دامپزشکی سیمرغ گیلان در رشت

دامپزشکی سیمرغ گیلان در رشت

دامپزشکی سیمرغ گیلان در رشت

دامپزشکی سیمرغ گیلان در رشت

نوع فعالیت:

ویزیت و واکسیناسیون پرندگان زینتی و حیوانات خانگی

انجام کلیه جراحی , شستشو , کوتاهی مو , پانسیون , جرم گیری دندان , عملیات مایه کوبی , صدور شناسنامه , نصب میکروچیپ ,  فروش واکسن و سایر موارد

به مدیریت:

دکتر بهرام واله

سید ارسلان حسینی : دامپزشک حیوانات خانگی

پذیرش:

شنبه تا چهارشنبه ۱۰صبح الی ۱۰ شب

روزهای پنجشنبه ۱۰صبح الی ۲۰ شب

روزهای جمعه ۱۱ صبح الی ۱۵ عصر

تلفن:

۰۱۳-۳۳۳۳۱۴۶۳

۰۱۳-۳۳۳۲۷۹۸۳

۰۱۳-۳۳۳۴۳۸۷۹ دام های کوچک

۰۹۳۹۵۰۵۸۲۷۶ دام های کوچک

آدرس:

گیلان , رشت , روبروی هتل پردیس , پشت ساختمان تامین اجتماعی , پلاک ۱۲۵ , دامپزشکی سیمرغ گیلان

توضیحات بیشتر:

خدمات کلینیک دامپزشکی چیست؟

کلینیک های دامپزشکی به تشخیص و درمان بیماریهای حیوانات خانگی و اهلی و همچنین دام ها و حیوانات باغ وحش می پردازند. در این مرکز به چکاب حیوانات پرداخته شده و آزمایشاتی چون نوار قلب و سونوگرافی گرفته میشود. در صورت لزوم به جراحی حیوان نیز میپردازند.

شکستگی ها را درمان میکنند.همچنین در مورد تغذیه و روش های صحیح نگهداری حیوان به صاحبش مشاوره می دهند. برای حیوانات بیمار دارو تجویز مینمایند.واکسیناسیون و گواهی سلامت صادر مینمایند. و در صورت لزوم به اصلاح موهای حیوانات می پردازند.

با ورود یک حیوان خانگی جدید به خانه، آنها بخشی از خانواده ما هستند و منطقی است از آنها به همان دقتی که از سایر اعضای خانواده خود مراقبت می‌کنیم، مراقبت کنیم. از این رو در خیلی مواقع ارائه خدمات دامپزشکی در محل می‌تواند کار ما را راحت‌تر کند.

یکی از راه‌های مراقبت از حیوانات خانگی مراجعه دوره‌ای و مرتب به دامپزشکی برای بررسی و تشخیص وضعیت عضو جدید خانواده است. با مراجعه دوره‌ای به مطب دامپزشکی، تعداد زیادی از مشکلات را قبل از تبدیل شدن به مشکلات بزرگتر می‌توان تشخیص داده و درمان کرد.

حتی اگر حیوان خانگی شما در سلامت کامل باشد می‌توانید اطمینان حاصل کنید مشکلی وجود ندارد و خیالتان آسوده باشد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

یک × چهار =

118ایران انجام کلیه جراحی پانسیون جرم گیری دندان دامپزشک بهرام واله در رشت دامپزشکی در رشت دامپزشکی رشت دامپزشکی سیمرغ دامپزشکی سیمرغ گیلان در رشت دامپزشکی سیمرغ گیلان دکتر واله دامپزشکی سیمرغ گیلان دکتر واله در رشت دامپزشکی سیمرغ گیلان رشت دکتر بهرام واله شستشو عملیات مایه کوبی کوتاهی مو
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera