دکتر محسن نراقی در تهران

دکتر محسن نراقی در تهران

دکتر محسن نراقی در تهران

نوع فعالیت:

دکتر محسن نراقی در تهران

🔹فلوشیپ فوق تخصصی راینولوژی و جراحی اندوسکوپیک بینی و سینوس از دانشگاه کارل فرانسنس

🔹فلوی بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت اروپا  و استاد دانشگاه

🔹فلوی رسمی جراحان بینی آمریکا

  به مدیریت:

دکتر محسن نراقی

 تلفن:

۰۲۱-۸۸۸۸۱۳۷۶

 سایت:

www.nose.ir (http://www.nose.ir/)

آدرس:

تهران – خیابان ولی عصر- شماره ۲۴۱۷

بیوگرافی مختصر دکتر محسن نراقی:

دکتر محسن نراقی متخصص جراحی گوش، گلو، بینی و سر و گردن است که علاوه بر اخذ پنج مدرک بورد تخصصی از ایران، اروپا و آمریکا در سه رشته تخصصی و فوق تخصصی مرتبط با جراحی و درمان های محدوده صورت و سر و گردن، دو مدرک جداگانه فلوشیپ در راینولوژی و جراحی بینی و سینوس و نیز فلوشیپ جراحی اندوسکوپیک بینی و سینوس تحت نظر بنیانگذار این رشته در جهان را در کارنامه دارد. از دیگر سوابق تحصیلی او می توان به رتبه اول کشوری در آزمون جامع پزشکی، رتبه اول دانش آموختگان دکترای پزشکی دانشگاه تهران، رتبه اول کشوری در بورد تخصصی، فلوی بورد اتولارینگولوژی و جراحی سروگردن اروپا، فلوی بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت اروپا، فلوی راینولوژی و جراحی اندوسکوپیک سینوس دانشگاه کارل فرانسنس و فلوی رسمی جراحان بینی آمریکا اشاره کرد.

تالیفات او شامل بیست و پنج عنوان كتاب تخصصی و فوق تخصصی است؛ از جمله مجموعه دو جلدی راينولوژی در سال ۱۳۷۹ که نخستين كتاب جامع در زمينه بيماری ها و جراحی های بينی و سینوس به زبان فارسی است، جراحی پلاستیک صورت به عنوان برترین کتاب سال دانشگاهی در گروه پزشکی در سال  ۱۳۸۶ و تالیف فصل های کتاب های  مرجع جراحی بینی در آمریکا بین سالهای ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱، در کنار صدها مقاله منتشر شده از او در معتبرترين ژورنالهای علمی آمریکا و همایش های علمی در آمريكا، كانادا، اروپا، خاور دور و استراليا از سال ۱۳۷۹ تا کنون.

ریاست كنگره خاورميانه ای راينولوژی در شش دوره متوالی و تدریس دوره های آموزشی جراحی بینی و سینوس در آکادمی های جراحان آمریکا و دانشگاه های معتبر آمریکا به عنوان استاد مدعو، گوشه ای از حضور درخشان او در مجامع علمی جهانی است که به انتخاب وی به عنوان عضو اصلی کمیته آموزش راینولوژی و آلرژی آکادمی اتولارینگولوژی آمریکا، عضو اصلی کمیته جراحی پلاستیک و ترمیمی و کمیته آموزش جراحی پلاستیک صورت آکادمی آمریکا و نیز عضو مشورتی کمیته جراحی بینی آمریکا انجاميده است.

دریافت جایزه سال جراحان بینی آمریکا در سال۲۰۰۵، جایزه بین المللی نوآوری در پزشکی بالینی در سال۲۰۱۱، جایزه افتخار آکادمی  اتولارینگولوژی آمریکا در سال۲۰۱۵، جایزه برتر در خدمات متمایز آکادمی  اتولارینگولوژی آمریکا در سال۲۰۱۶، جایزه جهانی بهترین درمان بیماران با مشکلات شدید رویژن در آمریکا در سال ۲۰۲۱ و انتشار آن در آمریکا، جایزه جهانی بهترین درمان بهبود دهنده کیفیت زندگی برای درمان مشکلات بینی در سال ۲۰۲۲ و انتشار آن در ژورنال پرایم آمریکا، جایزه جهانی بهترین درمان غیرجراحی صورت در سال ۲۰۲۳، جایزه بهترین عملکرد علمی در کنگره راینولوژی اروپا و کنگره جهانی راینولوژی در سال ۲۰۲۳، دریافت مدال افتخار راینولوژی در سال ۲۰۲۳ و جایزه بهترین درمان ترمیمی بیماران با مشکلات شدید در آمریکا در سال ۲۰۲۴ برگ زرینی از حضور شکوهمند ایرانیان در صحنه های علمی جهان است که به دست او رقم خورده است.

روش های نوین و ابتكاری دکتر نراقی در جراحی های اندوسكوپيك بينی، سينوس و پلاستیک صورت حاصل سالها تجربه و اهتمام او بر ابداع و  گسترش درمان ها با حداقل تهاجم بافتی و کاهش قابل ملاحظه ی عوارض در بیماران بوده است. حفظ کامل عملکرد بینی در جراحی و ایجاد بینی طبیعی از جمله موضوعات مورد توجه و تاکید در روش های او است. این روش ها، جراحی های بسيار کم عارضه تری را برای بیماران به ارمغان آورده و به کاهش چشمگير مشکلات پس از عمل آنان انجامیده است.

بیش از هفت هزار جراحی تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان های دانشگاهی با تربیت بیش از سیصد متخصص و فلوشیپ، و انجام جراحی های داوطلبانه در محرومترین نقاط میهن در دو دهه اخیر، نمونه ای از تلاش های انساندوستانه او در انتقال تجربیات، آموزش نسل جدید متخصصان و درمان بیماران دردمند است. به پاس نقش او در تحولات علمی جراحی های با حداقل آسیب بافتی و ارائه روش های نوین، عنوان برترین محقق پزشکی کشور در علوم جراحی توسط رئیس جمهور وقت در جشنواره رازی سال ۱۳۸۳به وی اعطا شد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

11 + 18 =

118ایران بانک مشاغل ایران بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت اروپا بینی پزشک پلاستیک ترمیمی تهران جراح جراح پلاستیک جراحی حلق و بینی خیابان ولیعصر دکتر محسن نراقی دکتر محسن نراقی در تهران دکتر نراقی در تهران دکتر نراقی متخصص گوش حلق و بینی زیبایی صورت عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران فک فلوشیپ فوق تخصصی راینولوژی فلوشیپ فوق تخصصی راینولوژی از دانشگاه کارل فرانسنس فلوشیپ فوق تخصصی راینولوژی دکتر نراقی در تهران فوق تخصص متخصص متخصص گوش
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera