فیزیوتراپی آتیه در گتوند

 فیزیوتراپی آتیه در گتوند

فیزیوتراپی آتیه در خوزستان

فیزیوتراپی آتیه در گتوند

نوع فعالیت :

فیزیوتراپی

لیزر درمانی

RF

فیزیوتراپیست : لیلی بهرامی

نظام پزشکی:  ف _ ۳۴۲۱

پذیرش :

از شنبه تا چهارشنبه صبح و بعدازظهر

تلفن :

۰۹۳۳۲۷۶۷۲۴۲

۰۶۱-۳۶۳۲۶۷۲۵

آدرس :

خوزستان , گتوند , خیابان امام , روبروی بانک صادرات , مجتمع کلانتر , طبقه همکف , فیزیوتراپی آتیه

 

توضیحات:

لیزر پرتوان رویکردی غیرتهاجمی و غیردارویی است که علت اصلی درد را از طریق ترمیم کردن سلول‌های آسیب دیده درمان می‌کند.

قدرت لیزر پرتوان چند برابر لیزرهای دیگر است، در عمق بیشتری از بافت سلولی نفوذ می‌کند و بافت‌های اطراف را درمان می‌کند تا بیماران دردمند از نتایج ماندگارتری برخوردار شوند.

سازو کار درمان با لیزر پرتوان

انرژی نور لیزر فرآیند التیام‌بخشی درون بدن را از طریق ایجاد تغییرات زیستی در سطح سلولی تحریک می‌کند.

تسریع التیام بافت و رشد سلولی

لیزر پرتوان باعث شروع فرآیند ترمیم DNA و RNA داخل سلول‌ها می‌شود و به این ترتیب رشد و بازتولید سلول‌ها را تسریع می‌کند. سلول‌های غضروف، استخوان‌ها، تاندون‌ها، رباط‌ها، عصب‌ها و عضلات در اثر تماس با نور لیزر سریع‌تر ترمیم می‌شوند.

نرم کردن بافت همبند جای زخم

لیزر بافت همبند جای زخم را نرم می‌کند و تشکیل بافت همبند جدید را پس از آسیب‌دیدگی بافت کاهش می‌دهد. این اثر لیزر از آن رو مهم است که بدن شبکه‌ محکمی از بافت همبند را پس از آسیب‌دیدگی ایجاد می‌کند. بافت همبند جای زخم خاصیت ارتجاعی کمتر و گردش خون نامناسبی دارد، به درد حساس است، از بافت معمولی ضعیف‌تر است و بیشتر مستعد آسیب‌دیدگی مجدد است. لیزر پرتوان بافت همبند جای زخم را نرم می‌کند تا پزشک بتواند دامنه حرکتی و توانایی حرکت را با افزایش دادن طول فیبرها بهبود دهد.

بازنشانی چرخه درد مزمن

سیگنال‌های درد مزمن واقعاً در ایستگاه‌های تبدیل عصبی در نورون‌های حد واسط به خاطر سپرده می‌شود. برای مثال دردی که در زانو حس می‌شود، در نورون‌های حد واسط نزدیک نخاع حفظ می‌شود. نور لیزر برای بازنشانی خاطره درد وارد اینترنورون‌ها می‌شود. البته لیزر درد را کاملاً پاک نمی‌کند، اما مانند عاملی ضددرد عمل می‌کند و سیگنال‌های عصبی منتقل کننده حس درد به مغز را سرکوب می‌کند.

کاهش ورم

لیزر پرتوان اثر ضدالتهابی دارد و باعث انبساط عروق خونی و فعال شدن سیستم تخلیه لنفاوی می‌شود. در نتیجه ورم ناشی از استرس، آسیب‌دیدگی، استفاده بیش از حد یا عارضه‌های سیستمی کاهش می‌یابد.

تسکین درد

لیزر درد را از طریق افزایش دادن تولید مواد شیمیایی تسکین دهنده درد، مانند اندورفین‌ها و انکفالین‌ها، در مغز و غدد فوق‌کلیوی تسکین می‌دهد.

بهبود جریان خون

لیزر فعالیت عروقی و تشکیل مویرگ‌های جدید را در بافت‌های آسیب دیده افزایش می‌دهد. در نتیجه بدن می‌تواند اکسیژن و مواد مغذی حیاتی بیشتری را به ناحیه درمان برساند تا به این ترتیب فرآیند التیام تسریع شود.

بهبود عملکرد عصبی

لیزر پرتوان فرآیند بازسازی سلول‌های عصبی را تسریع می‌کند و ارتباط بین سلول‌ها و مغز را بهبود می‌دهد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

14 + بیست =

118 ایران آدرس دقیق فیزیوتراپی گتوند آدرس فیزیوتراپی گتوند شماره تلفن فیزیوتراپی گتوند فیزیوتراپی فیزیوتراپی آتیه فیزیوتراپی آتیه خوزستان فیزیوتراپی آتیه در خوزستان فیزیوتراپی آتیه در گتوند فیزیوتراپی آتیه گتوند فیزیوتراپی در خوزستان فیزیوتراپی در گتوند فیزیوتراپیست لیلی بهرامی لیلی بهرامی فیزیوتراپیست
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera