مرکز تخصصی کراتین سمانه در رشت

مرکز تخصصی کراتین سمانه
Samane Keratin

مرکز تخصصی کراتین سمانه

مرکز تخصصی کراتین سمانه

درمان تخصصی موهای آسیب دیده
کراتین , پروتئین تراپی , ابریشم تراپی
بوتاکس مو , هیدروژن تراپی , آنژیم تراپی
نانو کراتین

توضیحات بیشتر

گیلان , رشت , خیابان معلم
ویدیو

فرم تماس با مرکز تخصصی کراتین سمانه

    نام ونام خانوادگی (الزامی)

    موبایل

    موضوع (الزامی)

    پیام

    گالری تصاویر

    کراتینه مو چیست؟
    کراتین، پروتئینی است که در مو و ناخن ها وجود دارد و باعث شادابی و سلامت آن ها می شود. در صورتی که سلامت مو های شما در معرض عوامل خارجی مانند رنگ کردن مو، تغییر سبک زندگی و تابش مستقیم آفتاب از بین بروند، وز شدن و کاهش درخشندگی موها را به دنبال دارد.

    در شرایطی که مو های شما از درخشندگی و سلامت خارج می شوند، پیشنهاد می شود از یکی از روش های زیبایی یا درمانی برای بازگشت به شرایط قبلی استفاده کنید. کراتینه کردن مو نیز یکی از این روش هاست.

    کراتین مو به عنوان روشی شیمیایی شناخته می شود که در کنار احیای موهای شما، صافی را نیز به همراه دارد. در این حالت است که شما با یک تیر دو نشان زده اید. هم آسیب موها را جبران می کنید هم تا چند ماه، مو های صاف را تجربه می کنید.
    انواع کراتینه مو
    احتمالا تا به حال دو روش متفاوت با عنوان های کراتینه احیا و کراتینه صافی به گوشتان رسیده است. اما تفاوت کراتینه احیا و کراتینه صافی در چیست؟

    در مواردی دیده می شود که فرد مایل است موهای صاف را تجربه کند اما موی او به دلیل دکلره یا عوامل مختلف به شدت آسیب دیده است. در این حالت از کراتین احیا استفاده می کنیم تا در کنار تقویت تار های مو به میزان قابل قبولی صافی نیز دست پیدا کنیم.

    پیشنهاد ما این است، اگر تنها هدف شما، احیای مو است بهتر است از روش های دیگری استفاده کنید. بهتر است درباره روش های مختلف تحقیقات بیشتری کنید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید. شما می توانید با خواندن مطالب مقایسه ای مانند تفاوت بوتاکس مو و کراتینه مو با روش های درمانی متنوع آشنا شوید.

    روش دیگر که با عنوان کراتینه موی صافی شناخته می شود به میزان بیشتری نسبت به روش قبلی صافی مو را برای شما به ارمغان می آورد. شما در این روش صافی بیشتر همراه با میزان کم تری احیای مو را تجربه می کنید.

    این روش درمانی علاوه بر از بین بردن وزهای مو، منجر به درخشندگی و جذابیت بیشتر آن‌ها هم می‌ شود. دوام کراتینه صافی اغلب تا ۶ ماه است. اما حتی تا مدت ها می توانید آثار کراتین را روی موهای خود را احساس کنید. در واقع تا زمانی که موهای خود را رنگ یا دکلره نکنید حالت صافی آن باقی می‌ماند.
    مزایای کراتینه مو
    کراتین یکی از پروتئین‌های بدن است که به طور طبیعی توسط بدن تولید می ‌شود. این پروتئین در واقع همان چیزی است که سلامت موها و ناخن‌ها را تضمین می‌ کند.
    اما برخی اوقات میزان این پروتئین در بدن کاهش می‌ یابد. به همین علت باید کمبود کراتین به نوعی جبران شود.

    تکنیک کراتینه مو در واقع به تامین و افزایش این کراتین می ‌انجامد. به همین سبب با این روش درمانی پس از مدتی موهای سالم و درخشانی پیدا می ‌کنید.

    البته امروزه بسیاری از محصولات درمانی از جمله شامپوها و نرم کننده‌ ها در بازار موجودند، که در ترکیبات خود از کراتین استفاده می ‌کنند. اما در واقع هیچ چیز نمی ‌تواند مانند کراتینه احیا مو موثر واقع شود.

    مرکز تخصصی کراتین سمانه در رشت

    دیدگاهتان را ثبت کنید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

    *

    2 × 5 =

    ابریشم تراپی بوتاکس مو تاتو خط چشم رشت سوراخ کردن گوش کاشت مژه کاشت ناخن کراتین کراتین مو گریم صورت گلسار گیلان ماسک صورت مرکز تخصصی کراتین سمانه در رشت هاشور ابرو ویتامینه مو
    118iran
    WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera