فیلمبرداری از مجالس در کرج سعادت

فیلمبرداری از مجالس در کرج سعادت

فیلمبرداری از مجالس در کرج سعادت

فیلمبرداری از مجالس در کرج سعادت

نوع فعالیت:

عکاسی و تصویر برداری از مجالس:

عروسی , تولد , اسپرت , کودک , بارداری , مدلینگ , تولید محتوا اینستاگرام , صنعتی و تبلیغاتی همراه با ادیت عکس و تدوین فیلم با ۱۰ سال تجربه در حرفه عکاسی و تصویر برداری در خدمت شما عزیزان هستیم.

مجهز به دوربین های FHD و ۴K  واقعی و جدید

۱-مراسم نامزدی: از لحظات شیرین زندگی هر کس میتوان به دوران نامزدی اشاره کرد. مراسم نامزدی به دلیل اینکه آغاز و ابتدای پیوند دو نفر به حساب می آید از اهمیت بالایی برای ثبت برخوردار است. باید به طراحی و دکوراسیون داخلی منزل یا تالار نیز توجه شود که البته تیم ما شما را راهنمایی خواهد کرد. اگر بودجه زیادی را برای فیلمبرداری از مراسم نامزدی خود در نظر نگرفته اید اصلا نگران نباشید زیرا که شما میتوانید با اجاره یک دوربین هم لحظات خود را ثبت کنید. قیمتها به صورت توافقی بوده و شما هیچ نگرانی بابت آن نداشته باشید.

۲-مراسم عروسی: هر زوجی آرزو دارد که مراسم با شکوهی داشته باشد به همین دلیل کادر تخصصی ما اینجا هست که شما را در همه زمینه ها یاری دهد . شما میتوانید پس از اجاره تالار، باغ، و یا استفاده از منزل خودتان از کارشناسان ما جهت طراحی دکوراسیون داخلی مشاوره بگیرید و ابتدا یک محیط ایده آل را برای شب رویایی خود ایجاد کنید. سپس به سراغ فیلمبرداری و عکاسی خواهیم رفت که با توجه به سلیقه شما آن را شروع میکنیم. فیلمبرداری از آرایشگاه تا مراسم، کل زمان مراسم عروسی ، مسیر عزیمت به تالار و بازگشت از تالار و در صورت تمایل مراسم بعد از آن همه و همه بصورت حرفه ای فیلمبرداری ، عکسبرداری،تدوین و منتاژ میشود. فیلمبرداری از مراسمات در مجموعه ما دارای پکیج ها و مدل های بسیاری میباشد که صورت تمایل و هماهنگی میتوانید با شماره زیر(مدیریت) تماس حاصل فرمایید.

۳-جشن تولد: عکسبرداری و فیلمبرداری از مزاسم تولد خود را به عهده تیم تخخصی ما بسپارید. شاید شما تمام سال های تولد خود را نیاز به ثبت نداشته باشید اما معمولا جشن تولد در بعضی سال ها از اهمیت زیادی برخوردار است که با توجه به نیاز خود در آن لحظه شاید دوست داشته باشید که آنها را برای خودتان داشته باشید. مجتمع ما مسئولیت فیلم برداری از جشن ها و مراسم های شما را به بهترین شکل با قیمت ها و پکیج های متنوع به عهده میگیرد.

۴-مراسم فارغ التحصیلی: مراسم فارغ التحصیلی با حضور تمام همکلاسی هایی که چند سال سخت را با هم گذرانده و فارغ التحصیل شده اند تجربه شیرینی است که هر کسی دوست دارد تجربه کند. ثبت لحظات فارغ التحصیلی به همراه هم کلاسی ها نیز تجربه شیرینی است که از زمان های دور نیز مرسوم بوده. مجموعه ما با کادر مجرب و با تجربه در این زمینه ها بهترین خاطره را برای شما از زمان فارغ التحصیلی به یادگار خواهد گذاشت.

۵-همایش ها و سمینار ها: مجری طرح ها در سمینار ها و همایش های سیاسی،اقتصادی، اجتماعی ، ورزشی و علمی. در هر زمینه ای احتیاج به فیلمبرداری از همایش ها دارید با هرگونه هدفی اعم از آموزشی، فروش نسخه های همایش و اطلاع رسانی و یا حتی تیزر تبلیغاتی تیم تخصصی مجموعه سهند در خدمت شماست. با سال ها تجربه در صنعت فیلمبرداری و عکسبرداری در کشور

با مدیریت:

خانم براتی

ایمیل:

studiosaadat@yahoo.com

تلفن:

۰۹۳۷۵۵۹۹۵۸۷ خانم براتی

آدرس:

البرز , کرج

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

13 − 11 =

118 ایران 118ایران bady cam camera light carmunt dolly mini esycam and shulde fig rig mini crane reyll and shario shulder rig slider cam spider dolly stabiliyzer steady cam steady crane steady tracker آمورش هلیشات آموزش تدوین آموزش جلوههای ویژه آموزش طراحی آلبوم ژورنالی آموزش طراحی و روتوش آموزش عکاسی آموزش فیلمبرداری آموزش فیلمسازی آموزش کرین فیلمبردای آموزش کلیپ سازی آموزش نورپردازی آموزشگاه عکاسی در کرج آموزشگاه عکاسی دیجیتال در کرج آموزشگاه عکاسی سعادت ابتدای طالقانی جنوبی استدی تراکر استدی کرین استدی کم اسدی کم اسلایدرکم انجام کلیه امور فیلمبرداری ایزی کم وشولدر بادی کم برگزاری دورهای تخصصی و خصوصی تدوین و کارگردانی تصویربرداری تهران دالی مینی ریل اسفنجی ریل وشاریو ساخت تیزر تبلیغاتی ساخت فیلم های آموزشی ساخت کلیپ های اینستایی سعادت شولدر ریگ طراحی و روتوش عکاسی فرمانی فیلمبرداری از مجالس فیلمبرداری از مجالس در کرج فیلمبرداری از مجالس در کرج سعادت کارمانت کرج کرین کمرا لایت لرزشگیر مجتمع فرهنگی آموزشی سعادت مجتمع فرهنگی آموزشی سعادت در کرج مجهز به دوربین های FHD مینی کرین نورپردازی
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera