دکتر حسین نجمی در تهران

دکتر حسین نجمی در تهران

نوع فعالیت:

متخصص بیماری های اعصاب و روان (از انگلستان)

فوق تخصص روانپزشکی سالمندان

متخصص اعصاب و روان و ترک اعتیاد

مشاوره روانپزشکی کودک و نوجوان

مشاوره و بهداشت روان خانواده و ازدواج

ترک انواع اعتیاد

پذیرش:

تلفن:

آدرس:

تهران , میدان ونک , ابتدای خیابان ملاصدرا , جنب ترمینال تاکسیرانی , ساختمان پزشکان تخصصی و فوق تخصصی ملاصدرا , پلاک۳ , طبقه ۲ , واحد۱۱

توضیحات بیشتر:

متخصص بیماری های اعصاب و روان (از انگلستان)
فوق تخصص روانپزشکی سالمندان
فارغ التحصیل از انستیتو روانپزشکی دانشگاه لندن
عضو شورای مرکزی مجمع متخصصین ایران
عضو افتخاری آکادمی جراحان مغز و ارتوپدی آمریکا
عضو سابق هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران
دانشجوی سابق فوق دکتری در دانشگاه هاروارد – اکسفورد لندن
عضو هیئت موسس و هیئت امنا بنیاد بیماری های نادر ایران
عضو و از بنیان گذاران انجمن بهداشت ایران – از بنیان گذاران شهرک ترک اعتیاد کرج

١-دكتر حسين نجمي متخصص روانپزشكي وبيماريهاي اعصاب وروان از انگلستان باشماره نظام ١٤٩٦٣
روانشناس مهري طاهري شماره نظام ٨٧٣٩
روانشناس سميه گرانمايه شماره نظام ١٧٦٦٤
روانشناس امين حق شناس شماره نظام ٢٥٠٠٩
روانشناس سعيد بابايي شماره نظام ٥٧٧٣
روانشناس محبوبه گندم شماره نظام ٢٣٢٣٩
روانشناس غزاله سمائي شماره نظام ١١٨٨٧
روانشناس فرنگيس قنبرپور شماره نظام ٢٦٥٦٣
روانشناس مريم مرادي شماره نظام ٣١٧٢٩
روانشناس پروانه جهانگيرزاده شماره نظام ١٢٩٤٦
روانشناس زهرا حاجياني شماره نظام ٢٧٤١٦
روانشناس مريم سمناني شماره نظام ٣١٧٢٨
روانشناس ليلا ساكي شماره نظام ٢٧٠١٥
روانشناس لعیا السادات نقیبی شماره نظام ۱۲۴۹
روانشناس اكرم رشيدي
روانشناس سميه رضاقلي
روانشناس فهيمه شربتي
روانشناس پريسا شاهيني شمس آبادي
روانشناس مهرانگيز خاكسار
روانشناس نازنین عرب

من دکتر حسین نجمی هستم، روانپزشک، عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران. قابل ذکر می باشد که در سال ۱۳۵۴ از دانشکده پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز در مقطع دکترا فارغ التحصیل شدم، همچنین دوره ی روانپزشکی را در مقطع فوق دکترا در انستیتو روانپزشکی دانشگاه لندن گذرانده ام. تا کنون با مراکز مختلفی همکاری داشته ام از جمله: انستیتو تحقیقات بهداشتی دانشگاه تهران، بیمارستان معتادین ونک و بیمارستان و مرکز توانبخشی معتادین یافت آباد. هم اکنون نیز در مطب شخصی آماده ی ارائه ی خدمات خود در زمینه های مختلف اعصاب و روان به شما مراجعین می باشم.
شهرک ترک اعتیاد جوانان کرج
دانشگاه ؛انستیتو روانپزشکی دانشگاه لندن
رشته تحصیلی ؛اعصاب و روان
مقطع تحصیلی؛فوق دکترا

سلامتی جسم و روان ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند؛ طوری که ناراحتی‌های روانی روی سلامتی و عملکرد بدن و رفتار فرد تاثیر مستقیم می‌گذارند. اختلالات روانی می‌توانند تحت تاثیر عواملی، مانند ژنتیک، محیط، خانواده و عادت‌های روزانه افراد ایجاد شوند. دکتر حسین نجمی روانپزشک و متخصص بیماری‌های اعصاب و روان، در زمینه درمان بیماری‌های روحی و روانی فعالیت می‌کند. از سوابق علمی ایشان می‌توان به عضویت در هیئت علمی و استادیاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و اخذ مدرک تخصصی روانپزشکی از انگلستان اشاره کرد. درمان اختلالات روانی کودکان و نوجوانان، درمان وسواس، لکنت زبان، افسردگی، اضطراب، پانیک، اوتیسم، بیش‌فعالی و کم‌توجهی، از جمله خدمات کلینیک دکتر حسین نجمی به‌شمار می‌روند. درمان اختلالات جنسی، مشاوره ازدواج، مشاوره پیشگیری از طلاق، انجام تست هوش و شخصیت‌شناسی، ارائه مشاوره به سالمندان و بیماران آلزایمری، مشاوره ترک اعتیاد و مشاوره تحصیلی و شغلی از دیگر خدمات این کلینیک محسوب می‌شوند.

روانپزشکی شاخه ای از پزشکی است که بر تشخیص، درمان و پیشگیری از اختلالات روانی، عاطفی و رفتاری تمرکز دارد.روانپزشک یک پزشک است که متخصص در بهداشت روان، از جمله اختلالات مصرف مواد. روانپزشکان در ارزیابی جنبه های روانی و جسمی و مشکلات روحی واجد شرایط هستند.

مردم به دلایل بسیاری به دنبال کمک روانپزشکی هستند.مشکلات می تواند ناگهانی باشد، مانند حمله ترسناک،توهمات ترسناک، افکار خودکشی، یا شنیدن صداها. یا ممکن است شدیدتر باشند، مانند احساس غم و اندوه، ناامیدی، یا اضطراب که هرگز به نظر نمی رسد و یا مشکلی در کار نیست، باعث می شود زندگی روزمره به احساس تحریف و یا از دست دادن کنترل منجر شود.

تشخیص بیماران

روانپزشکان از آنجا که پزشک هستند، می توانند طیف وسیعی از آزمایشگاه های پزشکی را انجام دهند و یا تست های روانشناختی و وضعیت فیزیکی و روانی که همراه با بحث با بیماران که کمک می کند تصویری از یک بیمار ارائه دهند را انجام دهند.

آموزش بالینی آنها را برای درک ارتباط پیچیده بین بیماری های عاطفی و دیگر بیماری های پزشکی و ارتباط با ژنتیک و سابقه خانوادگی، برای ارزیابی داده های پزشکی و روانی، تشخیص و کار با بیماران برای توسعه برنامه های درمانی را فراهم می کند.

تشخیص های خاص براساس معیارهای تعیین شده در راهنمای تشخیصی و آماری سازمان APA است. اختلالات کتاب (DSM-5)که شامل توصیف، علائم و معیارهای دیگر برای تشخیص اختلالات ذهنی است.

آموزش روانپزشکی

برای تبدیل شدن به یک روانپزشک، یک فرد باید دانشگاه پزشکی را کامل کند و یک آزمون کتبی برای مجوز دولتی برای تمرین پزشکی و سپس چهار سال کارآموزی در روانپزشکی. اولین سال تحصیل کارآکوزی معمولا در بیمارستان مشغول به کار با بیماران با طیف وسیعی از بیماری های پزشکی است. پس از آن روانپزشک حداقل سه سال دیگر را صرف یادگیری تشخیص و درمان سلامت روان، از جمله اشکال مختلف روان درمانی و استفاده از داروهای روانپزشکی و سایر درمان ها می کند. آموزش در محیط های بیمارستانی، سرپایی و اتاق های اضطراری صورت می گیرد.

پس از اتمام تحصیلات کارآموزی، اکثر روانپزشکان امتحانی کتبی و شفاهی توسط هیئت روانپزشکی و مغز و اعصاب را برای تبدیل شدن به روانپزشک می دهند . آنها باید هر ۱۰ سال مجددا تایید شوند.

بعضی روانپزشکان نیز پس از چهار سال روانپزشک عمومی، آموزش های تخصصی خاصی را امتحان می کنند. آموزش آنها ممکن است در گواهی:

روانپزشکی کودکان و نوجوانانروانپزشکی جراحیروانپزشکی قانونی (قانونی)روانپزشکی اعتیاددارو دردپزشکی روان شناختی (ذهن و بدن)داروهای خواب

بعضی روانپزشکان آموزش بیشتری در روانکاوی یا تحقیق روانشناختی را انتخاب می کنند.

روانپزشکان کجا کار می کنند؟

روانپزشکان در زمینه های مختلف از جمله اقدامات خصوصی، کلینیک ها، بیمارستان های عمومی و روانپزشکی، مراکز پزشکی دانشگاه، سازمان های اجتماعی، دادگاه ها و زندان ها، خانه های پرستاری، صنعت،دولت، تنظیمات نظامی، برنامه های توانبخشی، اتاق های اورژانس، برنامه های بهداشت و درمان، و بسیاری از مکان های دیگر هستند. حدود نیمی از روانپزشکان در ایالات متحده اقدامات خصوصی را حفظ می کنند و بسیاری از روانپزشکان در محیط های مختلف کار می کنند. حدود ۴۵۰۰۰ روانپزشک در ایالات متحده وجود دارد.

تفاوت بین یک روانپزشک و روانشناس چیست؟

روانپزشک یک پزشک است (مدرک پزشکی و اقامتگاه کامل) با آموزش ویژه در روانپزشکی. یک روانپزشک قادر به انجام روان درمانی و تجویز داروها و درمان های دیگر است.

یک روانشناس معمولا دارای درجه پیشرفته است، بیشتر در روانشناسی بالینی و اغلب آموزش گسترده ای در تحقیقات و یا عمل بالینی دارد. روانشناسان درمان اختلالات روانی را با روان درمانگری انجام می دهند و برخی از آنها در آزمایش و ارزیابی روانشناختی تخصص دارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

هفت − 4 =

118 ایران بانک اطلاعات مشاغل ایران بهترین ترک اعتیاد در تهران بهترین روانپزشک در تهران بهترین روانپزشک کودک و نوجوان در تهران بهترین فوق تخصص روانپزشکی بهترین متخصص اعصاب و روان در تهران ترک اعتیاد در تهران ترک انواع اعتیاد در تهران تهران حسین نجمی دکتر حسین نجمی دکتر حسین نجمی در تهران دکتر نجمی فوق تخصص روانپزشکی سالمندان دکتر نجمی متخصص اعصاب و روان روانپزشک روانپزشک خوب در تهران روانپزشک در تهران فوق تخصص روانپزشکی در تهران
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera