دکتر مجتبی شیرالی متخصص زیبایی و پوست در تهران

دکتر مجتبی شیرالی متخصص زیبایی و پوست در تهران

<< این آگهی منقضی می باشد >>

نوع فعالیت:

متخصص پوست و زیبایی

همراه با دستگاه پلکسر برای اولین بار در ایران در مطب دکتر شیرالی

جوانسازی پوست , ژل , بوتاکس , لیزر موهای زائد , افتادگی پلک , هایفو

ساعت پاسخ گویی: همه روزه از ۱۰ صبح الی ۱۹ عصر با تعیین وقت قبلی

پلکسر چیست؟
تکنولوژی پلکسر توسط شرکت GMV ایجاد و ثبت بین المللی گردیده است. دانش و روش استفاده این دستگاه تفکر دانشمند برجسته ایتالیایی پروفسور Fipi است. ساخت این دستگاه نیز توسط پروفسور Fipi و همکاران متخصص ایشان بوده و حاصل سالها تحقیق و مطالعه بالینی در ایتالیا و سایر کشورها می باشد.

می پرسید پلکسر چیست ؟ این سیستم نه لیزر است ؛ نه پروب یا چاقوی رادیوفرکانسی.
این دستگاه یک ژنراتور انرژی پلاسما است.

همانطور که می دانید در طبیعت ماده به سه حالت جامد ؛ مایع و گاز وجود دارد. از دیدگاه فیزیک پلاسما حالت چهارم ماده است و می توان آن را گاز مایع در نظر گرفت.

پلاسما در اصل گازیست یونیزه؛ شامل یونها و الکترونهای بسیار فرار و خنثی که آزادانه حرکت می کنند.

واژه یونیزه نشاندهنده مقادیر بسیار زیاد الکترونهایی است که در اثر شکافت گروهی از اتمها حاصل می شود و ایجاد یک قوس فعال میکروپلاسما می کند.

بعلت تفاوت الکترومغناطیسی موجود بین نوک وسیله و بدن انسان ، این تخلیه یونی موجب ساختار شکنی و تصعید اجزای اپیدرم ( کراتینوسیتها ) می شود.

تصعید یا سوبلیمیشن یک واژه فیزیکی است که برای تبدیل مستقیم جامد به گاز کاربرد دارد. همزمان بعلت گرمایش انتخابی و کانونی پوست درهنگام کار با بخار میکروپلاسما بر روی ضایعه اپیدرمی ، تحریک بافتی (Bio-Stimulation ) در لایه درم نیز رخ میدهد.

هنگام درمان ، در نتیجه تصعید بافتی ، دود قابل مشاهده ای ایجاد می شود. سپس بر روی نقاط درمان کراست تشکیل می شود که بعد از یک هفته جدا شده و اثری از کبودی یا اسکار برجای نمی ماند. این در نتیجه عملکرد بسیار سطحی پلکسر است.

با توجه به مطالب فوق ، ایمنی کار با پلکسر مشخص می شود چرا که فقط برروی لایه اپیدرم عمل کرده و از لایه پاپیلای درم عبور نمیکند مگر اینکه پزشک بخواهد به لایه عمقی تر هم وارد شود. با این تکنولوژی عبور جریان الکتریکی؛ رادیوفرکانس و آسیب حرارتی وجود ندارد. برای مثال در موارد جوانسازی ناحیه پری اوربیتال ـ دورچشم ، با عملکرد بسیار دقیق و متمرکز و همچنین عدم نشت جریان الکتریکی و امواج رادیویی ، آسیب به عصب اپتیک و ارگانهای اطراف رخ نمی دهد .
سه هندپیس
سه هندپیس مجزا در توان و فرکانسهای مختلف ، برای برداشتن انواع بافت و افزایش کشش الاستیک پوست بسته به نوع بافت تحت درمان. دارای باتری لیتیومی ظرفیت بالا

سوزنها
تنها جزء مصرفی دستگاه است

صفحه نمایش لمسی
نمایش تنظیمات و تصویر

ارتباط بی سیم
هندپیس ها بی سیم بوده و بصورت لمسی و با قرار دادن در محل هندپیسها شارژ می شوند.

شارژ و کنترل پنل :
باتری لیتیمی با ظرفیت بالا
سبک و قابل حمل
کنترل موثر سیگنالهای هندپیس
پلکسر
جراحی غیرتهاجمی

سه مرحله :
• تمایز بالقوه در GAP هندپیس و پوست
• یونیزه شدن گاز در هوا ( تولید پلاسما )
• ساختارشکنی بافت تحت درمان بدون انتقال گرما به سایر بافتها
جراحی غیر تهاجمی ( Non – Ablative ) تعریفی است متناقض و بطور عامدانه ای محرک توسط مخترع آن برای معرفی این روش جدید درمانی در تخصص های مختلف پزشکی.
جراحی غیرتهاجمی روش جراحی است که بدون تهاجم و خونریزی انجام شده و قابل اعتماد ، ایمن ، ساده و عاری از خطر برای پزشک و بیمار است.
با اعتماد به کارآیی چشمگیر این تکنولوژی ، حصول نتایج فوق العاده در مقایسه با روشهای معمول ، میسر گردیده است . تفاوت در اینجاست که این جراحی نرم بی نیاز به بیهوشی بوده و اسکار و عوارض اجتناب ناپذیر برجای نمی گذارد.

کاربردها:

درماتولوژی – پزشکی زیبایی – چشم پزشکی – دندانپزشکی – جراحی های زنان

استرچ مارک
بلفاروپلاستی غیرجراحی
هایپرپیگمنتیشن
زگیل
خال های مسطح و برجسته
کلوییدها
اسکار
کیستهای سبورییک
هایپرکراتوز
فرنلکتومی
آنژیوماهای روبی
گزانتلاسما
تاتو
ژنژوکتومی
لابیاپلاستی
اکتروپیون و انتروپیون
فیبروما
لیفت صورت و گردن و بدن
همانژیوما
@drshirali

به مدیریت:

دکتر مجتبی شیرالی

 تلفن:

 

سایت:

آدرس:

تهران , سعادت اباد

118ایران افتادگی پلک بانک اطلاعات مشاغل ایران بوتاکس تهران جوانسازی پوست دستگاه پلکسر دکتر مجتبی شیرالی دکتر مجتبی شیرالی متخصص زیبایی و پوست در تهران ژل سعادت اباد لیزر موهای زائد متخصص پوست و زیبایی هایفو
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera