دکتر زهره ابراهیمی در قم

دکتر زهره ابراهیمی در قم

دکتر زهره ابراهیمی در قم

دکتر زهره ابراهیمی در قم

نوع فعالیت:

جراح – دندانپزشک

-درمان ریشه

-ترمیمی

-روکش

-جرم گیری

-خدمات دوران بارداری

-ایمپلنت

طرف قرارداد با بیمه های نیرو های مسلح , آسیا , ملت , ما , کارآفرین , بانک سپه , بانک صادرات , بانک تجارت

پذیرش:

شنبه ,  دوشنبه , چهارشنبه عصر ۱۷ الی ۲۰

یکشنبه , سه شنبه صبح ها ۱۰ الی ۱۴

آدرس:

قم , بلوار امین , انتهای کوچه هفتم , ساختمان زرین , طبقه دوم

توضیحات بیشتر :

ایمپلنت دندان پروتزی  است که در دهان بیمار، دندان مصنوعی جایگزین دندان  طبیعی وی می‌گردد. امروزه دندانپزشکی ایمپلنت را هنر جایگزینی دندان‌های از دست رفته توصیف می‌کنند. ایمپلنت‌ها برای جایگزینی یک یا چند دندان و برای نگه داشتن و تأمین ریتنشن پروتز کامل اوردنچر به کار می‌روند.

ایمپلنت‌های دندانی از تیتانیوم ساخته می‌شوند و با استخوان استئو اینتگره می‌شوند.

بعد از معاینات اولیه در ابتدا فیکسچر یا همان قسمت ریشه ایی پروتز با استفاده از جراحی کوچکی در داخل فک و به جای دندان از دست داده شده، جاگذاری می‌گردد و بعد از اطمینان از ثبات آن که معمولاً ۴ الی ۶ ماه به طول می‌انجامد، قسمت رویی یا همان تاج دندان  (Crown) گذاشته می‌شود.

اگر فردی دندان خود را از دست بدهد ایمپلنت در اندازه همان ریشه به جای آن قرار داده می‌شود. ایمپلنت‌ها قطعاتی در اندازه دندان طبیعی می‌باشند. ایمپلنت‌ها توسط ابزار بسیار دقیقی کنترل می‌گردند و توسط دستگاه‌های بسیار دقیق ساخته می‌شود. به دلیل خصوصیات ذکر شده برای ایمپلنت دندان، هنگامی در فک بیمار قرار بگیرد، یک جسم خارجی به‌شمار نمی‌رود و با قرار گرفتن در فک بیمار با آن سازگار می‌شود. ایمپلنت باعث رشد استخوان‌های کنار دندان هم می‌شود و از تحلیل استخوان فک جلوگیری به عمل می‌آورد.

بزرگ‌ترین مزیت ایمپلنت حفظ استخوان باقی‌مانده و جلوگیری از تحلیل استخوان (که به خاطر بی دندانی رخ می‌دهد) می‌باشد. مزیت دیگر ایمپلنت عدم نیاز به تراش دندان‌های مجاور در صورت استفاده از پروتز ثابت و کمک به گیر و ثبات پروتز متحرک از طریق ساختن اوردنچر (پروتز متحرک متکی بر ایمپلنت) است.

کاشت دندان را می‌توان در زمره درمان‌های دندانپزشکی مادام العمر قرار داد.
از جنس آلیاژ تیتانیوم  است که پوسیده نمی‌شود

نوع مرغوب‌تر آن استحکامی بیش از دندان طبیعی دارد

اگر از تکنیک پیشرفته استفاده شود درمان ایمپلنت در ردیف درمان‌های دندانپزشکی کوتاه و کم‌درد است.
در مقایسه با هزینه‌های چند بار پر کردن و عصب کشی دندان، روکش دندان و … در دراز مدت درمان کاشت دندان درمان می‌تواند مقرون به صرفه باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

پنج × 2 =

118ایران جراح دندانپزشک در قم جراح دندانپزشک دکتر ابراهیمی در قم جرم گیری در قم درمان ریشه در قم دکتر ابراهیمی دکتر ابراهیمی جراح دندانپزشک دکتر ابراهیمی در قم دکتر زهره ابراهیمی دکتر زهره ابراهیمی در قم
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera