کلینیک جامع توانبخشی رسش در تهران

کلینیک جامع توانبخشی رسش در تهران
Rasesh Clinic

کلینیک جامع توانبخشی رسش

_ کار درمانی
_ گفتار درمانی
_ روانشناسی
گروه کلینیک توانبخشی رسش
کار درمانگر , گفتار درمانگر , روانشناس , بازی درمان
ارزیابی و درمان اختلالات رشدی و اکتسابی
» فلج مغزی
» اتیسم
» بیش فعالی
» سندرم ها
» اختلالات توجه و تمرکز ADHD
» اختلالات بلع
» تست هوش وکسلر و استنفورد بینه
» بازی درمانی و تفسیر نقاشی
» اختلالات یادگیری ( ریاضی , دیکته , خواندن ) و ..

لینک وبسایت

تهران , خیابان آزادی , بعد از تقاطع جیحون , جنب بانک سپه , پلاک ۳۶۶ , طبقه ۴
ویدیو
فرم تماس با کلینیک جامع توانبخشی رسش

    نام ونام خانوادگی (الزامی)

    موبایل

    موضوع (الزامی)

    پیام

    گالری تصاویر

    کلینیک جامع توانبخشی رسش

    خیلی خوبه که در اولین آشنایی با ما بدونید که تمام عزیزانی که برای درمان به رسش مراجعه می کنند رو خانواده خود می دانیم و برای درمان هم خانواده خود با توجه به دارابودن تجربه و دانش کافی و به روز دنیا تمام سعی خودمان رو می کنیم که درمانگر خوبی برای شما باشیم . پس قبل از هر انتخابی از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و با ما در تماس باشید.

    توانبخشی از راه دور

    نویسنده: داریوش نیکبخت

    انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹

    تله ریهب چیست؟

    توانبخشی از راه دور که با نام تله ریهب (TeleRehabilitation) نیز شناخته می شود توسط متخصصانی انجام می شود که با استفاده از این فناوری راحت هستند.

    کلینیک رسش خدمات آنلاین را برای موارد زیر ارائه می دهد:

    کاردرمانیگفتار درمانیآموزش مدرسهموسیقی درمانیمشاوره و روانشناسی

    متخصصان ما آماده خدمت به شما در تمامی اختلالات از جمله زمینه های زیر هستند:

    لکنت کودکان و بزرگسالاناختلالات یادگیریاتیسمبیش فعالیتاخیر گفتار و زبانبهبود سکته مغزیاختلالات گفتاری و حرکتی پس از سکته مغزیبهبود اختلالات گفتاری و حرکتی پس از ضربه مغزیبهبود اختلالات پس از آسیب نخاعیبهبود اختلالات گفتاری و حرکتی بیماران پارکینکسونبهبود اختلالات گفتاری و حرکتی در بیماران ام اساختلالات یادگیریتقویت و بهبود مهارتهای کودکان مبتلا به سندروم دانسندرومپس از ضربه مغزیبرنامه های ورزشی برای پارکینسونبرنامه های ورزشی برای افراد مبتلا به ام اسبرنامه های ورزشیبرای افراد با آسیب های عصبی دیگربازتوانی گفتارموسیقی درمانیبازتوانی صوتبازتوانی تنفسسلامت پایین تنه

    با استفاده از سرویس توانبخشی آنلاین می توانید همان سطح از مراقبت تخصصی را دریافت کنید که از خدمات دیگر ما انتظار دارید.

    توانبخشی از راه دور (تله ریهب) چیست ؟

    توانبخشی از راه دور با استفاده از فناوری های اطلاعاتییا ارتباطی به شما و متخصص شما امکان می دهد در مکانیا زمانی که ویزیت حضوری امکان پذیر نیست، از طریق صوتی و یا ویدئویی برای دریافت خدمات توانبخشی ، ارتباط داشته باشید.شما می توانید از طریق تماس ویدیویی تک نفره با پزشک خود صحبت کنید.

    شما می توانید در خانه خود راحت باشید و ما همان کیفیت بالایی ازتخصص را به شما ارائه می دهیم که در هنگام مراجعه حضوری به کلینیک دریافت میکنید.

    چرا به تله ریهب نیاز دارم ؟

    کسانی که مشکل رفت و آمد دارند یا در جلسات رو در رو با مشکل مواجه می شوند می توانند از جلسات درمانی آنلاین بسیار بهره مند شوند.به جای اینکه مجبور شوید به کلینیک بروید ، می توانید جلسات درمانی توانبخشی خود یا کودکتان را در هر کجا که هستید انجام دهید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

    کسانی که در ترک کردن خانه خود مشکلی دارند یا در جامعه در معرض خطر هستند ، از حریم خصوصی و امنیتی که توسط تله ریهب ارائه می شود بهره مند می برند.

    TeleRehabilitation برای چه حوزه هایی مناسب است ؟

    بیشترحوزه ها برای توانبخشی از راه دور مناسب هستند،اگربرای اطلاعات بیشتر به معاینه فیزیکی شما لازم باشد ، پزشك در مورد این موضوع با شما صحبت می کند.

    توانبخشی از راه دورخصوصا برای زمانی که شما یک آسیب حاد را مدیریت می کنید و برای پاسخ به سوالات مربوط به برنامه درمانی فعلی خود، تغییر برنامه ای که با آن مشکل داریدو یاتغییر تمرینات برای ادامه بهبودی خود،نیاز به نظر یکمتخصص دارید بسیار مفید است.

    تله ریهب می تواند کمک کند تا مسائل جدیداز همان ابتدا و به سرعت مورد ارزیابی قرار گیرند تا بتوانید بدون داشتن قرار ملاقات حضوری و سریعتر احساس بهتری را تجربه کنید. با این حال در برخی از مشکلات برای درک بهتر نیازهای شما به ارزیابیحضورینیازمی باشد.

    این سرویس می تواند به شما کمک کند تا به خدمات توانبخشی که در نزدیکی شما وجود ندارند دسترسی پیدا کند و یا امکان مشاوره بینمتخصص توانبخشی و ارائه دهنده خدمات بهداشتیدیگررا فراهم می کند.

    کودکانی که به توانبخشی خوب وبا تجربه دسترسی ندارند و یا افرادی که برای آسیب های مغزی ، سالمندی فعال ، مشکلات سلامتی پایین تنه و درمان های مبتنی بر ورزش،مایل به کمک گرفتن ازیکمتخصص هستند ، توانبخشی از راه دوربرای آنها بسیار مفید و راحت خواهد بود.

    کلینیک جامع توانبخشی رسش در تهران

    دیدگاهتان را ثبت کنید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

    *

    1 + هجده =

    اتیسم بیش فعالی تهران روانشناسی فلج مغزی کار درمانی کلینیک جامع توانبخشی رسش کلینیک جامع توانبخشی رسش در تهران گفتار درمانی
    118iran
    WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera