دکتر نوشین فتوحی در رشت

دکتر نوشین فتوحی در رشت
Dr.Nooshin Fotohi

دکتر نوشین فتوحی

جراح و متخصص گوش , حلق , بینی و جراحی سروگردن
جراح پلاستیک بینی

پذیرش :
مطب همه روزه از شنبه تا چهارشنبه باز می‌باشد.(به جز پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل)
روزهای حضور خود خانم دکتر در مطب شنبه و دوشنبه بین چهار و نیم تا هفت و نیم است.

حتما قبل از حضور در مطب از طریق تلفن ثابت مطب یا موبایل منشی وقت بگیرید .
۰۱۳۳۲۱۲۹۴۳۹
۰۹۹۱۴۶۰۱۹۲۳


توضیحات بیشتر

گیلان , رشت , چهار راه گلسار , خیابان نواب , جنب داروخانه دکتر ایروانی , بن بست اقاقیا , ساختمان پزشکان شهریار , طبقه دوم , واحد ۳
ویدیو
فرم تماس با دکتر فتوحی

    گالری تصاویر

     

     

    این کتاب محصول ماه ها جستجو و تحقیق دکتر نوشین فتوحی برای کسب به روز ترین اطلاعات در مقوله ی جراحی زیبایی بینی ست .
    و ترکیبی است از تجربیات ایشان که طی شانزده سال کار به عنوان متخصص گوش و گلو و بینی کسب کرده و دانسته هایی که از کتاب ها و مقالات به روز در این باب بدست آورده است .
    سعی شده که به سوالات رایج شما که قبل یا بعد از عمل برایتان پیش می آید در این کتاب پاسخ داده شود . کتاب به زبانی ساده و شیوا صحبت میکند و قابل درک و فهم برای هر سطحی از آگاهی ست .
    این کتاب نگرانی های شما را در مورد مسائل مختلفی که قبل یا بعد از عمل زیبایی پیش می آید رفع میکند و اگر به توصیه ها و موارد مهمی که در این کتاب ذکر شده عمل کنید؛ جراحی مطمئن و موفقی رو تجربه خواهید کرد .

    کتاب در کتابفروشی های
    مژده (خیابان امام خمینی )
    ارجمند (روبروی بیمارستان الزهرا )
    کتابفروشی جنگل جاودانه ( خیابان سعدی)
    و کتابفروشی اردیبهشت(گلسار )
    و همچنین در مطب شخصی دکتر فتوحی قابل تهیه می باشد .

    توضیحات بیشتر:

    پزشکی گوش و حلق و بینی یا اتورینولارینگولوژی (به فرانسوی : Oto-rhino-laryngologie) یا (به انگلیسی : ENT)،  (Ear, Nose, Throat) شاخه‌ای از پزشکی است که به تخصص تشخیص و درمان اختلالات گوش، گلو (حلق) و بینی ، و سر و گردن ارتباط دارد.

    جراحی زیبایی بینی (به انگلیسی : nose reshaping یا nose job) یا رینوپلاستی (به فرانسوی : rhinoplastie) عمل جراحی‌ای است که معمولاً توسط جراح گوش و حلق و بینی ،  جراح فک و صورت  یا جراح پلاستیک  به منظور بهبود کارایی (جراحی ترمیمی) یا نمای (جراحی زیبایی ) بینی انسان  انجام می‌شود. جراحی بینی را می‌توان به‌منظور برآوردن اهداف زیبایی یا اهداف ترمیمی به‌منظور اصلاح آسیب‌ها ، نقص های مادرزادی ، انحراف تیغه بینی و مشکلات تنفسی  انجام داد. جراحی بینی می‌تواند با دیگر عمل‌های جراحی مانند جراحی زیبایی پلک یا بزرگ‌کردن چانه  به‌منظور بهبود نتایج زیبایی ترکیب شود

    ویژگی مهم در رینوپلاستی مدرن

    جراحی زیبایی بینی با حفظ عملکرد تنفسی همراه می‌باشد، بدین معنی که نه تنها تنفس بیمار پس از جراحی دچار مشکل نمی‌شود، بلکه در صورت وجود مشکل تنفسی، بهبودی تنفس نیز حاصل می‌گردد.

    عدم نیاز به قرار دادن تامپون بینی که در اکثر موارد با گرفتگی کامل بینی و خشکی دهان و نیز درد شدید هنگام خارج کردن آن همراه است.بینی متناسب با سایر اجزای صورت و کاملاً طبیعی جراحی می‌شود و ظاهر بینی عمل شده را ندارد.مقدار کبودی و تورم به حداقل رسیده و بیمار سریع تر فعالیت‌های اجتماعی خود را از سر می‌گیرد

    در جراحی زیبائی بینی که برای بهبود شکل ظاهری بینی انجام می‌شود، بخش‌های خاصی از بینی (استخوان و غضروف) تغییر داده می‌شوند تا هماهنگی بیشتری با سایر اجزای صورت برقرار گردد. برای این کار می‌توان از برش‌های جراحی بسیار کوچکی در داخل بینی استفاده کرد (رینوپلاستی بسته) یا اینکه علاوه بر برش‌های فوق از برش کوچکی در دیواره بین سوراخ‌های بینی استفاده کرد (رینوپلاستی باز).

    دکتر نوشین فتوحی در رشت

    dr-noshin-fotohi

    دیدگاهتان را ثبت کنید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

    *

    نه + 19 =

    118ایران جراح پلاستیک بینی جراح و متخصص گوش حلق بینی دکتر فتوحی دکتر فتوحی جراحی سروگردن دکتر نوشین فتوحی دکتر نوشین فتوحی در رشت
    118iran
    WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera