دکتر غلامرضا مهدیان در تهران

دکتر غلامرضا مهدیان در تهران
Dr Gholamreza Mahdian

 دکتر غلامرضا مهدیان

دکتر غلامرضا مهدیان

دندانپزشک زیبایی,ایمپلنت
كلينيك تخصصي زيبايي و ايمپلنت دكتر مهديان
عضو کنگره بین المللی ایمپلنت
عضو آكادمي دندانپزشكي زيبايي كانادا
دکتر غلامرضا مهدیان با بیش از ۳۰‌سال تجربه
در دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت

توضیحات بیشتر

کلینیک VIP : ميرداماد , نبش رازان شمالى , پلاك ١٠١ , طبقه سوم , واحد ٩
کلینیک مركزي، شبانه روزى : با بیش از ۲۰سال فعالیت دندانپزشکی در منطقه / تهران ، ٣٠متري آيت (نارمك) ، بين چهار راه تلفنخانه و چهارراه تهرانو ، كوچه شهيد كلامي، پلاك ١٣٤
فرم تماس با دکتر غلامرضا مهدیان

    ویدیو

    گالری تصاویر

    کلینیک VIP در میر داماد

    کلینیک شبانه روزی

    جرّاحی یا نیشگری یکی از شیوه‌های درمانی در پزشکی ، دندانپزشکی و دامپزشکی  است. البته به دانش و تکنیک‌های این شیوه نیز جرّاحی گفته می‌شود. در این روش معمولاً از برش برای برداشتن بخشی از بدن (مانند کیسه صفرا ، لوزه ) یا بافت عفونی یا سرطانی  یا کار گذاشتن وسیله‌ای (مانند پروتز یا دریچه مصنوعی ) یا دستکاری و اصلاح نقصی (مانند دوختن آنوریسم یا باز کردن رگ ) استفاده می‌شود. جرّاح یا نیشگر به فرد متبحر در جرّاحی گفته می‌شود. در زبان پارسی باستان به آن «نیشگری» یا «زخمگری» گفته می‌شود.

    کامپوزیت‌های دندانی (“کامپوزیت‌های پایه رزین” یا به عبارت ساده‌تر “پرکننده‌های بر پایه رزین”) دسته ای از رزین‌های مصنوعی هستند که در دندان پزشکی به عنوان ماده مستحکم‌کننده یا چسب استفاده می‌شوند. رزین‌های کامپوزیتی دندان دارای خواص مطلوبی هستند که با توجه به ویژگی‌های خاص حفره دندانی بیمار می‌توانند استفاده شوند. این دسته از کامپوزیت‌ها به دلیل داشتن ویژگی‌های میکرو مکانیکی مناسب برای پر کردن حفره‌های کوچک که در آن پر کننده‌های آمالگام به اندازه کافی مؤثر نیست (به علت خواص ماکرو مکانیکی آمالگام) استفاده کرد.
    رزین‌های مصنوعی به عنوان مواد ترمیم‌کننده تکامل یافته‌اند، زیرا آن‌ها غیرقابل حل هستند، ظاهر خوبی برای دندان ایجا می‌کنند، نسبت به هیدرولیز حساس نیستند، و نیز به راحتی شکل‌دهی می‌شوندو به اندازه کافی ارزان هستند.

    رزین‌های کامپوزیتی اغلب از Bis-GMA و دیگر مونومرهای  دی متاکریلات (TEGMA, UDMA, HDDMA)، و نیز مواد پرکننده مانند سیلیکا و یک مادهٔ شروع‌کننده واکنش (که با نور فعال می‌شود) مثل Dimethylglyoxime تشکیل می‌شوند. مجموعهٔ این ترکیبات به منظور رسیدن به خواص فیزیکی و شیمیایی معینی تهیه می‌شوند. به منظور رسیدن به خواص مد نظر دندان پزشک می‌توان درصد ترکیبات را تغییر داد.

    دکتر غلامرضا مهدیان در تهران

    dr-gholamreza-mahdian

    دیدگاهتان را ثبت کنید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

    *

    نه − سه =

    جراح دکتر غلامرضا مهدیان دکتر غلامرضا مهدیان در تهران دکتر مهدیان جراح و دندانپزشک دکتر مهدیان دندانپزشک در تهران دندانپزشک زیبایی
    118iran
    WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera