دکتر سعید حسن پور متخصص رادیولوژی در بندرعباس

دکتر سعید حسن پور متخصص رادیولوژی در بندرعباس

دکتر سعید حسن پور متخصص رادیولوژی در بندرعباس

دکتر سعید حسن پور متخصص رادیولوژی در بندرعباس

نوع فعالیت:

دکتر سعید حسن پور متخصص رادیولوژی در بندرعباس

_ رادیولوژی ساده و رنگی

_ ماموگرافی ( ماموگرافی فول دیجیتال و ماموگرافی توموسنتز )

_ پانورکس

_ سونوگرافی

_ سنجش پوکی استخوان

_ بیوسپی از بافت ها و بیوسپی پروستات

_ آمینوسنتر و CVS با هدایت سونوگرافی

پذیرش:

با تعیین وقت قبلی

تلفن:

۰۷۶-۳۲۲۲۱۳۰۱

۰۷۶-۳۲۲۴۲۱۲۳

آدرس:

هرمزگان , بندرعباس , قبل از چهارراه مرادی , پشت بانک پارسیان , ساختمان پزشکان شریف , طبقه اول

دکتر سعید حسن پور

توضیحات بیشتر:

ماموگرافی چیست؟

ماموگرافی یکی از روش های تشخیص سریع بیماری سرطان سینه به وسیله ی تابش پرتوهای خفیف اشعه ایکس می باشد. به طور معمول در مواردی که مراجعه کننده دارای علایمی از جمله درد ، تشخیص توده ، پوسته پوسته شدن سطح سینه یا فرورفتگی و سایر ناهنجاری های مربوط به سینه باشد پزشک برای اطمینان از نوع عارضه ماموگرافی را توصیه میکند.

البته شبکه بین المللی سرطان (NCCN) برای زنان بالای ۴۰ سال انجام ماموگرافی را به طور سالیانه توصیه کرده است و زنانی که پیشینه ابتلا به سرطان سینه و رحم در اقوام خود دارند میبایست غربالگری ماموگرافی را زودتر از سن ۴۰ سالگی انجام دهند زیرا بدون شک تشخیص زود هنگام سرطان سینه شانس درمان را تا حد زیاده افزایش میدهد.

سنجش تراکم استخوان چگونه انجام می شود؟

در این روش تصویربرداری از پرتوهای اشعه ایکس برای عبور دادن از استخوان ها استفاده می شود. بخشی از آن توسط بافت نرم جب می شود اما بافت های سخت آن را جذب نخواهند کرد. با تفکیک میزان بافت نرم و سخت از هم می تواند عددی از تراکم استخوان بدست آورد. این عدد نشان دهنده تراکم مواد معدنی در استخوان های شما می باشد.

شما می بایست برای تصویربرداری روی تخت دراز بکشید. سپس یک ژنراتور که زیر بیمار قرار دارد، شروع به اسکن بدن بیمار می کند. حین ارزیابی پاهای بیمار درون یک بریس قرار می گیرند که باعث می شود باسن به سمت داخل بچرخد. ژنراتو یا ردیاب به آرامی بدن را اسکن می کند و هیچ دردی ندارد. با شروع اسکن، تصاویری روی مانیتور ظاهر می شوند که به تعیین وضعیت بیمار کمک می کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

2 × 4 =

*دکتر سعید حسن پور بندرعباس دکتر حسن پور در بندرعباس دکتر سعید حسن پور در بندرعباس دکتر سعید حسن پور متخصص رادیولوژی دکتر سعید حسن پور متخصص رادیولوژی در بندرعباس دکتر سعید حسن پور متخصص رادیولوژی و سونوگرافی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در بندرعباس متخصص سونوگرافی دکتر حسن پور
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera