دکتر بیژن کیخائی ده دزی متخصص کودکان در اهواز

دکتر بیژن کیخائی ده دزی متخصص کودکان در اهواز

دکتر بیژن کیخائی ده دزی در اهواز

دکتر بیژن کیخائی ده دزی متخصص کودکان در اهواز

نوع فعالیت:

متخصص کودکان

فوق تخصص خون و انکولوژی

پذیرش:

شنبه تا چهارشنبه ۱۴ الی ۲۲

تلفن:

۰۶۱-۳۳۳۳۹۱۳۰

همراه:

۰۹۱۶۷۰۱۹۲۲۳

آدرس:

خوزستان , اهواز , خیابان کیانپارس اصلی  , بین سروش و اسفند شرقی , مجتمع پزشکی شهاب , جنب داروخانه دکتر میلاد

توضیحات بیشتر:

خدماتی که دکتر اطفال ارائه می‌دهد چیست؟

خدمات ارائه‌شده توسط متخصص کودکان، شامل تشخیص و درمان بیماری‌ها، ارائه واکسیناسیون، مشاوره به والدین درباره تغذیه سالم کودکان، ارزیابی رشد، مدیریت مشکلات روانی و رفتاری و همکاری با سایر تخصص‌‌ها است. در واقع از غربالگری گرفته تا مدیریت شرایط پزشکی کودکان، برعهده متخصصین اطفال است. در ادامه به معرفی کامل‌تر خدمات دکتر اطفال پرداختیم:

مراقبت‌های پیشگیرانه

مراقبت‌های پیشگیرانه می‌تواند شامل معاینات دوره‌ای و سنجش پارامترهای سلامت فیزیکی اطفال همچون وزن و قد، ارزیابی سلامت عمومی کودکان، نظارت بر انجام واکسیناسیون و برنامه غذایی سالم کودک باشد. سنجش سلامت روان و همچنین ارزیابی شرایط زندگی کودکان نیز یکی از مراقبت‌های پیشگیرانه دکتر کودکان است.

تشخیص و درمان بیماری‌ها

تشخیص و درمان بیماری‌های رایج کودکان همچون عفونت‌های تنفسی و گوارشی، آلرژی‌ها، عفونت‌های گوش و گلو و عفونت‌های ادراری، از مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده توسط دکتر اطفال است. از بیماری‌های سطحی و زودگذر گرفته تا شرایط سختی مثل ابتلا به سرطان یا بیماری‌های نادر و کشنده همچون فلج مغزی، باید توسط متخصص اطفال بررسی، کنترل و درمان شوند.

مدیریت بیماری‌های مزمن

اطفال ممکن است به اختلالات و مشکلات پیچیده‌تر و حادتری همچون دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی، اختلالات گوارشی، صرع و بیماری‌های متابولیکی مبتلا شوند. تشخیص، درمان و مدیریت این بیماری‌های مزمن برعهده دکتر اطفال است. در چنین شرایطی، باید تحت نظر دکتر کودکان، کودک تحت درمان تخصصی قرار گرفته و بخش به بخش مراحل، با پزشک هماهنگ شود. توجه به این نکته، مهم است که کودک بیمار، در شرایطی بسیار حساس قرار دارد و زندگی او، به مراقبت‌های پزشکی تخصصی وابسته است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

1 × چهار =

118ایران دکتر بیژن کیخائی ده دزی متخصص کودکان دکتر بیژن کیخائی ده دزی متخصص کودکان در اهواز دکتر کیخائی ده دزی در اهواز متخصص کودکان در اهواز
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera