دکتر مهتاب رضازاده در تبریز

دکتر مهتاب رضازاده در تبریز

نوع فعالیت:

متخصص داخلی

پذیرش:

 

قرار داد با بیمه نیرو های مسلح ,  تامین اجتماعی و خدمات درمانی

تلفن:

 

آدرس:

 

توضیحات بیشتر :

شایع ترین بیماری هایی که متخصصین داخلی ویزیت می کنند ؛

▪️فشار خون بالا:

فشار خون بالا علائم مشخص ندارد و به اسم بیماری خاموش هم شناخته می شود.این بیماری میتواند باعث آسیب قلب و عروق شود.به همین علت بزرگسالان بهتر است که منظم چکاپ شوند. تنها راه تشخیص فشار خون بالا ویزیت ویزیت پزشک هست و به خصوص متخصص داخلی، در صورت تشخیص فشارخون بالا، متخصص داخلی داروهای فشارخون برای بیمار تجویز می کند.

▪️کلسترول بالا :

کلسترول بالا در صورت افزایش بیش از حد چربی ها در خون ایجاد می شود.کلسترول بالا مانند فشارخون علائم مشخصی ندارد و تنها راه تشخیص هم انجام دادن آزمایش خون است.
در صورتی که کلسترول بالا درمان نشود احتمال حمله قلبی و سکته افزایش پیدا می کند.با توصیه های متخصص داخلی کلسترول بالا براحتی درمان می شود.

▪️آلرژی :

اگر نسبت به غذاهایی که میخورید و یا داروهایی که مصرف می کنید واکنش غیرعادی بدن را دارید حتما و سریع به یک متخصص داخلی مراجعه کنید.بیشتر از ۲۵% مردم دنیا دچار آلرژی های مختلف هستند.آلرژی میتواند علائمی مثل آبریزش بینی،سرفه در برابر گرده های گیاهان، خارش، عطسه و همچنین آبریزی از بینی باشد.

◼️ نقش اصلی دکتر داخلی در رفع بیماری‌ها:

دکتر داخلی، در اندام‌های داخلی از جمله قلب، کلیه، کبد و ریه‌ها تخصص دارد. این پزشکان به مدیریت بیماری‌های این اندام‌ها و سایر اندام‌ها کمک می‌کنند و کاملا از نحوه تعامل آنها با یکدیگر آگاه هستند. به عنوان مثال، متخصصان داخلی با بیماران مبتلا به دیابت کار می‌کنند. این بیماری اگر به درستی مدیریت نشود، می‌تواند برخی از اندام‌های دیگر را تحت تاثیر قرار دهد.

بین دیابت و سایر شرایط، مانند فشار خون بالا و کلسترول بالا، همپوشانی زیادی وجود دارد. برخی از بیماران معمولا مشکلات سلامتی پیچیده‌ای را به دلیل اختلالات عملکرد چندین اندام به طور همزمان تجربه می‌کنند.

نقش یک متخصص داخلی اغلب یک شبیه یک دروازه‌بان فوتبال است، جایی که او سیستم‌های بدن بیمار را زیر نظر دارد و به مدیریت بیماری‌های مزمن کمک می‌کند. هنگامی که فرآیندهای بیماری پیشرفته می‌شود، متخصصان داخلی در صورت نیاز با سایر متخصصان مشورت می‌کنند.

به بیان دیگر زمانی که بیماری پیچیده می‌شود، مراقبت از بیمار را با متخصصان مربوطه هماهنگ می‌کنند. به عنوان مثال، از نزدیک با متخصصان ریه، مغز و اعصاب، انکولوژیست‌ها و چندین نفر دیگر درباره شرایط بیمار مشورت و همکاری می‌کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

یک × چهار =

118ایران آذربایجان شرقی بناب خیابان دانشجو دکتر رضا زاده در تبریز دکتر مهتاب رضا زاده دکتر مهتاب رضا زاده در تبریز دکتر مهتاب رضا زاده متخصص داخلی دکتر مهتاب رضا زاده متخصص داخلی در تبریز دکتر مهتاب رضازاده دکتر مهتاب رضازاده در تبریز دکتر مهتاب رضازاده متخصص داخلی ساختمان پزشکان سعدی طبقه 4 متخصص داخلی متخصص داخلی دکتر رضا زاده متخصص داخلی دکتر مهتاب رضا زاده در تبریز واحد 4
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera