دکتر کاظم قاجاری در مشهد

دکتر کاظم قاجاری در مشهد

دکتر کاظم قاجاری در مشهد

دکتر کاظم قاجاری در مشهد

نوع فعالیت:

دکتر کاظم قاجاری در مشهد

متخصص چشم

طرف قرارداد با کلیه بیمه ها

پذیرش:

۵ تا ۹ همه روزه به غیر پنچ شنبه ها

تلفن:

۰۵۱-۳۸۴۳۷۳۲۶

آدرس:

خراسان رضوی , مشهد , خیابان احمد آباد , بین احمدآباد ۷ و ۹ , ساختمان ۱۳۱

توضیحات بیشتر:

چشم پزشکی چیست؟

چشم پزشکی یا افتالمولوژی از شاخه‌های علم پزشکی است که در رابطه با آناتومی و فیزیولوژی چشم است و بیماری‌های چشم را شامل می‌شود. افتالمولوژی تخصصی است که هم جراحی را شامل می‌شود و هم در اتباط با درمان‌های دارویی و طب است. چشم پزشکان در بیمارستان‌ها، کلینیک‌های دولتی و خصوصی و مطب‌های خصوصی فعالیت می‌کنند و سرانه‌ی درآمد خوبی دارند.

یکی از مهم‌ترین نکات درباره‌ی چشم پزشکی، آشنایی با ابزار و تکنیک‌ها در این رشته است. همچنین از آن‌جایی‌که چشم یک عضو بسیار حساس بدن محسوب می‌شود، باید با دقت و مهارت با آن برخورد کرد. چشم پزشکان نه‌تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان از جایگاه اجتماعی مناسب و درآمد قابل‌قبولی برخوردارند.

تخصص چشم پزشکی برای قبولی نیازمند نمره‌ی بالایی است و هر دانشجوی پزشکی عمومی نمی‌تواند کاندیدای مناسبی برای این تخصص باشد. از طرفی، حوصله و دقت بالایی برای این رشته لازم است که هر کسی از عهده‌ی آن بر نمی‌آید.

کسانی که در تخصص چشم پزشکی قبول می‌شوند، به مدت چهار سال باید تحصیل کنند و سپس وارد کار شوند. البته که این دوره‌ی تخصص تنها به درس خواندن محدود نمی‌شود و در این دوره دانشجویان تخصص چشم پزشکی بیماران متعددی را درمان و جراحی می‌کنند و به مشکلات آنها رسیدگی می‌کنند. در صورتی‌ که متخصصین چشم پزشکی تمایل داشته‌باشند، می‌توانند فوق تخصص را ادامه دهند و در دوره‌ی دوساله‌ی فلوشیپی شرکت کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

2 × پنج =

118ایران دکتر قاجاری در مشهد دکتر قاجاری متخصص چشم دکتر کاظم قاجاری دکتر کاظم قاجاری در مشهد متخصص چشم در مشهد متخصص چشم دکتر قاجاری در مشهد
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera