دکتر محجوبه قنبرنژاد جراح و متخصص زنان در گرگان

دکتر محجوبه قنبرنژاد جراح و متخصص زنان در گرگان

دکتر محجوبه قنبرنژاد در گرگان

دکتر محجوبه قنبرنژاد جراح و متخصص زنان در گرگان

نوع فعالیت:

دکتر محجوبه قنبرنژاد جراح و متخصص زنان در گرگان

جراح و متخصص زنان , زایمان و نازایی

دکتر سید امیرحسین موسوی:

متخصص کودکان و نوزادان

مشاور تخصصی ژنتیک

ساعت پذیرش:

همه روزه ۱۴ الی ۱۷

به مدیریت:

دکتر محجوبه قنبرنژاد

 تلفن:

۰۱۷-۳۲۳۶۷۵۱۰

۰۱۷-۳۲۳۶۷۵۱۱

آدرس:

گرگان , خیابان ولیعصر , عدالت ۳۱ , ساختمان دکتر طعنه , طبقه دوم

توضیحات بیشتر:

دکتر متخصص زنان چه کارهایی انجام می‌دهد؟

دکتر متخصص زنان و زایمان مسئول این است که سلامت دستگاه تناسلی و تولید مثل زنان را بررسی و درمان کند. البته کارهایی که دکترهای زنان و زایمان انجام می‌دهند، با یک شرط اولیه انجام می‌شود: اینکه فرد مراجعه‌کننده از نظر جنسی فعال باشد یا احساس درد و ناراحتی داشته باشد. پس در صورتی که فرد از نظر جنسی فعال نباشد یا مشکل خاصی نداشته باشد، معمولا کار دکترهای زنان به یک معاینه‌ی ساده خلاصه می‌شود.

کارهایی که این دکترها انجام می‌دهند شامل تست‌های لگنی (Pelvic Exams)، تست پاپ اسمیر (Pap Smear)، آزمایش سرطان، راهنمایی و مشاوره درباره سکس و حاملگی، درمان نازایی و در نهایت، بررسی و درمان انواع عفونت واژن مانند عفونت قارچی واژن است.

در بین مواردی که نام بردیم، اکثر موارد کاملا مشخص و قابل درک هستند. اما احتمالا تست‌های لگنی نیاز به کمی توضیح داشته باشند. در تست‌های لگنی دکتر سعی می‌کند اندام‌های مربوط به تولید مثل زنان را به صورت تصویری و فیزیکی معاینه کند. در این معاینه‌ها واژن (Vagina)، دهانه رحم (Cervix)، لوله‌های فالوپ، فرج (Vulva)، تخمدان‌ها و رحم زنان بررسی می‌شوند.

اندام تناسلی زنان متشکل از واژن و مجرای ادرار است که مجموعا در کنار یکدیگر، فرج (Vulva) نامیده می‌شوند.

تشخیص اختلالات سیستم تولید مثل:

دکترهای زنان سعی می‌کنند اختلالات سیستم تولید مثل را شناسایی و درمان کنند. مواردی مثل اندومتریوز (Endometriosis – رشد بافت‌های رحمی در خارج از رحم)، ناباروری (Infertility)، کیست‌های تخمدانی (Ovarian Cysts) و دردهای لگنی چیزهایی هستند که دکتر زنان می‌تواند برای درمان آنها کمک‌تان کند.

تخصص در سرطان های مربوط به زنان:

دکترهای متخصص زنان همچنین ممکن است بتوانند درباره‌ی برخی از انواع سرطان مثل سرطان دهانه رحم (Cervical Cancer)، سرطان تخمدان (Ovarian Cancer) و انواع دیگری از سرطان که به دستگاه تولید مثل ربط دارند، به خانم‌ها کمک کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

15 + شانزده =

118ایران جراح و متخصص زنان جراح و متخصص زنان در گرگان دکتر سید امیرحسین موسوی دکتر قنبرنژاد در گرگان دکتر محبوبه قنبرنژاد دکتر محجوبه قنبرنژاد جراح و متخصص زنان در گرگان دکتر محجوبه قنبرنژاد در گرگان زایمان و نازایی گرگان
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera