مرکز حکیم کردونی در اهواز

مرکز حکیم کردونی در اهواز

مرکز حکیم کردونی در اهواز

مرکز حکیم کردونی در اهواز

نوع فعالیت:

ماساژ روشی پرطرفدار برای تسکین درد هایی مانند درد پایین کمر گردن ،درد و سردرد تنشی است

ماساژ بدن شکل عالی از ورزش غیر فعال است و اگر به شکل صحیحی انجام شود می‌تواند بسیار نیروبخش باشد

در اثر ماساژ دادن به طور طبیعی سروتونین یعنی ماده شیمیایی با خاصیت ضد درد تولید می شود

ماساژ عمومی بدن که با تمامی بخش های بدن سر و کار دارد از جهات گوناگونی کاملاً مفید و موثر است ماساژ بدن سیستم عصبی بدن را ارتقا می بخشد بر تنفس تأثیر می گذارد و دفع مواد زائد و سمی را از طریق اندام های دفعی گوناگونی همچون ریه ها، پوست، کلیه ها و روده ها از بدن تسریع می بخشد

بر اساس پژوهش‌های انجام شده ماساژ به تسکین عارضه های زیر کمک می کند

اضطراب
فیبرومیالژی
سردرد
سندروم درد میوفاسیال
آسیب دیدگی یا کشیدگی بافت نرم
آسیب های ورزشی
درد مفصل گیجگاهی، فکی

 همراه:

۰۹۱۶۷۲۳۷۲۸۰

آدرس:

خوزستان , اهواز , اتوبان آیت الله بهبهانی , چهارراه آبادان , بین امام و نادری , جنب مقبره آیت الله بهبهانی , طب سنتی امام رضا (ع)

توضیحات:

ماساژ ریلکسی نوعی ماساژ است که با استفاده از فشار، ضربه و مالشِ دست بر روی پوست برای ایجاد آرامش انجام می‌شود. این ماساژ در کشورهای غربی و اروپایی نوع ملایمی از ماساژ سوئدی و روسی محسوب می‌شود که از ضربه‌های آرام و لغزنده برای کمک به کسب آرامش استفاده می‌کند.

ماساژ ریلکس چیست؟
ماساژ ریلکسی نوعی ماساژ است که توسط درمانگر با استفاده از فشار، ضربه و مالشِ دست بر روی پوست برای ایجاد آرامش انجام می‌شود. در این نوع ماساژ، درمانگر با سرعت کمتری حرکت می‌کند و از فشار سبک‌تر استفاده می‌کند. همانطور که از نام این ماساژ مشخص است، تنها و تنها هدف آن آرامش و ریلکسیشن می‌باشد. یعنی ماساژ ریلکس نسبت به دیگر ماساژها تاکید کمتری بر روی کار کردن بر روی گره‌هایی دارد که اغلب موجب ناراحتی ماساژ گیرنده شده است. به همین دلیل یکی از کامل‌ترین و دلپذیرترین ماساژهایی است که می‌توانید داشته باشید.

تعاریف پیرامون ماساژ ریلکس در سراسر دنیا متفاوت است. اما در انگلستان، معمولا ماساژ ریلکس نوع ملایم‌تری از ماساژ سوئدی است که در آن کل بدن مورد ماساژ قرار می‌گیرد و شامل موسیقی و نورپردازی ملایم و روغن‌های آروماتراپی می‌باشد. در ماساژ ریلکس، ماساژ گیرنده یک ماساژ طولانی و لوکس را تجربه خواهد که در آن از انواع تکنیک‌هایی مانند ضربات طولانی، شستشوی ملایم، غلت روی پوست و عضلات و شاید در برخی لحظات از چرخش‌های ریتمیک از یک سمت به سمت دیگر استفاده می‌شود.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

13 − دو =

118ایران اهواز جسمی و روحی و روانی حجامت خوزستان دکتر علی کردونی دکتر علی کردونی در اهواز ماساژ در اهواز ماساژ درمانی اهواز مرکز حکیم کردونی مرکز حکیم کردونی در اهواز مرکز ماساژ حکیم کردونی مرکز ماساژ حکیم کردونی در اهواز مرکز ماساژ در اهواز
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera