دکتر محمودرضا تقوی منش در تهران

دکتر محمودرضا تقوی منش در تهران

دکتر محمودرضا تقوی منش در تهران

دکتر محمودرضا تقوی منش در تهران

نوع فعالیت:

متخصص اعصاب و روان

پذیرش:

عصرها ۱۶ الی ۲۰

قرارداد با بیمه های تامین اجتماعی , خدمات درمانی , نیروهای مسلح

بمدیریت:

دکتر محمودرضا تقوی منش

تلفن:

۰۲۱-۸۸۴۲۸۰۷۲

ایمیل:

Mr.taghvamanesh

آدرس:

تهران , گلبرگ غربی , تقاطع همایی , پلاک ۳۹۲ , واحد ۵

توضیحات بیشتر:

دکتر و متخصص اعصاب و روان دکتری است که در زمینه ی درمان بیماری های روحی روانی تخصص دارد. از آن جایی که روان پزشک مدرک پزشکی دارد و در حیطه ی روان پزشکی آموزش دیده است، از معدود متخصصان حوزه ی روان پزشکی است که می تواند برای درمان بیماری های روحی روانی دارو تجویز کند. روان پزشک درکنار روان درمانی، مثل پزشک عمومی، معاینه ی فیزیکی و آزمایش انجام می دهد.

روان پزشک می تواند به عنوان بخشی از تیم سلامت روان اغلب با پزشک عمومی، مددکار اجتماعی، مشاور و پرستاران روان کاوی مشورت کند.

روان پزشک با روان شناس نیز همکاری می کند اما نباید این دو را با هم اشتباه گرفت. روان شناس مدرک پزشکی ندارد و (به غیر از لوئیزیانا و نیومکزیک) نمی تواند دارو تجویز کند.

به علاوه، روان پزشک راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روان (DSM 5) را که توسط موسسه ی روان پزشکی آمریکا طرح شده دستور کار قرار می دهد درحالی که روان شناس اغلب به DSM 5 ارجاع می دهد و روی آزمایشات استاندارد روان شناختی، مانند پرسش نامه ی شخصیتی چندمحوری مینه سوتا و تست رورشاخ، تکیه دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

هفت + نوزده =

118ایران دکتر تقوی منش در تهران دکتر تقوی منش متخصص اعصاب و روان دکتر محمودرضا تقوی منش دکتر محمودرضا تقوی منش در تهران متخصص اعصاب دکتر تقوی منش
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera