دکتر شروین شیبانی در تهران

دکتر شروین شیبانی در تهران
Dr.Shervin Sheibani

 دکتر شروین شیبانی

دکتر شروین شیبانی

جراح عمومی
لاپاراسکوپی

ساعت کاری: روزهای زوج ساعت ۱۶ الی ۱۹ عصر
با تعیین وقت قبلی

توضیحات بیشتر

تهران , خیابان مطهری , نبش بزرگراه مدرس , پلاک ۲۶۶ , ساختمان پزشکان ۲۵۰
ویدیو

فرم تماس با دکتر شروین شیبانی

    گالری تصاویر

    به جراحی لاپاروسکوپی، جراحی با کمترین تهاجم (به انگلیسی : Minimally Invasive Surgery (MIS)) و همچنین جراحی سوراخ کلید (به انگلیسی: Keyhole Surgery). هم می‌گویند و جزو فنون نوین جراحی می‌باشد. این نوع جراحی چند مزیت نسبت به جراحی بازدارد.

    این مزایا شامل درد کمتر به علت ایجاد شکاف‌های کوچکتر، کم شدن خونریزی و دوره بهبود کوتاه‌تر می‌باشد. عنصر اصلی، استفاده از لاپاروسکوپ است که یک سامانه کابل تاری بلندی است که امکان مشاهده و اثرگذاری بر روی ناحیه مورد نظر را دارا بوده و می‌توان آن را از ناحیه دور تری پیچ و تاب داده و کنترل کرد.

    جراحی لاپاروسکوپی شامل عملیاتی است در حفره شکم یا لگن، در حالی که جراحی در منطقه سینه را جراحی توراکوسکوپی (به انگلیسی: Thoracoscopic) می‌نامند. ابزارهای تخصصی که در جراحی لاپاروسکوپی استفاده می‌شوند شامل فورسپ زایمانی، قیچی، کاوشگر، ابزار کالبد شکافی، قلاب و انقباضگرها می‌باشد.

    جراحی لاپاروسکوپی و توراکوسکوپی به حوزه وسیع تری به نام درون بینی یا آندوسکوپی متعلق اند. اولین عمل لاپاروسکوپی توسط جراح آلمانی گئورگ کلینگ (به انگلیسی: Georg Kelling) در ۱۹۰۱ صورت پذیرفت.

    دکتر شروین شیبانی در تهران

    dr-shervin-sheibani

    دیدگاهتان را ثبت کنید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

    *

    چهار × چهار =

    118ایران تتهران جراح عمومی جراح عمومی دکتر شروین شیبانی جراح عمومی دکتر شیبانی خیابان مطهری دکتر شروین شیبانی دکتر شروین شیبانی جراح عمومی دکتر شروین شیبانی در تهران دکتر شیبانی جراح عمومی دکتر شیبانی در تهران لاپاراسکوپی
    118iran
    WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera