دکتر محمدعلی سازگاری در تهران

دکتر محمدعلی سازگاری در تهران

دکتر محمدعلی سازگاری در تهران

دکتر محمدعلی سازگاری در تهران

فعالیت:

دکتر محمدعلی سازگاری در تهران

متخصص ارتوپدی

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی زانو

جراحی زانو و لگن , آتروسکوپی , طب ورزش

شماره نظام پزشکی : ۳۱۴۷۹

پذیرش:

یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۵ الی ۲۱

تلفن:

۰۲۱-۲۲۱۳۶۹۳۷-۳۸

آدرس:

تهران , سعادت آباد , بالاتر از میدان کاج , خیابان نهم , پلاک ۱ , واحد ۱

توضیحات بیشتر:

ارتوپدی چیست؟

ارتوپدی تخصص پزشکی اختصاص داده شده به تشخیص ، درمان ، توانبخشی و پیشگیری از صدمات و بیماری های سیستم عضلانی اسکلتی از بدن انسان می باشد که شامل استخوان ها ، مفاصل ، رباط ها ، تاندون ها ، عضلات و اعصاب است که اجازه می دهد یک فرد حرکت کرده و فعال باشد.
این رشته پزشکی با درمان ناهنجاری های مادرزادی ، پیشگیری و درمان بیماری‌های مزمن و آسیب سیستم اسکلتی عضلانی ارتباط دارد.

در حال حاضر ارتوپدی به بیماران در همه سنین از نوزادان با کجی یا پیچیدگی پا تا ورزشکاران جوان که به جراحی آرتروسکوپی نیاز دارند ، اختصاص داده شده است. این رشته همچنین به درمان شکستگی استخوان ها نیز می پردازد.

علل شایعی برای مراجعه به ارتوپد شامل مواردی همچون درد و التهاب مفاصل ، آسیب به سیستم اسکلتی و عضلانی ، مشکلات پشت و گردن ، مشکلات پا و پاشنه ، مشکلات کمر ، مشکلات دست و مچ ، مشکلات ران و زانو ، تشخیص و مدیریت اختلالات مرتبط با رشد ، تشخیص و درمان شکستگی ‌ها ، و بسیاری دیگر از مواد که البته مراجعه به یک دکتر ارتوپد بستگی به نوع مشکلات و نیازهای شخصی شما دارد. برای تشخیص درست و درمان مشکلات سیستم اسکلتی و عضلانی، مشورت از دکتر ارتوپد مفید است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

دو × سه =

118ایران آتروسکوپی ارتوپد بانک اطلاعات مشاغل ایران تهران جراحی زانو و لگن دکتر سازگاری در تهران دکتر سازگاری متخصص ارتوپدی دکتر محمدعلی سازگاری دکتر محمدعلی سازگاری در تهران دکتر محمدعلی سازگاری متخصص ارتوپدی سعادت آباد طب ورزش متخصص متخصص ارتوپدی
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera