دکتر غلامحسین رضاپور در تهران

دکتر غلامحسین رضاپور
Dr.Gholamhossein Rezapour

دکتر غلامحسین رضاپور

دکتر غلامحسین رضاپور در تهران

فعالیت:
جراح ومتخصص گوش و حلق و بینی
جراحی پلاستیک بینی
عضو هیئت علمی دانشگاه
عضو جراحان زیبایی امریکا
با ۳۰سال سابقه درخشان کاری و جراحی
پذیرش:
همه روزه با هماهنگی قبلی

توضیحات بیشتر

تهران , خیابان میرداماد نرسیده به ولیعصر , کلینیک میرداماد , طبقه دوم
فرم تماس با دکتر غلامحسین رضاپور

    نام ونام خانوادگی (الزامی)

    موبایل

    موضوع (الزامی)

    پیام

    ویدیو

    گالری تصاویر

    توضیحات:
    دکتر غلامحسین رضاپور متخصص گوش و حلق و بینی با سال‌ها سابقه در زمینه جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی فعالیت می‌کند. جراحی زیبایی بینی با حفظ عملکرد تنفسی، جراحی آندوسکوپی بینی، توده‌های سر و گردن، غده‌های بزاقی و جراحی لوزه، از جمله خدمات ایشان محسوب می‌شوند. همچنین معالجه سینوس سر و صورت از دیگر خدمات دکتر غلامحسین رضاپور به‌شمار می‌رود. نافرم بودن بینی یکی از مواردی است که باعث نازیبایی صورت می‌شود. متداول‌ترین راهکار برای ایجاد رابطه مناسب بین بینی و دیگر اجزای صورت جراحی رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی است. جراحی زیبایی بینی یکی از حساس‎‌ترین جراحی‌ها محسوب می‌شود که در آن جراح با توجه به نوع و فرم صورت افراد، نافرمی و برجستگی‌‎های بینی را بر طرف می‌کند. عمل زیبایی بینی نوعی عمل جراحی زیبایی است که برای ترمیم و اصلاح عیوب ظاهری بینی و زیباسازی آن انجام می‌شود، به گونه‌ای که ضمن حفظ فیزیولوژی و عملکرد بینی، ظاهر و شکل آن نیز زیباتر و مناسب‌تر شود. عمل بینی یکی از رایج‌ترین جراحی‌هایی است که امروزه به‌خصوص در کشور ما انجام می‌شود.سن مناسب برای جراحی زیبایی بینی:

    در جراحی بینی محدودیت سنی مشخصی وجود دارد و توصیه می‌شود قبل از سن تعیین شده این عمل انجام نشود چرا‌که می‌تواند مشکلاتی را برای افراد به همراه داشته باشد. سن عمل جراحی زیبایی در دختران از سن ۱۵ سالگی ودر پسران از سن ۱۷ سالگی به شرط رشد كامل جسمی وفكری وداشتن انگیزه كافی فرد امكان‌پذیر است.

    چه کسانی نباید عمل جراحی انجام دهند؟

    عمل جراحی پلاستیک و زیبایی بینی در اطفال، افراد مسن و کسانی که بیماری‌هایی مانند سرطان، بیماری‌های خونی، عیوب انعقادی و امراض ناتوان‌کننده مزمن، عفونت‌های حاد، بیماری‌های روانی و قلبی شدید دارند، ممنوع است.

    چه کسانی به جراحی بینی نیاز دارند؟

    تقریبا ۲۷ درصد به جراحی بینی نیاز دارند، البته به خود شخص بستگی دارد. مواردی مثل کجی ‌بینی، بزرگی یا قوز بینی، انحراف بینی، یا زائده‌ای در بینی داشته باشد.

    نکات قبل از جراحی بینی:

    آسپرین و داروهای مشابه آن مانند پروفن دست‌کم دو هفته پیش از عمل نباید مصرف شوند زیرا تمایل به خونریزی را افزایش می‌دهند.در صورت سرماخوردگی ویروسی لازم است عمل جراحی به مدت چند هفته به تعویق بیفتد.هدف هر عمل زیبایی بهبود بخشیدن به وضع ظاهری است نه رسیدن به زیبایی کامل و مطلق.دو هفته قبل و بعد از عمل جراحی نباید سیگار کشید.۸ ‌ساعت قبل از عمل نباید چیزی خورد.در صورت مصرف داروهای گیاهی باید با پزشک خود مشورت کنید.

    نکات بعد از عمل جراحی زیبایی بینی:

    در ۲۴ ساعت اول پس از عمل بینی بهتر است در جهت کاهش تورم دور چشم از کیسه یخ روی چشم‌ها استفاده شود.طی چند هفته پس از جراحی بینی برای بهتر شدن تنفس می‌توان روزانه در چند نوبت با محلول سرم نمکی، داخل بینی را شست‌وشو داد.تا دو هفته پس از عمل زیبایی بینی سعی شود از تخلیه ترشحات بینی با فشار خودداری شود.رفتن به مسافرت بعد از ۵ تا ۷ روز بعد از عمل بلامانع است.در هفته‌های اول پس از عمل لازم است از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری شود.طی روزهای اول پس از عمل جراحی بینی از هرگونه ضربه به بینی باید پرهیز شود. به‌عنوان مثال هنگام خواب باید طاق باز خوابید.هنگام خوابیدن سعی شود نیم‌تنه بالاتر از پاها قرار گیرد تا ورم کمتری در ناحیه صورت ایجاد شود.در هفته‌های اول پس از عمل بینی لازم است از فعالیت‌های بدنی شدید و ورزش‌های سنگین اجتناب شود.از خوردن غذاهایی که به جویدن طولانی نیاز دارند در هفته‌های اول باید پرهیز شود.در هفته اول پس از عمل سعی شود عطسه با دهان باز انجام شود و از حرکات شدید صورت هنگام خنده و نیز از گریه اجتناب شود.شستن صورت یا حمام کردن به شرطی که پانسمان روی بینی خیس نشود بلامانع است.استفاده از لنزهای تماسی چشم و مواد آرایشی روز بعد از عمل بلامانع است.

    دکتر غلامحسین رضاپور در تهران

    دیدگاهتان را ثبت کنید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

    *

    1 × 4 =

    118 ایران بهترین جراح زیبایی بینی بهترین جراح زیبایی بینی در تهران بهترین جراح زیبایی در تهران بهترین متخصص گوش و گلو و بینی بینی و جراح پلاستیک تهران حلق و بینی و جراح پلاستیک صورت و بینی خیابان ولیعصر دکتر غلامحسین رضاپور دکتر غلامحسین رضاپور در تهران صورت و بینی متخصص گوش متخصص گوش و حلق
    118iran
    WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera