دکتر زهرا کفایتی در تهرانپارس

دکتر زهرا کفایتی
Dr. Zahra kefayati

دکتر زهرا کفایتی در تهران

دکتر زهرا کفایتی در تهرانپارس

رادیولوژی و سونوگرافی تات
TAT Radiology & Ultrasound
دکتر زهرا کفایتی
مامو گرافی دیجیتال
سونوگرافی پستان با پروب مخصوص بهمراه نمونه برداری
غربالگری تخصصی جنین
انواع سونوگرافی داپلر
ساعت کاری :
شنبه تا چهارشنبه عصر ها از ساعت ۱۵ الی ۲۰

توضیحات بیشتر

تهران , تهرانپارس , بالاتر از فلکه دوم , بین خیابان ۱۸۰ و ۱۸۲ غربی , ساختمان تات , پلاک ۲۶۲ , طبقه اول , واحد ۳
فرم تماس با دکتر زهرا کفایتی

    نام ونام خانوادگی (الزامی)

    موبایل

    موضوع (الزامی)

    پیام

    ویدیو

    گالری تصاویر

    بیوپسی ( نمونه برداری ) توده های پستان
    FNA تیروئید
    سونوگرافی های روتین
    سونوگرافی تخصصی پستان با پروب مخصوص
    سونو هیسترو
    سونوگرافی ۴ بعدی
    سونوگرافی تخصصی اطفال
    هیسترو سالپنگوگرافی
    سونوگرافی پیشرفته اندومتریوز
    ماموگرافی چیست و چه کاربردی دارد؟سرطان پستان پس از سرطان پوست ، دومین سرطان شایع در بین زنان می باشد . به همین دلیل معاینات بالینی منظم و انجام ماموگرافی برای تشخیص زودهنگام سرطان سینه بسیار توصیه می شود.
    ماموگرافی یک پرتونگاری و ابزار غربالگری برای تشخیص سرطان پستان می باشد.
    این روش به یافتن توده های سرطانی در پستان کمک می کند.
    موارد قابل تشخیص دیگر توسط این تست، شامل توده ، درد یا ترشح نوک سینه می باشد ، همچنین برای خانم هایی که شکایتی از پستان ندارند نیز استفاده می شود. این روش امکان تشخیص سرطان های پستان ، تومورهای خوش خیم و کیست را قبل از شناسایی با لمس (لمس) می دهد.اگرچه روش‌های مختلف رادیوگرافی برای شناسایی ضایعات مشکوک به سرطان پستان به راحتی در دسترس می باشند ، اما این روش اصلی‌ترین غربالگری سرطان پستان می باشد.
    این تست به تنهایی نمی تواند برای تشخیص سرطان پستان استفاده شود . بلکه می تواند با طبقه بندی دقیق یافته های طبیعی و مشکوک به تشخیص کمک کند .
    همچنین ممکن است قبل از بروز هرگونه علائم ، سرطان پستان را تشخیص دهد . اما در تشخیص برخی از سرطان‌ها ممکن است دچار اشتباه شود . خصوصاً در خانم های جوان که دارای بافت متراکم پستان می باشند.
    تشخیص زودرس سرطان پستان ، خطر مرگ ناشی از این بیماری را ۲۵٪ یا ۳۰٪ یا بیشتر کاهش می دهد. در صورتی که در معرض خطر زیاد هستید ، باید بدانید که زنان باید از ۴۰ سالگی یا زودتر شروع به انجام ماموگرافی کنند

    انواع ماموگرافی

    سه نوع ماموگرافی وجود دارد که شامل معمولی ، دیجیتال و سه بعدی می باشد.

    ماموگرافی دیجیتال

    روش های مرسوم ماموگرافی شامل ذخیره تصویر روی فیلم است. ماموگرافی دیجیتال از تصویر الکترونیکی استفاده می کند که می تواند در یک فایل رایانه ای ذخیره شود.
    تصویر دیجیتال را می توان بزرگنمایی یا ارتقاء داد تا ارزیابی اشعه ایکس بسیار ساده تر شود ، بنابراین نتایج دقیق تری به دست می آورند.
    به عبارتی دیگر ماموگرافی دیجیتال جایگزین فیلم اشعه ایکس قدیمی با یک تراشه دیجیتال می شود تا تصاویری را از پستان را ضبط کند. این فرایند ، که به عنوان ماموگرافی دیجیتال نیز شناخته می شود ، باعث می شود تصاویر پستان بر روی مانیتور کامپیوتر مشاهده شود یا بر روی یک فیلم ویژه شبیه به ماموگرافی های معمولی چاپ شود.
    از مزایای ماموگرافی های دیجیتال می توان به زمان سریع تر دستیابی به تصویر اشاره نمود. آزمایشات سلامت پستان که از ماموگرافی دیجیتال استفاده می کنند ، ثابت شده است که سرطان های پستان را بهتر از ماموگرافی معمولی در سه گروه از زنان تشخیص می دهد: افراد جوان تر از ۵۰ سال ، کسانی که سینه های متراکم دارند و کسانی که قبل ازسن یائسگی هستند.

    یکی دیگر از مزیت های این اسکن دیجیتال این است که می توانند در حین مشاهده ، جابجایی یا بزرگنمایی شوند و همچنین می‌توانند به صورت الکترونیکی ارسال شوند . این روش در خانم هایی که سینه متراکم دارند دقیق تر بوده و تابش کمتری دارد .
    تفاوت ماموگرافی دیجیتال و معمولی در این است که در ماموگرافی معمولی تصاویر در فیلم ذخیره می‌شوند در حالی که در دیجیتال به صورت دیجیتالی ذخیره می شود.

    دکتر زهرا کفایتی در تهرانپارس

    دیدگاهتان را ثبت کنید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

    *

    نه + چهارده =

    118 ایران دکتر زهرا کفایتی دکتر زهرا کفایتی تهران دکتر زهرا کفایتی در تهران دکتر زهرا کفایتی در تهرانپارس دکتر کفایتی دکتر کفایتی در تهرانپارس رادیولوژی تات در تهرانپارس رادیولوژی در تهران رادیولوژی در تهرانپارس رادیولوژی دکتر زهرا کفایتی رادیولوژی زهرا کفایتی رادیولوژی زهرا کفایتی در تهران رادیولوژی و سونوگرافی تات رادیولوژی و سونوگرافی تات در تهران رادیولوژی و سونوگرافی در تهران زهرا کفایتی زهرا کفایتی در تهران زهرا کفایتی در تهرانپارس سونوگرافی تات در تهرانپارس سونوگرافی در تهران سونوگرافی در تهرانپارس سونوگرافی دکتر زهرا کفایتی سونوگرافی دکتر کفایتی سونوگرافی زهرا کفایتی سونوگرافی زهرا کفایتی در تهران
    118iran
    WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera