دکتر لیلا زینالی در تهران

دکتر لیلا زینالی در تهران

دکتر لیلا زینالی در تهران

دکتر لیلا زینالی در تهران

نوع فعالیت:

پزشک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی

تست نوار عصب و عضله

درمان غیرجراحی بیماری های مفصلی و ستون فقرات

تلفن:

۰۲۱-۴۴۴۷۵۴۲۷

همراه :

۰۹۳۷۳۸۰۳۷۶۱

آدرس:

تهران , بزرگراه آیت الله کاشانی , نبش خیابان عقیل , ساختمان البرز , پلاک ۳۷۴  , طبقه پنجم , واحد ۳۰

توضیحات بیشتر:

طب فیزیکی چیست؟

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی (PM&R) به‌عنوان فیزیاتریست یا پزشکی توا‌نبخشی هم شناخته می‌شود. این متخصصین با هدف تقویت و بازگرداندن توانایی عملکردی و کیفیت زندگی برای افرادی که دارای اختلالات فیزیکی یا ناتوانی‌هایی فعالیت دارند که بر مغز، نخاع، اعصاب، استخوان‌ها، مفاصل، رباط‌ها، ماهیچه‌ها و تاندون‌ها تأثیر می‌گذارند.

بر خلاف سایر تخصص‌های پزشکی که بر درمان پزشکی تمرکز می‌کنند، اهداف فیزیاتریست به حداکثر رساندن استقلال بیماران در فعالیت‌های روزمره زندگی و بهبود کیفیت زندگی است.

متخصصان طب فیزیکی در طراحی برنامه‌های درمانی جامع و بیمار محور متخصص هستند و اعضای جدایی‌ناپذیر تیم مراقبتی هستند. آنها از درمان‌های پیشرفته و همچنین آزمایش‌شده برای به حداکثر رساندن عملکرد و کیفیت زندگی بیماران خود استفاده می‌کنند، بیمارانی که ممکن است در سنین مختلف از نوزادی تا سنین بالا را شامل شوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

8 − شش =

118ایران تهران دکتر زینالی در تهران دکتر زینالی متخصص طب فیزیکی دکتر زینالی متخصص طب فیزیکی در تهران دکتر لیلا زینالی دکتر لیلا زینالی در تهران دکتر لیلا زینالی متخصص طب فیزیکی متخصص طب فیزیکی در تهران متخصص طب فیزیکی دکتر زینالی در تهران متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera