دکتر محمدرضا فرهمند در تهران

دکتر محمدرضا فرهمند در تهران

دکتر محمدرضا فرهمند تهران

دکتر محمدرضا فرهمند در تهران

نوع فعالیت :

متخصص جراحی دستگاه گوارش

فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته _ چاقی مفرط

جراحی لاغری از طریق اسلیو و بای پس

جراحی لاپاراسکوپی دستگاه گوارش

عمل اسلیو معده

عضو انجمن جراحان لاپاراسکوپی آمریکا

پذیرش :

یکشنبه و سه شنبه ۴ تا ۸ شب

تلفن :

۰۲۱-۲۲۳۸۰۱۶۷

۰۹۰۳۹۵۴۲۵۳۷

آدرس :

تهران , سعادت آباد , چهارراه سرو , خیابان بخشایش , نبش بهار یکم , پلاک ۲۸/۱ , ساختمان پزشکان بخشایش , طبقه ۳ , واحد ۹

 

توضیحات اضافه :

تخصص گوارش بخشی از پزشکی است، که بر سلامتی دستگاه گوارش یا (gastrointestinal (GI متمرکز است. در این شاخه پزشکی، متخصصان گوارش می‌توانند همه چیز را، از سندرم روده تحریک پذیر (IBS) گرفته تا هپاتیت سی درمان کنند.

بطور کلی تخصص گوارش علاوه بر ارزیابی و درمان بیماری‌ها و اختلالات گوارشی، سعی می‌کند که همواره سیستم گوارشی را در حالت نرمال نگه دارد. به عبارت دیگر پیشگیریِ مقدم بر درمان، در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا تمامی اقدامات پیشگیرانه جهت عدم مواجه با بیماری‌ها در دستور کار متحصصان گوارش قرار دارد. بنابراین متخصص گوارش خوب بیشتر به دنبال پیشگیری است.

یک متخصص گوارش خوب بطور معمول با بیماری های زیر سروکار دارد و قادر است این بیماری ها را تشخیص بدهد. همچنین میتواند آن ها را درمان کند یا دست کم به درمان آنها کمک کند.

فیستول‌های انحرافی، فیشرها یا آبسه‌ها

بیماری سلیاک (CD)

بیماری کرون

پولیپ کولون

سرطان روده بزرگ

بیماری دیورتیکولی

بیماری کبد چرب

بیماری‌های صفراوی (مانند سنگ‌های صفراوی، کولسیستیت یا سرطان کیسه صفرا)

گاستروانتریت

بیماری ریفلاکس معده (GERD)

هموروئید

فتق هیاتال

سندرم روده تحریک پذیر (IBS)

سرطان کبد

پانکراتیت

زخم گوارشی

سرطان معده

کولیت زخم

هپاتیت ویروسی

جراحی اسلیو نوعی از جراحی چاقی است که در آن کاهش قابل توجه ظرفیت معده و ایجاد یک محدودیت اجباری و فیزیولوژیک در میزان غذای مصرفی فرد صورت می گیرد. در این نوع جراحی ۸۰ درصد از بخش قابل ارتجاع معده شامل قسمتی از معده که هورمون گرلین (Ghrelin) {هورمونی که نقش بسزایی در ایجاد اشتها دارد یا همان هورمون گرسنگی} ترشح می کند از معده جدا شده و قسمت باقی مانده معده با منگنه های تیتانیومی ویژه این عمل ها ترمیم می شود و ۸۰ درصد بافت معده جدا شده از بدن خارج می گردد.

بیماران بعد از عمل جراحی به دلیل کوچک شدن قابل توجه معده و حذف هورمون گرلین به صورت فیزیولوژیک، تمایل بسیار کمی به مصرف خوراکی داشته و حتی در صورت تمایل، توان مصرف بیش از حد خوراکی را ندارند. این محدودیت با تغییراتی نامحسوس تا پایان عمر باقی می ماند و جراحی در یک سال اول باعث کاهش وزن قابل توجه فرد شده و در ادامه این کاهش وزن را به همین صورت نگه می دارد.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

سه + 14 =

118ایران جراحی لاغری از طریق اسلیو و بای پس دستگاه گوارش دکتر فرهمند در تهران دکتر فرهمند متخصص جراحی دکتر محمدرضا فرهمند دکتر محمدرضا فرهمند در تهران دکتر محمدرضا فرهمند متخصص جراحی دستگاه گوارش عمل اسلیو معده متخصص جراحی در تهران متخصص جراحی دستگاه گوارش دکتر محمدرضا فرهمند تهران
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera