربی نیز انجام شود.

    لیپوساکشن

    در جراحی لیپوساکشن بخش عمده ی چربی هایی که به طور موضعی انباشته شده اند تخلیه می شوند. این عمل زیبایی بهترین روش برای کسانی است که در بخش های مختلفی از بدنشان از جمله، ران ها، پهلوها، شکم و نیز بازوها دارای چربی های اضافی هستند. البته این روش زیبایی اولین گزینه درمانی نیست، بلکه این دسته از افراد در ابتدا باید با کمک ورزش و رژیم های غذایی به کاهش چربی ها بپردازند و در صورتی که این راهکارها پاسخ مناسبی در پی نداشت می توانند برای انجام لیپوساکشن اقدام کنند. توصیه بهترین جراح پلاستیک برای متقاضیان جراحی لیپوساکشن این است، در صورتی که می خواهید کاهش وزن قابل توجهی داشته باشید این روش زیبایی گزینه مناسبی نیست. زیرا که جراحی لیپوساکشن کمک چندانی به کاهش وزن نمی کند و صرفاً افرادی که با چربی های موضعی محدودی روبرو هستند می توانند برای انجام عمل لیپوساکشن اقدام کنند.

    ابدومینوپلاستی

    مهم ترین هدفی که در جراحی ابدومینوپلاستی دنبال می شود این است که چربی های اضافی و نیز پوست اضافی در بخش های شکمی، پهلو ها و نیز نواحی تحتانی شکمی برداشته شود.با برش هایی که در جریان جراحی ابدومینوپلاستی در بخش های زیر شکم ایجاد می شود می توانند کانالی ایجاد کنند تا پوست از عضلات زیر شکم جدا شود و راهی برای تخلیه و برداشت چربی و پوست اضافی ایجاد گردد.
    بعد از این که چربی های اضافی از بافت اصلی شکم و پهلو ها جدا شد و روند جراحی به اتمام رسید محل برش ها بخیه می شود.
    این جراحی گزینه مناسبی برای افرادی است که تجمع چربی در ناحیه شکمی آن ها زیاد است و باید اقدامات جدی ای برای تخلیه آن ها انجام شود.

    ماموپلاستی یا لیفت سینه

    لیفت سینه یا ماموپلاستی از بهترین انواع جراحی هایی است که با هدف بالا کشیدن و لیفت سینه انجام می شود. زنان در سنین بالا و در اثر عواملی از جمله زایمان و نیز شیردهی با افتادگی و شلی سینه مواجه می شوند که ابداً برایشان خوشایند نیست. جراحی لیفت سینه در این موارد بهترین گزینه ای است که با انجام آن می توانید سینه ها را به سمت بالا لیفت کنید و نیز به آن ها فرم گرد و زیبایی بدهید.

    پروتز سینه

    پروتز کردن سینه ها از جمله راهکار هایی است که برای افزایش سایز و نیز بهبود وضعیت ظاهری سینه ها انجام می شود. پروتز ها انواع مخلتفی دارند که هر کس بسته به سلیقه خود می تواند در انتخاب آن ها آزادانه عمل کند. مثلاً برخی از پروتز ها گرد و برخی دیگر اشکی مانند یا به شکل گلابی هستند.
    از دیگر تفاوت های پروتز های سینه سایز آن ها است که در چهار سایز کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ وجود دارد. انتخاب سایز پروتز سینه نیز کاملا به اختیار خود شخص مراجعه کننده است.
    جراح پلاستیک می تواند با مهارت بالا برش ها را در بخش هایی از سینه ایجاد کند که پس از جایگذاری پروتز ها و نیز اتمام روند بهبودی بعد از جراحی پروتز سینه محل بخیه ها در معرض دید نباشند.

    جراحی ترمیمی

    به طور کلی جراحی های ترمیمی به منظور بهبود وضعیت بخش های مختلف بدنی و صورت انجام می شود که در اثر عارضه های مختلفی با مشکلاتی روبرو شده اند و نیازمند ترمیم بافتی هستند.
    انواع دلایلی که باعث می شود بخش هایی از بدن یا صورت نیازمند جراحی ترمیمی باشند می توان به بیماری های مختلف، اختلالات ژنتیکی، نقص عضو یا حوادث ناگهانی اشاره کرد.

    دکتر فرهاد اژدری جراحی پلاستیک در تهران

    118ایران دکتر اژدری دکتر اژدری جراحی پلاستیک در تهران دکتر اژدری در تهران دکتر فرهاد اژدری جراحی پلاستیک دکتر فرهاد اژدری جراحی پلاستیک در تهران دکتر فرهاد اژدری در تهران دکتر فرهاد اژدری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران
    118iran
    WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera