دکتر محسن نراقی در تهران

دکتر محسن نراقی در تهران

دکتر محسن نراقی در تهران

دکتر محسن نراقی در تهران

نوع فعالیت:

فلوشیپ فوق تخصصی راینولوژی و جراحی اندوسکوپیک بینی و سینوس از دانشگاه کارل فرانسنس

بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت اروپا

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

فلوی رسمی جراحان بینی آمریکا

به مدیریت:

دکتر محسن نراقی

 تلفن:

۰۲۱-۸۸۸۸۱۳۷۶

 سایت:

nose.ir

آدرس:

تهران , خیابان ولی عصر، شماره ۲۴۱۷

بیوگرافی دکتر محسن نراقی:

دکتر محسن نراقی رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی و مدرس دانشگاه علوم پزشکی تهران است. او تنها ایرانی متخصص جراحی گوش، گلو، بینی و سر و گردن است که علاوه بر اخذ پنج مدرک بورد تخصصی از ایران، اروپا و آمریکا در سه عنوان تخصصی متفاوت و با وجه مشترک جراحی و درمان های محدوده صورت و سر و گردن، دو مدرک جداگانه فلوشیپ در راینولوژی و جراحی بینی و سینوس و نیز پایان نامه فلوشیپی جراحی اندوسکوپیک بینی و سینوس از بنیانگذار این رشته در جهان را در کارنامه دارد. از دیگر سوابق تحصیلی او می توان به رتبه اول کشوری در آزمون جامع پزشکی، رتبه اول دانش آموختگان دکترای پزشکی دانشگاه تهران، رتبه اول کشوری در بورد تخصصی، فلوی بورد اتولارینگولوژی و جراحی سروگردن اروپا، فلوی راینولوژی و جراحی اندوسکوپیک سینوس دانشگاه کارل فرانسنس و فلوی رسمی راینولوژی آمریکا اشاره کرد.
تالیفات او شامل بیست و پنج عنوان كتاب تخصصی و فوق تخصصی از جمله مجموعه دو جلدی راينولوژی در سال ۱۳۷۹ که نخستين كتاب جامع در زمينه بيماری ها و جراحی های بينی و سینوس به زبان فارسی است، برترین کتاب سال دانشگاهی در گروه پزشکی در سال ۱۳۸۶ و فصل های کتاب های مرجع جراحی بینی در آمریکا بین سالهای ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱، در کنار صدها مقاله منتشر شده از او در معتبرترين ژورنالهای علمی آمریکا و همایش های علمی در آمريكا، كانادا، اروپا، خاور دور و استراليا از سال ۱۳۷۹ تا کنون است.
ریاست كنگره خاورميانه ای راينولوژی در شش دوره متوالی و تدریس دوره های آموزشی جراحی بینی و سینوس در آکادمی های جراحان آمریکا و دانشگاه های معتبر آمریکا به عنوان استاد مدعو، گوشه ای از حضور درخشان او در مجامع علمی جهانی است که به دریافت جایزه سال جراحان بینی آمریکا در سال۲۰۰۵، جایزه بین المللی نوآوری در پزشکی بالینی در سال۲۰۱۱، جایزه افتخار آکادمی اتولارینگولوژی آمریکا در سال۲۰۱۵، جایزه برتر در خدمات متمایز آکادمی اتولارینگولوژی آمریکا در سال۲۰۱۶، جایزه جهانی بهترین درمان بیماران رویژن با مشکلات شدید در فلوریدا در سال ۲۰۲۱ و انتشار خبر آن در ژورنال تخصصی مربوطه در آمریکا، جایزه جهانی بهترین درمان بهبود دهنده کیفیت زندگی برای درمان مشکلات بینی در سال ۲۰۲۲ و بازتاب آن در ژورنال پرایم آمریکا، جایزه جهانی بهترین درمان غیرجراحی ضورت در سال ۲۰۲۳، جایزه بهترین عملکرد علمی در کنگره راینولوژی اروپا و کنگره جهانی راینولوژی در سال ۲۰۲۳، دریافت مدال افتخار راینولوژی در سال ۲۰۲۳، و نیز انتخاب وی به عنوان عضو اصلی کمیته آموزش راینولوژی و آلرژی آکادمی اتولارینگولوژی آمریکا تا سال ۲۰۲۴،عضو اصلی کمیته های جراحی پلاستیک و ترمیمی و کمیته آموزش جراحی پلاستیک صورت آکادمی آمریکا و نیز عضو مشورتی کمیته جراحی بینی آمریکا انجاميده و برگ زرینی از حضور شکوهمند ایرانیان را در صحنه های علمی جهان رقم زده است.
روش های ابتكاری دکتر نراقی در جراحی های اندوسكوپيك بينی، سينوس و پلاستیک صورت و دستاوردهای نوین حاصل از سالها تجربه او در زمینه روش های جراحی و غير جراحی حاصل اهتمام او بر ابداع و یا گسترش درمان های با حداقل تهاجم بافتی و کاهش قابل ملاحظه ی عوارض در بیماران بوده است. حفظ کامل عملکرد بینی در جراحی و ایجاد بینی طبیعی از جمله موضوعات مورد توجه و تاکید در روش های نوین او است. این روش ها، جراحی های بسيار کم عارضه تری را برای بیماران به ارمغان آورده و به کاهش چشمگير مشکلات پس از عمل آنان انجامیده است.
بیش از هفت هزار جراحی تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان های دانشگاهی با تربیت بیش از سیصد متخصص و فلوشیپ، و انجام جراحی های داوطلبانه در محرومترین نقاط میهن در دو دهه اخیر، نمونه ای از مساعی انساندوستانه او در انتقال تجربیات، آموزش نسل جدید متخصصان و درمان بیماران دردمند است. به پاس نقش او در تحولات علمی در زمینه جراحی های با حداقل آسیب بافتی و ارائه روش های نوین، عنوان برترین محقق پزشکی کشور در علوم جراحی به وی اعطا شد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

یک × 1 =

118ایران بانک مشاغل ایران بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت اروپا بینی پزشک پلاستیک ترمیمی تهران جراح جراح پلاستیک جراحی حلق و بینی خیابان ولیعصر دکتر محسن نراقی دکتر محسن نراقی در تهران دکتر نراقی در تهران زیبایی صورت عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران فک فلوشیپ فوق تخصصی راینولوژی فلوشیپ فوق تخصصی راینولوژی از دانشگاه کارل فرانسنس فوق تخصص متخصص متخصص گوش
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera