شرکت کولاک گستر یزد

شرکت کولاک گستر یزد

شرکت کولاک گستر یزد

شرکت کولاک گستر یزد

نوع فعالیت:

تولید کننده ی کلیه لوازم و تجهیزات مرغداری و گلخانه
تولید کننده ی سیستم های گرمایشی و سرمایشی کم مصرف
تنها شرکت دانش بنیان کشور در زمینه ی طراحی و تولید سیستم های گرمایشی بهینه
عضو برتر مکانیزاسیون کشاورزی کشور

شرکت کولاک گستر یزد با بهره مندی از کارآمدترین نیروهای متخصص و تکنولوژی روز با تلاش پیگیر و مستمر توانسته است در طول دو دهه فعالیت، محصولات با کیفیت و برتری را به بازار ارائه نماید که نام نیک و رضایت مشتری را به دنبال داشته است

به مدیریت:

سید مجتبی خراسانی

 تلفن:

۰۳۵-۳۸۳۶۹۵۶۰-۶۱

همراه:

۰۹۱۳۳۵۱۶۹۱۷

سایت:

www.kgy.ir

آدرس:

یزد , حسین آباد ریسمانی , انتهای خیابان ایمان , شرکت کولاک گستر یزد

توضیحات بیشتر:

امروزه بهترین و جدیدترین سیستم های سرمایشی و گرمایشی ساختمان ، دستگاه هایی چون VRF ، دستگاه GHP (ساخته شده بر پایه VRF و با موتوری گازسوز) ، مینی چیلر تراکمی هوا خنک ، اکونوپک و غیره هستند که همه آنها جزو جدیدترین سیستم های گرمایشی و سرمایشی محسوب می شوند.

سیستم های دیگری چون چیلرهای تراکمی هوا خنک و آب خنک ، فن کویل ها و هواسازها ، دیگ آب گرم موتورخانه و تا حدودی دستگاه های پکیج یونیت (روف تاپ پکیج)، زنت و غیره نیز در گروه سیستم های قدیمی تر قرار می گیرند.

انتخاب بهترین سیستم گرمایش و سرمایش ساختمان و سوله دلیل بر جدید بودن آن نمی تواند باشد، بلکه مهمترین نکته این است که باید متناسب با احتیاجات هر ساختمانی، متناسب ترین دستگاه ممکن از نظر قیمت، مصرف انرژی، برآورده کردن نیازهای اساسی دمایی و رطوبتی و غیره گزینش شود.

برای این کار باید یا تمامی مزایا و معایب این سیستم ها را بشناسید و یا انتخاب و محاسبات آن را به مهندسان متخصص در این حوزه واگذار نمایید.

ما در ادامه ۷ نوع از بهترین و جدیدترین سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای تهویه هوای انواع ساختمان ها و سوله ها را معرفی و تشریح می کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

12 − 11 =

118ایران اتنهای خیابان ایمان تولید کننده ی کلیه لوازم و تجهیزات مرغداری و گلخانه در شرکت کولاک گستر یزد رضایت مشتری سید مجتبی سیدین خراسانی شرکت کولاک شرکت کولاک گستر شرکت کولاک گستر در یزد شرکت کولاک گستر یزد کولاک گستر یزد متخصص و تکنولوژی محصولات یزد
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera