وکیل پایه یک دادگستری مهدی سلطانی در کرمانشاه

وکیل پایه یک دادگستری مهدی سلطانی در کرمانشاه

وکیل پایه یک دادگستری مهدی سلطانی در کرمانشاه

وکیل پایه یک دادگستری مهدی سلطانی در کرمانشاه

فعالیت:

وکیل پایه یک دادگستری

عضو کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه

بازرس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه

مدیر حقوقی بیمه آسیا مدیریت استان کرمانشاه

مشاور ارشد بیمه آسیا مدیریت استان کرمانشاه

پذیرش:

هرگونه ملاقات حضوری با هماهنگی قبلی روزهای زوج

همراه:

۰۹۱۸۳۲۹۷۰۸۲

۰۹۳۶۲۳۰۲۴۱۰

آدرس:

کرمانشاه , بلوار مصطفی امامی , شرکت بیمه آسیا , مدیریت استان کرمانشاه

 

توضیحات:

بند ۱ (معضل ماده مخدری بنام گل)

اخیرا هشدار ها و گزارش ها درباره شیوع ماده روانگردان گل افزایش یافته است به نحوی که گل به تدریج جانشین شیشه می شود.
این ماده روانگردان از دسته کانابیس و در واقع ماری جوانای تغییر یافته است.
امروزه گل به عنوان یکی از شایع‌ترین مواد مخدر در دسترس همه افراد قرار گرفته است بسیاری از افراد به تصور اینکه گل اعتیاد آور نیست آن را مصرف می کنند.
نباید فراموش کرد که ماری جوانا یا گل نیز مانند دیگر مواد مخدر سنتی و صنعتی دارای قدرت توهم زایی است و به همین دلیل نیز می‌تواند زمینه را برای بروز انواع فساد و جرم آماده کند.
گل یا همان ماری جوانا(تغییریافته) یکی از خطرناک‌ترین مخدر‌هایی است که این روز‌ها در دست جوان‌ها می‌چرخد. مخدری که ضربان قلب را بالا می‌برد، احساس بی‌قراری می‌دهد، باعث توهم می‌شود و….

 

بند ۲(مجازات حمل،قاچاق ونگهداری گل)

شاید برای شما جالب باشد که بدانید قانون‌گذار حکیم هیچ مجازاتی را برای گل به صراحت اعلام نکرده است اما عدم ذکر نام ماده گل نمی‌توانند فرد را با برائت از محکومیت مواجه کند مطلبی که باید بدانید این است که مجازات گل طبق رویه دادگاه همان مجازات حشیش می باشد.
در صورت(قاچاق و حمل گل) حکم دادگاه بر اساس میزان مواد مخدر گل به شرح ذیل می باشد.
۱-تا۵۰گرم،۴میلیون جریمه نقدی وتا پنجاه ضربه شلاق
۲-بیش از ۵۰گرم تا ۵۰۰گرم از۴تا۵۰میلیون ریال جریمه نقدی و بیست تا هفتاد وچهارضربه شلاق ودر صورتیکه دادگاه لازم بداند تا سه سال حبس
۳-بیش از ۵۰۰گرم تا۵کیلوگرم از پنجاه تادویست میلیون ریال جریمه نقدی و پنجاه تا هفتاد وچهارضربه شلاق و سه تا پانزده سال حبس
۴-بیش از۵کیلوگرم اعدام ومصادره اموال به استثنای هزینه تامین زندگی ومتعارف برای خانواده محکوم

 

بند۳(مجازات خرید،فروش و مصرف گل)

در مورد خرید ماده گل حکم خاصی وجود ندارد و باید به حکم ماده مخدر حشیش رجوع کرد از نظر قانون این دو ماده مخدر دارای مجازات یکسان در زمینه خرید هستند.
۱-تا ۵۰ گرم،سه میلیون ریال جریمه نقدی و تا ۵۰ ضربه شلاق
۲-بیش از ۵۰ گرم تا ۵۰۰ گرم،۵ تا ۱۵ میلیون ریال جریمه نقدی و ۱۰ تا ۷۴ ضربه شلاق
۳-بیش از ۵۰۰ گرم تا ۵ کیلو گرم،پانزده تا ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ۴۰ تا ۷۴ ضربه شلاق و ۲ تا ۵ سال حبس
۴-بیش از ۵ کیلوگرم تا ۲۰ کیلوگرم،۶۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ۵۰ تا ۷۴ ضربه شلاق و ۵ تا ۱۰ سال حبس و در صورت تکرار جرم برای بار دوم علاوه بر مجازات ذکر شده به مصادره اموال و برای بار سوم اعدام محکوم خواهد شد.
۵-بیش از ۲۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم علاوه بر مجازات ذکر شده در ردیف ۴ به ازای هر کیلو دو میلیون ریال جریمه نقدی مرتکب اضافه می‌شود در صورت تکرار جرم مجرم اعدام خواهد شد و اموال او نیز مصادره می‌شود.
۶-بیش از ۱۰۰ کیلوگرم علاوه بر مجازات جریمه نقدی و شلاق ذکر شده در ردیف های قبل،
مجرم به حبس ابد محکوم و در صورت اینکه مشمول عفو شود و بتواند از زندان خارج شده و مجدداً مرتکب جرم مواد مخدر گردد اعدام خواهد شد و اموالش نیز مصادره می شود.

آیا بر اساس قانون وکیل می تواند نتیجه پرونده را از همان ابتدا تضمین کند؟

طبق قانون در کشور ایران هیچ پرونده ای به طور کامل و صد در صد تضمینی برای پذیرفتن آن یا رد آن وجود ندارد و وکیل این حق را ندارد که در هنگام اخذ وکالت یک پرونده به موکل خود این اطمینان را بدهد که حتما کار به همان صورتی انجام می شود که موکل نتیجه را در نظر دارد،

دلیلی هم که برای این مورد وجود دارد این است که این وکیل نیست که رأی را صادر می کند و وکیل تنها کارها را از لحاظ حقوقی و قانونی انجام می دهد و نتیجه پرونده از طریق مراجعی که در این زمینه تخصص کافی را دارند و ارگان های مربوطه چون دادگاه ها و دیوان عالی کشور و… صورت می گیرد

به همین دلیل اینکه پرونده از همان ابتدا به صورتی که موکل مد نظر دارد تضمین شود غیر مقدور است، مگر در موارد خاصی که قانون برای این موارد، شرایط خاص را بیان کرده است.
تضمین اینکه نتیجه پرونده چه می شود و اینکه نتیجه مثبتی را به نفع فرد موکل دارد یا اینکه این نتیجه به ضرر موکل می باشد را وکیل نمی تواند تغییر دهد، زیرا همان گونه که اشاره شد نتیجه پرونده توسط وکیل انجام نمی شود بلکه وکیل حق دفاع از موکل خود را در تمام مراحل دارد.
این دادگاه و قاضی است که در مورد پرونده رأی را صادر می کند و وکیل قادر به انجام دادن هیچ گونه دخل کردن در نتیجه را ندارد مگر دفاع از موکل..
بنابراین تعهد وکیل تعهد به وسیله می باشد نه تعهد به نتیجه.

 

1 دیدگاه

  1. وکلات شغلی شریف و آدم لایق و باشرف می خواهد ،
    و شما یک وکیل خوب و با وجدان هستی .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

12 − سه =

118 ایران کرمانشاه مهدی سلطانی مهدی سلطانی وکیل وکیل پایه یک دادگستری در کرمانشاه وکیل پایه یک دادگستری مهدی سلطانی وکیل پایه یک دادگستری مهدی سلطانی در کرمانشاه
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera