دکتر زهره اجتهد در تهران

دکتر زهره اجتهد در تهران

دکتر زهره اجتهد در تهران

دکتر زهره اجتهد در تهران

نوع فعالیت:

جراحی عمومی 

بیماری های پستان

متخصص جراحی عمومی

پلاستیک شکم و لیپوساکشن

جراحی سینه و صورت

گوارش، تیروئید، هموروئید و سینه

پذیرش:

روزهای زوج

از ساعت ۱۶ الی ۲۰

تلفن:

۰۲۱-۸۸۹۸۸۶۸۱

آدرس:

تهران , خیابان میدان ولیعصر , بلوار کشاورز , بعد از فلسطین شمالی , خیابان کبکانیان , نبش کوچه قزوینی , پلاک ۴۳ , واحد ۴

 

جراحی عمومی تخصصی است که به درمان بیماری‌های اندام‌های شکمی، مانند معده، روده، کبد و کیسه صفرا می‌پردازد. همچنین متخصصین این رشته با درمان بیماری‌های پوست، سینه و فتق نیز سروکار دارند و می‌توانند طیف وسیعی از بیماری‌‌ها را معالجه کنند. 

 

دکتر زهره اجتهد با سال‌ها سابقه در زمینه درمان بیماری‌های شکمی و جراحی عمومی فعالیت می‌کند. درمان بیماری‌های هموروئید یا بواسیر، فیشر یا شقاق، واریس، سنگ کیسه صفرا، غده تیروئید، سرطان لوزالمعده، سرطان روده و سرطان پستان، از جمله خدمات کلینیک دکتر زهره اجتهد به‌شمار می‌روند. ضمنا این کلینیک خدمات مرتبط با جراحی لاپاروسکوپی را نیز ارائه می‌دهد.

سرطان سینه یکی از شایع‌ترین بیماری‌هاست که معمولا خانم‌ها به‌دلیل ناآشنایی با این بیماری زمانی متوجه آن‌ می‌شوند که در مرحله پیشرفته قرار دارد و می‌تواند سلامتی‌شان را به‌خطر بیاندازد؛ در حالی که با انجام معاینات دوره‌ای می‌توان از بروز این بیماری جلوگیری کرده و یا در هنگام ابتلا، آن را به‌موقع درمان کرد. فرورفتگی یا برآمدگی در ناحیه سینه، زخم پوست، قرمزی، پوسته پوسته شدن، فرو رفتگی نوک سینه یا هاله اطراف آن از علائم رایج سرطان سینه می‌باشند. دکتر زهره اجتهد متخصص و جراح عمومی با سال‌ها سابقه در زمینه درمان سرطان سینه فعالیت می‌کند. همچنین درمان و معالجه واریس، بیماری‌های شکمی، فیشر یا شقاق، هموروئید یا بواسیر، سرطان روده و سرطان معده از دیگر خدمات ایشان محسوب می‌شوند. ضمنا دکتر زهره اجتهد کلیه خدمات مرتبط با جراحی لاپاروسکوپی را نیز انجام می‌دهد.

دکتر زهره اجتهد

دکتر زهره اجتهد

3 دیدگاه

  1. من برای اولین بار مطب ایشان رفتم برخوردی بسیار خوب داشتند در تشخیص بیماری بسیار توانا هستند

  2. دکتر بسیار فعال و مسلطی هستند. بسیار متعهد و باوجدان و خوشرو هستند

  3. دکتر بسیار باتجربه و خوش اخلاق و توانایی هستند من همواره از درمانشان راضی بودم

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

4 × 5 =

118 ایران بانک اطلاعات و مشاغل بیماری های پستان تهران جراحی عمومی دکتر زهره اجتهد در تهران دکتر زهره اجتهد دکتر زهره اجتهد جراحی عمومی دکتر زهره اجتهد در تهران دکتر زهره اجتهد متخصص جراحی عمومی در تهران متخصص جراحی عمومی دکتر زهره اجتهد در تهران
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera