دکتر زهرا طبسی در تهران

دکتر زهرا طبسی در تهران

دکتر زهرا طبسی در تهران

دکتر زهرا طبسی در تهران

نوع فعالیت:

دکتر زهرا طبسی در تهران

متخصص کودکان و نوزادان

پذیرش:

روزهای زوج ۱۷ تا ۲۱ شب

روزهای فرد ۱۰ تا ۱۴ بعدازظهر

تلفن:

۰۲۱-۴۴۰۷۰۸۵۱

آدرس:

تهران , بلوار آیت الله کاشانی , بعد از پل نور به سمت غرب , ایستگاه شاهین , جنب داروخانه شاهین

توضیحات بیشتر:

متخصص اطفال کیست؟

متخصص اطفال پزشکی است که در معالجه نوزادان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان تخصص دارد. مراقبت از كودك مي تواند قبل از شروع بارداری آغاز شده و در طی بارداری ادامه يابد. کودکان با بزرگ شدن، دچار تغییرات سریع جسمی و روحی می شوند. متخصصان اطفال این واقعیت را درک کرده و وضعیت سلامت کودک را بر اساس محدوده طبیعی سنی شان ارزیابی می کنند.

متخصصان اطفال می توانند به تشخیص بیماری های کودکان کمک کنند. بسته به شرایط، والدین یا سرپرستان کودک ممکن است وی را نزد متخصص اطفال یا فوق تخصص اطفال ببرند.

انواع پزشک اطفال

بسیاری از متخصصان اطفال به عنوان پزشکان مراقبت های اولیه کار می کنند. این نوع پزشک متخصص اطفال معاینات منظم مربوط به سلامتی را انجام می دهد. آنها همچنین طیف گسترده ای از شرایط بهداشتی عمومی را تشخیص داده و درمان می کنند، واکسیناسیون انجام داده و توصیه های بهداشتی مناسبی به کودکان و والدین یا مراقبانشان ارائه می دهند.

سایر متخصصان کودکان در درمان بیماری ها یا محدوده های سنی خاص تخصص دارند. نمونه هایی از زمینه های تخصصی اطفال شامل موارد زیر است:

متخصصان طب نوجوانان بر مراقبت در دوران نوجوانی، در حدود ۱۱ تا ۲۱ سالگی تمرکز می کنند.

متخصصین اطفال مراقبت های ویژه به تیم هایی از متخصصان مراقبت های بهداشتی که به درمان کودکان در شرایط بهداشتی ناپایدار یا بحرانی می پردازند کمک می کنند. این متخصصین اطفال معمولاً در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مستقر هستند.

متخصصان اطفال تکاملی- رفتاری تکامل رفتاری کودکان و نوجوانان را ارزیابی می کنند. متخصصان این رشته مشکلات تکاملی، یادگیری و رفتاری را در کودکان و نوجوانان تشخیص داده و درمان می کنند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

5 + 12 =

118ایران بلوار آیت الله کاشانی تهران دکتر زهرا طبسی دکتر زهرا طبسی در تهران دکتر طبسی دکتر طبسی در تهران دکتر طبسی متخصص کودکان و نوزادان کودکان و نوزادان متخصص متخصص کودکان و نوزادان متخصص کودکان و نوزادان در تهران
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera