دکتر عظیمه کیان متخصص زنان در کرج

دکتر عظیمه کیان متخصص زنان در کرج
دکتر عظیمه کیان در کرج

دکتر عظیمه کیان متخصص زنان در کرج

نوع فعالیت:

جراح , متخصص زنان , زایمان , نازائی

پذیرش:

عصرها همه روزه بجز یکشنبه و پنجشنبه

تلفن:

۰۲۶۳-۳۴۴۳۲۳۲۲

آدرس:

البرز , کرج , خیابان شهید بهشتی , بین چهارراه طالقانی و خیابان استانداری , جنب شهر کتاب , ساختمان نور , طبقه اول

توضیحات بیشتر:

متخصص زنان و زایمان پزشک یا جراحی است که بیماری های مربوط به زنان و دستگاه تناسلی آن ها را تشخیص داده و درمان می کند؛ همچنین در زمینه ارزیابی و ارتقاء سلامت عمومی زنان نقش مهمی دارد.

حیطه عملکرد دکتر زنان
تشخیص و درمان بیماری های دستگاه تناسلی و پستان زنان
مراقبت و پیگیری قبل، حین و بعد از زایمان

یک دکتر زنان خوب، قادر به تشخیص و درمان بیماری های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطان تخمدان، سرطان رحم، عفونت دستگاه تناسلی، نزدیکی دردناک، بیماری های رحم و دهانه رحم، لوله های فالوپ، عفونت های مقاربتی مانند تبخال و زگیل تناسلی، اختلالات هورمونی و … است.

این متخصصان، همچنین در زمینه بارداری و زایمان زنان (زایمان طبیعی ، سزارین و …) تخصص دارند. بنابراین، بیماری های مربوط به این بخش مانند اکلامپسی و پره اکلامپسی، حاملگی خارج رحم، سقط جنین، جدا شدن جفت، زایمان سخت و … را تشخیص داده و درمان می کنند.

دکتر نازایی یا دکتر زنان و زایمان و نازایی با انجام غربالگری بیماری های مختلف، مراجعین خود را در زمینه کمک به بارداری یا جلوگیری از بارداری راهنمایی کرده و مشکلات ناحیه تناسلی و دستگاه تولید مثل را درمان می کند.

از آنجایی که مراجعه به پزشک زنان به معنی معاینه خصوصی ترین بخش بدن است، بنابراین توصیه می شود، به پزشکی مراجعه کنید که کاملاً با او احساس راحتی می کنید و در حین معاینه آرامش دارید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

2 × دو =

118ایران بانک اطلاعات مشاغل جراح دکتر عظیمه کیان دکتر عظیمه کیان در کرج دکتر عظیمه کیان متخصص زنان دکتر عظیمه کیان متخصص زنان در کرج دکتر کیان دکتر کیان در کرج زایمان عظیمه کیان در کرج کرج متخصص زنان متخصص زنان دکتر کیان متخصص زنان زایمان در کرج نازائی
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera