نمایندگی بیمه ایران ضیاء پور کد۳۴۳۰۲

نمایندگی بیمه ایران ضیاء پور کد۳۴۳۰۲

این آگهی منقضی میباشد

نوع فعالیت:

کلیه خدمات بیمه از قبیل :

شخص ثالث,بدنه,درمانی,تکمیلی,حوادث و…..

بیمه عمر و سرمایه گذاری در واقع یک سرمایه گذاری مطمئن با سود تضمینی است که علاوه بر پرداخت سود علی الحساب به سپرده گذاری، شامل پوششهای بیمه ای بسیار زیادی می باشد.
این نوع بیمه یکی از پرطرفدارن ترین نوع بیمه در سراسر جهان است که با اضافه نموندن یک برنامه سرمایه گذاری امن به بیمه عمر بلند مدت در این طرح افراد با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه یا سالانه تحت عنوان حق بیمه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آینده برای خود، از امکانات پوشش های بیمه عمر نیز برخوردار خواهند شد.

نحوه پس انداز و عملکرد در بیمه های عمر:
شما میتوانید بخشی از درامد ماهیانه خود را که معمولا برای آن برنامه ریزی ندارید و یا صرف هزینه های غیر ضروری می کنید به بیمه عمر و پس انداز اختصاص دهید و اطمینان داشته باشید که این پس انداز به طور منظم برای شما سرمایه گذاری می شود.
مهمتر اینکه اگر حادثه و اتفاق ناگواری مثل فوت، نقص عضو، از کار افتادگی و یا بیماری های خاص اتفاق بیوفتد، بیمه حامی شما خواهد بود و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود آن را پرداخت می کند بلکه مبلغی هم به عنوان پوشش بیمه ای نیز پرداخت می شود تا مشکلات مالی را پوشش دهد.
بیمه عمر حق بیمه های پرداختی شما را با اختصاص نرخ سود تضمینی در اندوخته های شما انباشته می نماید، این اندوخته طی سالهای بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و سود آنها، افزایش یافته و پس اندازی مطمئن برای رفع نیازهای احتمالی و برنامه ریزی آینده شما خواهد بود.

بمدیریت:

سیده سعیده ضیاء پور

همراه:

تلفن:

آدرس:

118ایران بانک مشاغل ایران بدنه بیمه ایران ضیاء پور تکمیلی حوادث درمانی شخص ثالث ضیاء پور فارس کد34302 کلیه خدمات بیمه از قبیل لارستان نمایندگی بیمه ایران نمایندگی بیمه ایران در فارس نمایندگی بیمه ایران ضیاء پور کد34302
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera