فروش تصفیه آب در رشت

فروش تصفیه آب در رشت

فروش تصفیه آب در رشت

فروش تصفیه آب در رشت

نوع فعالیت:

فروش دستگاه تصفیه آب پیوریتر و سافت واتر تایوانی
دستگاههای تصفیه آب سافت واتر و پیوریتر با استفاده از سیستم اسمز معکوس و داشتن فیلترهای اولیه و کربنی تمامی آلایندهای آب شامل مواد معلق و محلول،میکروبها و ویروسها و گازهای مضر را از آب حذف و تصفیه مینماید و آبی سالم و عاری از آلاینده را در محل مصرف برای نوشیدن و پخت و پز و حتی مواردی مثل استفاده در رادیاتور و شیشه پاک کن ماشین ویا دراتو بخار و …. در اختیار مصرف کننده میگذارد. شن و خاک و لجن،جلبکها،برخی از قارچهاو مواد معلق درون آب مثل تخم انگل ها و لارو حشرات، زنگ آهن و حتی برخی میکروبها توسط فیلترهای پلی پروپیلنی یک و پنج میکرون از آب حذف میشوند. فیلترهای کربنی تمامی مواد آلی و گازهای مضر مانند کلر و رادون و مواد شیمیایی وآلی تولید کننده بو و طعم در آب را تصفیه مینماید،این فیلترها برخی از فلزات سنگین مثل سرب و جیوه را حذف میکنند. اما کار اصلی بر عهده ی فیلترMEMBARANE (ممبرین) است که بعنوان قلب اسمز معکوس انجام وظیفه می کند.

فروش انواع کارت شارژ همراه اول ،ایرانسل،تالیا و رایتل زیر قیمت بازار. جهت خریدبروی آدرس زیر کلیک نمایید.
www.bahman792.1000charge.com

فروش اينترنتي كارت شارژ

آلارم سخنگو باز بودن درب خودرو (مانند سمند) مواقعی که درب خودرو در حال حرکت نیمه باز باشد و رانده متوجه نشانگر پشت کیلومتر نباشد آلارم سخنگو باز بودن درب خودرو با پخش فایل صوتی درب خودرو باز است راننده را متوجه میسازد و از خطرات احتمالی جلوگیری بعمل میاورد. این دستگاه بعد از ده ثانیه باز بودن درب ماشین شروع به کار مینماید. ۱۲ ولت بوده و بروی همه ماشینها نصب میشود. مجهز به بلندگو بسیار قوی .جهت خرید میتوانید به آدرس زیرمراجعه فرمایید.

قیمت بدون هزینه پست: ۴۰۰۰۰تومان
شماره تماس جهت پرسش سوال در خصوص آلارم سخنگو باز بودن درب خودرو: ۰۹۱۱۳۴۹۲۴۷۷

بهینه ساز مصرف برق zmax با نصب دستگاه Zmax میتوانید ۳۵% از برق مصرفی ماهانه به خروجی کنتور برق (به صورت موازی) خود را کاهش دهید. همچنین این دستگاه باعث افزایش طول عمر تمامی مصرف کننده های برقی شما میشود.
دستگاه Zmax از سه قطعه اصلی تشکیل شده است:
۱- خازن جهت از بین بردن توان راکتیو مصرف کننده های سلفی(ترانس ها، سیم پیچ ها، موتورهای الکتریکی) و جلوگیری از مصرف بیش از نیاز موتورها به هنگام استارت اولیه.
۲- اینورتر: جهت تبدیل جریان برق شهری به برق مصرفی خازن.
۳- استابلایزر: جهت محافظت و تامین ایمنی کلیه مصرف کننده های برقی. لامپ های کم مصرف در اکثر اماکن استفاده میشود. با اینحال در لحظه ورود دستگاه به مدار (به صورت موازی) حتی جریان راکتیو تولید شده توسط ترانس این لامپ ها نیز از بین میرود.

نحوه ی کار دستگاه zmax تمامی مصرف کننده های الکتریکی دارای الکتروموتور و سیم پیچ هستند ماشین لباسشویی ، یخچال ، کولر های آبی و گازی ، لامپ های فلورسنت (کم مصرف) و غیره در هنگام کار نوسانات اضافی و مضر (هارمونیک) را در شبکه برق مصرفی به وجود می آورند که در نتیجه باعث بالا رفتن هزینه برق مصرفی شده و کاهش طول عملکرد دستگاه ها را نیز به همراه دارد.
این دستگاه هنگام عملکرد به طور خودکار با اندازه گیری و اصلاح لحظه به لحظه پارامترهای الکتریکی نظیر ولتاژ ، جریان ، هارمونیک ، ضریب قدرت و خنثی سازی فرکانسهای اضافی ضریب توان برق مصرفی را به حد ایده آل می رساند که باعث کاهش هزینه برق مصرفی در حدود ۳۵ درصد می شود. به این ترتیب شما فقط هزینه توان مفید مصرفی را می دهید و به پایداری سیستم برق منزل خود و شبکه کمک میکند.

دستگاه کاهنده مصرف برق Zmax در هزینه برق صرفه جویی کنید ساخت کشور کره جنوبی با تکنولوژی و کیفیت بالا دارای ۴ گواهی استاندارد از شرکت های معتبر اروپایی CЄ- СQС- ROSH- UL دارای بیمه کارآفرین و کارت طلایی جهت سفارش و تهیه این دستگاه بسیار موثر با ما تماس بگیرید .
نمایندگی فروش در گیلان: مهندس میرزایی و حسن زاده :دستگاه کاهنده برق تکنسین فنی برق: بهمن نوعی ۰۹۱۱۳۴۹۲۴۷۷
جهت خرید به سایت معتبر ایسام مراجعه فرمایید.

بمدیریت:

بهمن نوعی

همراه:

۰۹۱۱۳۴۹۲۴۷۷

سایت:

www.bahmannoee.ir     دفتر شرکت دقیق کاران بهپور

آدرس:

رشت ,  بلوار انصاری , خیابان ارشاد , مجتمع پردیسان

118ایران آب پیوریتر آلارم سخنگو الکتروموتور بانک اطلاعات مشاغل ایران بلوار انصاری بهمن نوعی پخت و پز پلی پروپیلنی خاک خودکار خیابان ارشاد دفتر شرکت دقیق کاران بهپور رشت سافت واتر شبکه برق شن شیشه پاک فروش تصفیه آب در رشت کارت شارژ لباسشویی مجتمع پردیسان مصرف برق
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera