دکتر علی عطارزاده متخصص بیهوشی در شیراز

دکتر علی عطارزاده متخصص بیهوشی در شیراز

دکتر علی عطارزاده متخصص بیهوشی در شیراز

دکتر علی عطارزاده متخصص بیهوشی در شیراز

نوع فعالیت:

دکتر علی عطارزاده متخصص بیهوشی در شیراز

متخصص بیهوشی

نظام پزشکی: ۸۶۵۹۱

بمدیریت:

دکتر علی عطارزاده

تلفن:

۱ ) ۰۷۱-۳۲۲۷۳۷۲۶

۲ ) ۰۷۱-۳۲۳۶۱۲۱۲

آدرس:

۱ ) فارس , شیراز , خیابان سروناز , کلینیک چشم پزشکی بیناگستر

۲ ) فارس , شیراز , خیابان هدایت , نرسیده به تقاطع فلسطین , سمت چپ , کلینیک چشم پزشکی فرادید

توضیحات بیشتر:

تخصص بیهوشی چیست؟

بیهوشی، نوعی درمان پزشکی است که باعث می‌شود، بیماران در طول عمل جراحی درد را احساس نکنند. متخصصان بیهوشی از داروهای بیهوش‌کننده کمک می‌گیرند و با روش‌های مختلفی، اقدام به بیهوش‌کردن بیماران می‌کنند. برخی از داروهای بیهوشی ،بخش‌های خاصی از بدن را بی‌حس می‌کنند. اما سایر داروها، مغز را بی‌حس می‌کنند تا برای اعمال جراحی تهاجمی‌تر، مانند عمل سر، قفسه سینه یا شکم، بیمار به خواب برود.

دکتر بیهوشی کیست؟

متخصص بیهوشی، پزشکی است که به بیمار داروهایی مخصوص می‌دهد تا در طول عمل‌های جراحی درد را احساس نکند. البته دکتر بیهوشی در طیف وسیعی از امور دیگر هم تخصص دارد؛ این امور شامل ارزیابی وضعیت بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه، در موقعیت‌های اورژانسی و ارائه مشاوره در مورد مدیریت درد هستند. متخصصان بیهوشی، حضوری بسیار مهم در پیش‌برد عمل‌های جراحی اعضای مختلف بدن دارند.

وظایف متخصص بیهوشی چیست؟

متخصصان بیهوشی معمولاً وظیفه ارائه انواع مراقبت‌های بیهوشی را بر عهده دارند. این متخصصان، طیف وسیعی از فعالیت‌ها را پیش می‌برند و نقش مهمی در اتاق عمل برعهده دارند. مهم‌ترین وظایف متخصصان بیهوشی، ارزیابی پیش از عمل بیماران، برنامه‌ریزی و اجرای روش‌های بیهوشی مناسب برای جراحی و نظارت دقیق بر وضعیت همودینامیک و تنفسی بیمار در طول عمل جراحی هستند. این متخصصان، مسئول مدیریت درد بعد از جراحی را هم برعهده دارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

3 × 4 =

118ایران دکتر عطارزاده دکتر عطارزاده در شیراز دکتر عطارزاده متخصص بیهوشی دکتر علی عطارزاده دکتر علی عطارزاده در شیراز دکتر علی عطارزاده متخصص بیهوشی دکتر علی عطارزاده متخصص بیهوشی در شیراز فارس متخصص بیهوشی در شیراز متخصص بیهوشی دکتر عطارزاده
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera