دکتر بهروز باوریان متخصص کودکان در اکباتان

دکتر بهروز باوریان متخصص کودکان در اکباتان

نوع فعالیت:

متخصص کودکان و نوزادان

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

واکسن

تغذیه کودکان

بهداشت

پذیرش:

 

ایمیل:

 

تلفن:

 

آدرس:

 

متخصص کودکان (اطفال)، پزشکی است که به طور ویژه برای درمان و مراقبت از نوزادان، نوجوانان و گاهی بزرگسالان آموزش دیده و تخصص دارد. یکی از مهمترین کارهایی که باید قبل از تولد نوزاد انجام دهید این است که پزشکی را برای نظارت بر سلامت و بهداشت او انتخاب کنید.

کودکان به سرعت رشد می‌کنند و در گذر زمان تغییرات فیزیکی، عاطفی و رفتاری متفاوتی را تجربه می‌کنند. از این رو در سنین مختلف نوزادی، کودکی، نوجوانی و جوانی نیازهای منحصر به فردی دارند که خارج از تخصص پزشکان بزرگسالان است.

در ادامه مطلب در مورد دکتر کودکان (متخصص اطفال)، وظایف او، بیمار‌هایی که درمان می‌کند صحبت می‌کنیم و فهرستی از فوق تخصص‌های کودکان را معرفی می‌کنیم.

انتخاب متخصص کودکان یکی از اقدامات ضروری برای مراقبت از فرزندتان است. در دکترتو می‌توانید با بهترین دکتر اطفال آشنا شوید، به‌صورت تلفنی با آنلاین با آنها مشورت کنید و در صورت نیاز برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید.

متخصص کودکان چه کسی است؟
این که متخصص کودکان (اطفال و نوزادان) را بشناسید به شما کمک میکند تا در هر زمان که بیماری های مختلفی را در کودک خود دیدید بتوانید به این پزشک مراجعه کنید. متخصص کودکان پزشکی است که در درمان نوزادان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان جوان تخصص دارد. مراقبت از اطفال می‌تواند قبل از لقاح شروع شود و تا دوران بارداری ادامه یابد.

تعیین محدوده سنی برای مراقبت از کودکان کار ساده‌ای نیست، زیرا این امر به نیازهای جسمی و روانی فرد بستگی دارد. اما به صورت کلی متخصص کودکان از افرادی که در محدوده سنی زیر ۱۸ سال قرار دارند مراقبت می‌کند و آنها از لحاظ جسمی، روحی و روانی معاینه می‌کند و در صورت مشاهده‌ی هر گونه آسیب اقدام به درمان می‌کند.

کودکان در طول رشد دچار تغییرات سریع جسمی و ذهنی می شوند. متخصص اطفال این واقعیت را درک می‌کند و وضعیت سلامتی کودک را بر اساس محدوده‌های طبیعی سن آنها ارزیابی می‌کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

چهارده + شش =

118ایران اکباتان بهداشت تغذیه کودکان دکتر باوریان دکتر باوریان در اکباتان دکتر بهروز باوریان دکتر بهروز باوریان در اکباتان دکتر بهروز باوریان متخصص کودکان دکتر بهروز باوریان متخصص کودکان در اکباتان دکتر بهروز باوریان متخصص کودکان و نوزادان متخصص کودکان و نوزادان واکسن
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera