یوگا جامه رها

یوگا جامه رها

این آگهی منقضی میباشد

نوع فعالیت:

از سال ۱۳۷۲ یوگارا شروع کردم واز سال ۱۳۷۴ شروع به تدریس کردم و هاتا یوگا ،رجایوگا، تمرینات تنفسی،یاما نیاما،یوگای ذهنی،ذن ،مدیتیشن، یوگا نیدرا و یوگای بارداری و یوگا بال ویوگادر اب . در زمینه های بازتاب درمانی و متسرریکی دیگر که همه آنها علمی ومعتبر هستند نیز موفق به اخذ مدارک مستند شدم. ضمنا دوستان می توانند

یوگا صورت:

یوگای صورت تمریناتی مخصوص صورت است که اولین بار در اواسط فرن نوزدهم بوجود آمد واکنون طرفداران زیادی دارد. بنابراین نباید تعجب کنید که یوگای صورت موضوع جدیدی نیست.

هرکجای بدن که عضله داشته باشد ورزش روی آن قسمت مفید است. صورت انسان هم عضلات زیادی دارد (صورت اغلب مردم حدود ۴۳ عضله دارد. اینکه از واژه حدود استفاده می کنیم برای اینستکه شاید تعجب کنید که بدانید تعداد عضلات صورت تمام مردم با یکدیگر برابر نیست.

از طرف دیگر هرکسی رفتار و خلقیاتی مختص بخود دارد که باعث می شوند عضلات صورتشان حالتی متناسب با آن خصوصیات داشته باشد. یوگای صورت باعث می شود تا گردش خون در رگ های صورت افزایش یافته و افزایش گردش خون آثار مثبتی بر روی صورت و بویژه بر روی پوست بجا می گذارد.

تأثیریوگا بر صورت فوری نیست آما شگفت آور است. نتایج آنرا بر روی خطوط گونه و کنار فک ها می توان دید. خطوط چروک خورده بالای لب ها به آرامی محو می شوند. چشم ها به آرامی روشنتر شده و حالت افسردگی دیگر در آن ها دیده نمی شود و حالت افتادگی پلک ها از بین می روند.

شخصی که یوگای صورت انجام می دهد بعد از مدتی جوانتر بنظر می رسد.

البته ظاهر شدن این علائم به عوامل دیگری مانند تغذیه سالم و ژنتیک نیز بستگی دارد. درواقع می توان گفت مدتی بعد از انجام یوگای صورت نتایج تغذیه سالم و مراقبت های مربوط به حفظ جوانی ظاهر خواهند شد.

(انجمن ms_معلولین)

ایمیل:

همراه:

تلفن:

بمدیریت:

فریبا بقینی

سایت:

 

 

118ایران http://yaghinifyoga.persianblog.ir/ بانک مشاغل ایران ریلکسیشن فریبا بقینی مدتیشن یوگا جامه رها یوگای صورت
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera