گل فروشی دی تهران

گل فروشی دی تهران

نوع فعالیت:

گل آرایی مجالس و ماشین عروس

گلفروشی دی در طرحی جالب در نظر دارد گل آرایی ماشین و دسته گل عروس را در محل دلخواه عروس و داماد (درمحل) انجام دهد تا وقت زیادی از زوجهای عزیز در روز مراسم گرفته نشود.

امروز داشتم توی اینستاگرام دنبال مدلهای جدید دسته گل عروس میگشتم که چشمم خورد به یک صفحه گلفروشی ، با دیدن عکسهای زیبای دسته گل و ماشین عروس متوجه شدم که تزئین و سبک کارشون متفاوته و بیشتر نزدیک به گل آرایی اروپاییه، همین جوری که محو دیدن نمونه کارهاشون شده بودم متوجه ایده جالب موسسه گل دی شدم ، ایده ای که بر اساس نیاز به مدیریت زمان در روز عروسی طراحی شده بود .
برای کسب اطلاعات بیشتر تو این زمینه با مدیریت موسسه گل دی، آقای خوش اخلاق تماس گرفتم و ایشون با صبر و حوصله توضیح دادن : روش کار به این صورته که بعد از سفارش دسته گل عروس و تزئین ماشین ، تیم گل آرایی دی فلاوردر روز عروسی به آدرسی که شما قبلا بهشون دادید میان و همون جا هم دسته گل را تحویلتون میدن و هم ماشین عروس را براتون تزئین می کنند اونم بدون هیچ گونه پرداخت هزینه ای از طرف شما ، مثلا شما میتونید آدرس آرایشگاه داماد رو بهشون بدید و آقا داماد وقتی با ماشین میره به آرایشگاه مدت زمانی که طول میکشه تا کار اصلاح مو و احیانا گریم داماد تموم بشه این موسسه هم جلوی درآرایشگاه ماشین عروس رو تزئین و به همراه دسته گل تحویل آقا داماد میده. با این کار هم تو وقتتون و هم تو هزینه ها صرفه جویی کنید . بعد از توضیح کامل آقای خوش اخلاق ، قیمت چند تا از جدیدترین مدلهای دسته گل رز قرمز و ارکیده رو هم پرسیدم و متوجه شدم به لحاظ قیمت هم نسبت به بهترین گل فروشی های تهران ، قیمت بسیار مناسب تری دارند .
البته در آخر مدیر گالری گل دی به ما گفتند برای مراسمهای عقد، نامزدی و گل ارایی مجالس هم خدمات ارائه میدهند که این میتونه برای عروس دامادهایی که قصد دارند گل ارایی مراسمشون رو به یک گلفروشی خوب با قیمت مناسب بدن میتونه جذابیت بیشتری داشته باشه ،  قیمت های گلفروشی دی در لیست گل فروشی های تهران با کلاس قیمت متوسط قرار دارد. امیدوارم با تهیه این مطلب بهتون کمکی کرده باشم …

اطلاعات کاملتری ازگلفروشی دی دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید

جهت اطلاعات بیشتر و سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

بمدیریت:

خوش اخلاق

سایت:

اینستاگرام:

آدرس:

118ایران بانک اطلاعات مشاغل تهران خوش اخلاق شهرک غرب گل آر گل آرایی مجالس گل آرایی مجالس و ماشین عروس گل فروشی دی تهران ماشین عروس موسسه گل دی تهران موسسه گل دی در تهران
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera