دندانسازی سید محمد قریشی نژاد در سبزوار

 دندانسازی سید محمد قریشی نژاد در سبزوار

 دندانسازی سید محمد قریشی نژاد در سبزوار

دندانسازی سید محمد قریشی نژاد در سبزوار

نوع فعالیت :

دندانساز تجربی

دندانسازی های دنت :

. سازنده بهترین و زیباترین دندان های ( مصنوعی – پارسیل )

. عضو انجمن دندانسازی ایران

. کیفیت و تنوع بدون مرز

. ساخت انواع پروتزهای فیکس و متحرک ( مصنوعی )

. سازنده انواع فلکساید ( ژله , لثه نشکن )

. سازنده انواع پروتزهای کرم کبالت ( پلاک )

. برطرف کردن لقی دندان مصنوعی

. شکستگی , ترمیم , تک دندان

پذیرش :

۸ الی ۱۳ صبح

۱۶ الی ۲۰ عصر

همراه:

۰۹۱۰۵۷۱۲۹۱۵

۰۹۱۰۵۷۱۲۹۱۶

تلفن :

۰۵۱-۴۴۲۹۷۳۱۵

ایتا و تلگرام:

haaydentt@

اینستاگرام:

ghoreyshi_dentistr

آدرس :

سبزوار , میدان سی هزار متری , ابتدای خیابان اسدآبادی , روبروی بانک صادرات , طبقه بالای سیم پیچی سعید

 

توضیحات:

✅دلایل بروز آفت در دهان

بعضی از مردم دائماً دچار آفت دهانی هستند در حالی که عده ای دیگر هیچ گاه درگیر آن نمی­‌شوند. ضعف سیستم ایمنی، استرس و یا حساسیت به یک غذای خاص، می­‌توانند از فاکتورهای امکان ابتلا به آفت‌­های دهانی تکرار شونده باشند.

آکادمی پزشکی دهان و دندان آمریکا توصیه می‌­کند فردی که مکرراً دچار آفت در دهان می­‌شود­ باید لیستی دقیق از زمان بروز آفت در دهان و همه عوامل ممکن برای ایجاد آن­ها را تهیه کند. این کار می‌­تواند کمک کند پی‌ببریم آیا ارتباطی بین بروز این زخم­‌ها و رژیم غذایی یا سبک زندگی وجود دارد یا خیر.

در برخی موارد، آفت در­ دهان ممکن است نتیجه یک عفونت ویروسی و یا یک شرایط طولانی مدت مانند بیماری کرون، کمبود ویتامین و یا تغییرات هورمونی باشند.

 

وبلاگپروتزهای دندانیپروتز متحرک چیست؟ | نحوه استفاده از پروتز متحرک

پروتز پارسیل متحرک چیست؟

از دست دادن یک یا چند دندان میتواند تاثیرات منفی را در جذابیت چهره شخص داشته باشد. علاوه بر مشکلات ظاهری از دست دادن دندان میتواند باعث ایجاد مشکلات بسیاری در غذا خوردن و یا صحبت کردن نیز شود. پروتز پارسیل متحرک از انواع پروتز های دندانی است که برای جایگزینی یک یا چند دندان از دست رفته در هر فک استفاده میشود. پروتز های دندانی به دو صورت ثابت و متحرک هستند که دندانپزشکان در شاخه دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی از آنها استفاده میکنند. پروتز پارسیل راه حلی ساده برای پر کردن جای خالی دندان از دست رفته است و زمانی استفاده میشود که تعدادی دندان سالم در هر فک و در ردیف دندان وجود داشته باشد. دندان ها در این نوع پروتز توسط پایه به هم متصل هستند که این پایه شبیه لثه دندان است و تمامی اجزا توسط اسکلت پایه های فلزی به یکدیگر متصل میشوند. از خصوصیات پروتز پارسیل متحرک میتوان به زیبایی، عملکردی همانند دندان های طبیعی و سهولت در عمل جویدن و صحبت کردن اشاره کرد.

انواع پروتز پارسیل متحرک :

پروتز بافتی اکریلیک

پروتز با چارچوب فلزی

پروتز انعطاف پذیر

نحوه قرارگیری پروتز پارسیل

پروتز متحرک دندان، در فک پایین توسط لثه ها نگهداشته میشود و در فک بالا نیز توسط سقف دهان. افراد در ابتدای استفاده از پروتز پارسیل متحرک ممکن است تا چند هفته احساس خوبی نداشته باشند و هنگام استفاده از شئ خارجی در دهان احساس راحتی نکند. این شرایط طبیعی است و بعد از گذشت مدتی به وجود پروتز در دهان عادت خواهد کرد. دوام پروتز پارسیل به مدت چندین سال است.

مراحل لابراتوری پروتز پارسیل متحرک

در ابتدا دندانپزشک از داخل دهان بیماری قالب میگیرد و قالب را به آزمایشگاه ارسال میکند. پروتز پارسیل ها برای هر فرد به شکل مخصوص و جداگانه ساخته میشود. برای جایگذاری پروتز در دهان و چکاپ آن ممکن است نیاز به اصلاح و مراجعه چندباره بیمار باشد. پروتز دندانی کامل به شکل دندان مصنوعی بر پایه ای اکریلیک روی لثه است و پروتز پارسیل بر پایه چارچوب فلزی شکل میباشد.

مزایای استفاده از پروتز متحرک | بهترین متخصص پروتز دندان در تهرانپارس

برای جایگذاری پروتز پارسیل متحرک نیازی به عمل جراحی نیست و قرار دادن آن در دهان توسط دندانپزشک انجام میشود.

روش درمانی پروتز پارسیل متحرک یک روش به صرفه برای جایگزینی دندان از دست رفته است.

نصب پروتز پارسیل متحرک به دندان مجاور آسیب نمیرساند.

پروتز پارسیل مانند یک دندان طبیعی عمل میکند و عمل جویدن و صحبت کردن را برای فرد آسان میکند.

توجه داشته باشید که هنگام استفاده از پروتز پارسیل متحرک نباید از غذاهای خیلی سفت و چسبنده استفاده کنید. بهتر است از غذاهای نرم و با قطعات کوچکتر استفاده کنید و با هر دو طرف دهان عمل جویدن را انجام دهید.

معایب پروتز پارسیل | متخصص دندانپزشکی زیبایی در نارمک

مدت زمان عادت کردن فرد به پروتز طولانی است و موجب ناراحتی فرد میشود.

نحوه قرارگیری پروتز پارسیل در بیشتر نواحی سطح دهان است و ممکن است بر کیفیت کارکرد دهان هنگام تکلم و چشایی تاثیر بگذارد.

در صورت رعایت نادرست بهداشت دهان احتمال ابتلا به عفونت دهانی افزایش پیدا میکند.

با تحلیل رفتن استخوان و لثه ها، ممکن است پروتز پارسیل شل شود و در دهان لق بزند که برای تعویض آن باید به دندانپزشک متخصص زیبایی خود مراجعه کنید.

نکات مهم هنگام استفاده از پروتز پارسیل متحرک | متخصص پروتز دندان در شرق تهران

پروتز پارسیل متحرک وسیله شکننده ای است، لذا دقت کنید که آن را بر زمین رها نکنید و مراقب باشید تا هنگام تمیز کردن از دستتان نیفتد.

برای تمیز کردن پروتز پارسیل متحرک باید آن را خیس کرده و با ماده مخصوص پاک کننده پروتز ضد سایشی سطح آن را به دقت مسواک بزنید تا ذرات غذایی از بین شیارهای آن پاک شوند. از خمیر دندان برای پاک کردن پروتز استفاده نکنید.

سعی کنید هر روز پروتز خود را بشویید و آن را مرتبا مسواک بزنید تا از تجمع ذرات غذایی و لکه بر روی پروتز جلوگیری شود.

اگر شب ها از پروتز پارسیل خود استفاده نمیکنید آن را در آب نگه دارید تا تاب برندارد و یا ترک نخورد.

چگونه دندان مصنوعی لق را محکم کنیم؟ بررسی انواع روش ها

یکی از معضلاتی که افراد دارای دندان مصنوعی با آن مواجه هستند لق شدن دندان مصنوعی یا در اصلاح پزشکی LOOSE DENTURES است. این مشکل نه تنها تکلم آنها را با مشکل مواجه می سازد و موجب اُفت شدید اعتماد به نفس آن ها می گردد، بلکه عوارض دیگری نیز به همراه دارد. از این رو می بایست با روش های مختلف و راهکارهای مؤثر لقی دندان مصنوعی را برطرف ساخته و آن را در دهان و روی لثه ها محکم کنیم.

اگر شما هم دغدغه‌هایی مثل یافتن بهترین حل راه از بین بردن مشکلات دندان مصنوعی فک پایین، علت افتادن دندان مصنوعی بالا، علت لقی دندان مصنوعی فک بالا، علت لقی دندان مصنوعی فک پایین و …. در ذهن‌تان دارید و به دنبال یک پاسخ دقیق و راه حلی بی‌دردسر و راحت برای برطرف کردن مشکل لقی دندان مصنوعی هستید در ادامه همراه ما باشید.

آنچه در این مطلب خواهید دید

علت لق شدن دندان مصنوعی چیست؟چطور بفهمیم دندان مصنوعی لق شده است؟۱۰ علامت لق شدن دندان مصنوعیبهترین مارک دندان مصنوعیچگونه دندان مصنوعی لق را محکم کنیم؟ (درمان لقی دندان مصنوعی)۱. استفاده از ایمپلنت دندان فواید ثابت کردن دندان مصنوعی با ایمپلنت۲.تعویض دندان مصنوعی۳.آستر۴.درمان خانگی لقی دندان مصنوعیسخن پایانیسؤالات متداول:

علت لق شدن دندان مصنوعی چیست؟

میلیونها نفر در سرتاسر دنیا به اندازه ای دندان از دست رفته دارند که مجبور به استفاده از دندان مصنوعی میشوند؛ بسیاری از این افراد با محکم کردن دندان مصنوعی خود مشکل دارند به خصوص در دندانهای فک پایین.

در صورتی که شما هم این مشکل را تجربه میکنید، حتما میدانید لغزش دندان مصنوعی تجربه بدی به خصوص در حضور افراد دیگر است. بدین صورت که با ایجاد صدا به خصوص هنگام صحبت کردن و خوردن مواد خوراکی موجب آزار دیگران و همچنین احساس ناراحتی در فرد دچار مشکل لقی دندان مصنوعی می گردد.

همچنین با دندان شل نمیتوانید به درستی غذا بخورید و در نهایت مشکل شل بودن دندان را نمیتوانید به صورت کارامد حل کنید. همواره باید توجه داشته باشید که این کار یک فرآیند تخصصی است. بدین نحو که با یافتن علت لقی دندان مصنوعی و اینکه چگونه دندان مصنوعی لق را محکم کنیم، یک روش سالم و مؤثر برای درمان این مشکل اساسی در پیش گرفته شود.

شل شدن دندان مصنوعی دلایل متعددی می تواند داشته باشد. به طور کلی دندان های مصنوعی، به طور معمول از موادی مانند پلیمرها یا سرامیک (مواد جامد) ساخته می شوند که به دلیل عدم طبیعی بودن، با ساختار استخوانی دهان و دندان در طوب زمان هم خوانی ندارد و همواره شکل ثابتی دارند. همان طور که میدانیم با مرور زمان و تحت اثر پدیده تحلیل استخوان فک، فک انسان کوچک (لاغر) می شود. این کوچک شدن استخوان فک باعث موجب بروز پدیده لق شدن دندان مصنوعی می گردد.

همچنین، ممکن است این دندان ها به دلیل عدم تحمل فشار و استفاده‌ی بیش از حد، شل شوند. استفاده روزمره و در زمان طولانی نیز می‌تواند باعث ضعیف شدن دندان های مصنوعی شود.

دندان‌‌های مصنوعی به دلایل مختلفی دچار لقی و جابه‌ جایی می‌شوند، گاهی اوقات لقی دندان مصنوعی به عدم دقت دندانپزشک در گرفتن قالب لثه و طراحی غلط ساختار دندان مصنوعی، عدم استفاده از بهترین مارک دندان مصنوعی مربوط می‌شود و اما گاهی مشکل از نحوه نگه‌ داری از دندان مصنوعی، سبک زندگی بیمار و ….. نشات می‌گیرد.

فرقی ندارد که به دنبال یافتن علت لقی دندان مصنوعی فک پایین باشید یا علت افتادن دندان مصنوعی بالا چون دلایل شل شدن دندان مصنوعی در هر دو فک یکسان است.

۱۸ دلیل اصلی لق شدن دندان مصنوعی تحلیل استخوان فک عدم تحمل فشاراستفاده طولانی مدن قرار نگرفتن دقیق پروتزهاچرک لثه افزایش سن کیفیت پایین پروتزجویدن غذاهای سفت کاهش وزن استعمال دخانیات شکستگی تغییر شکل لثه عدم طراحی درست قالب گیری غلط ضربه یا تصادف تحلیل لثه دندان قروچه آبسه دندان

بنابراین، توصیه می شود که از بهترین مواد برای ساخت دندان های مصنوعی استفاده شود و همچنین به صورت دوره‌ای چکاپ دندان را نزد یک دندان پزشک مجرب انجام دهید.

چطور بفهمیم دندان مصنوعی لق شده است؟

اگر از دندان مصنوعی استفاده می‌کنید و شک دارید که آیا دندان مصنوعی‌ تان لق شده است یا نه بهتر است اول بررسی کنید که آیا علامت‌های لق دندان مصنوعی برای شما ایجاد شده است یا خیر و در صورتی که با علائم مواجه هستید برای برطرف کردن مشکل اقدام کنید.

۱۰ علامت لق شدن دندان مصنوعی لغزش پروتز زمان صحبت بیرون زدگی پروتز زمان خندیدن مشکل در جویدن تورم لثه احساس درد زمان غذا خوردن جابه‌جایی پروتز با کوچک‌ ترین لمس احساس حرکت پروتز روی لثه‌ها زخم لثه سروصدا زمان صحبت و غذا خوردن مشکل تکلم بهترین مارک دندان مصنوعی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب لق شدن و علت افتادن دندان مصنوعی بالا می‌شود کیفیت پایین و غلط بودن ساختار دندان مصنوعی است، بهتر است قبل از خرید دندان مصنوعی به خوبی تحقیق کنید و یکی از بهترین برندهای دندان مصنوعی را تهیه کنید تا خیال‌تان از کیفیت، جنس ومتریال راحت باشد.
چگونه دندان مصنوعی لق را محکم کنیم؟ (درمان لقی دندان مصنوعی)

حالا زمان پاسخ به سوال برای لقی دندان مصنوعی چه باید کرد؟ رسیده است! دندانپزشکان روش‌های مختلفی مثل ایمپلنت، تعویض دندان مصنوعی و استفاده از آستر را برای برطرف کردن لقی دندان مصنوعی پیشنهاد می‌کنند، انتخاب روش برطرف کردن مشکل لقی دندان مصنوعی بستگی به بودجه مالی و امکانات شما دارد اما اگر به دنبال بهترین

همان طور که در بخش قبل نیز به آن اشاره کردیم، لقی دندان مصنوعی موجب ایجاد صدا هنگام غذا خوردن می شود و بعضاً مواد غذایی بین دندان و لثه گیر می کند. از این رو افراد برای برون رفت از این مشکل، از خوردن مواد خوراکی تا حد امکان خودداری می کند. در حالی که این روش اصلاً صحیح نیست و مشکلات دیگری را برای آنان در پی خواهد داشت.

بهبود تکلم و اعتماد به نفس

اگر از دندان مصنوعی استفاده می کنید، حتماً بعضی مواقع با ایجاد صدای دندان هنگام صحبت کردن مواجه می شوید. این امر موجب اختلال در تکلم و کاهش اعتماد به نفس شما می شود. بدین ترتیب با ریشه یابی علت لقی دندان مصنویع فک بالا و پایین، می توانید این مشکل را برطرف نموده و زمینه مناسبی برای بهبود تکلم و افزایش اعتماد به نفس فراهم سازید.

افزایش راحتی به دلیل تحریک کمتر بافت لثه توسط دندان مصنوعی

یکی از علت افتادن دندان مصنوعی بالا، عدم جایگذاری مناسب و ناهماهنگ بودن دندان مصنوعی با لثه و فک است. از این رو با استفاده از ایمپلنت های دندانی می توانید این مشکل را برای همیشه برطرف سازید و هنگام استفاده از دندان ها احساس راحتی داشته باشید. به نحوی که کمترین فشار به لثه وارد خواهد شد و از خوردن انواع مواد خوراکی و صحبت کردن با دیگران لذت خواهید برد.

پایان هزینه ها و دردسرهای چسباندن دندان مصنوعی

یکی از مشکلاتی که بارها و بارها برای افرادی که از دندان های مصنوعی استفاده می کنند، پیش می آید، شل شدن و لقی دندان مصنوعی است. بدین صورت همواره به دنبال یافتن علت لقی دندان مصنوعی فک بالا و پایین هستند. انجام این کارها نه تنها زمان بر است، بلکه هزینه و دردسرهای زیادی برای این دسته از افراد به همراه دارد. تنها راه برون رفت از این مشکلات استفاده از ایمپلنت های دندان است. تا ضمن اجرای صحیح آن روی لثه و فک، شاهد آثار مطلوب آن در طولانی مدت باشید.

۲.تعویض دندان مصنوعی

در صورتی که دندان مصنوعی شما شروع به شل شدن و لغزش کرده است اولین اقدامی که باید انجام دهید مراجعه به دندان پزشک است تا مجدد از دهان و فک شما قالب گیری انجام داده و دندان مصنوعی خود را تعویض کنید، بهتر است یک برنامه منظم برای تعویض دوره‌ای دندان‌های مصنوعی‌تان داشته باشید تا از شل شدن دندان مصنوعی پیشگیری شود.

۳.آستر

یکی دیگر از روش‌های مفید برای رقع لقی دندان مصنوعی استفاده از آسترها یا همان ریلاین است که باید توسط دندانپزشک زیر دندان‌ها کارگذاشته شود تا لقی دندان مصنوعی از بین رود.

انواع آستر (ریلاین)آستر نرم: دارای انعطاف بیشتر با دوام حدود ۶ الی ۱ سالآستر سخت: استفاده پس از قالب‌گیری دندان مصنوعی۴.درمان خانگی لقی دندان مصنوعی

استفاده از چسب، یک روش و درمان خانگی لقی دندان مصنوعی است که می‌توانید در زمان‌هایی که به دندانپزشک دسترسی ندارید استفاده کنید، البته فراموش نکنید که استفاده زیاد از چسب دندان مصنوعی مضر است و عوارض جسمی آزاردهنده‌ای برای شما ایجاد می‌کند.

اشکال مختلف چسب دندان مصنوعیکرم: متداول ترین نوع چسب دندان مصنوعیبرچسب: گران تر از همه و قرار گرفتن به صورت مستقیم روی دندان مصنوعیپودر: اتصال با جذب و کمک به چسبیدن بهتر دندان مصنوعیروش گرفتن لقی دندان مصنوعی با چسب

قبل از استفاده از چسب، دندان مصنوعی را با دقت بشویید و خشک کنید سپس مقدار کمی از چسب را داخل دندان مصنوعی قرار داده و سپس برای اتصال سریع چسب دهان‌تان را حدود ۵ الی ۱۰ ثانیه محکم ببندید فراموش نکنید که تنها مقداری از چسب استفاده کنید که بعد از بستن دهان، چسب از دندان مصنوعی سرریز نشود.

مزایا چسب دندان مصنوعیکاهش حرکت پروتزجلوگیری از لیز خوردن پروتزبهبود تکلم و خندیدنکمک به گاز گردن راحت تر خوراکی‌هابهبود قدرت جویدنمفید برای مبتلایان به خشکی بزاققیمت مناسبعملکرد آساناثر گذاری سریعامکان خرید راحتعوارض احتمالی چسب دندان مصنوعیتهوعسردردتحریک دهانافزایش حسایت لثهمشکلات گوارشیآسیب عصب شناختیافزایش غلظت زینکبی حسی بدنسوزن سوزن شدنمشکلات خونیعدم تعادلمشکل در راه رفتنعفونت قارچیآلرژیسخن پایانی

در این مقاله توضیحات کاملی پیرامون مشکل لق شدن دندان مصنوعی همراه مرور علت‌ها، عوارض و بهترین راه‌حل‌ها برای برطرف کردن این مشکل مطرح شد، در صورتی که با مسئله لقی دندان مصنوعی مواجه شده‌اید می‌توانید یکی از روش‌های معرفی شده برای حل لقی دندان مصنوعی که در مقاله معرفی شده را انتخاب کنید و به راحتی دندان مصنوعی‌تان را تعمیر کنید یا به کمک ایمپلنت برای همیشه از مشکلات دندان مصنوعی راحت شوید و دندان‌هایی فوق العاده با ظاهر طبیعی داشته باشید.

سؤالات متداول:

۱.اگر دندان مصنوعی لق شود، چکار کنیم؟

به طور کلی دلایل مختلفی برای لق شدن دندان مصنوعی وجود دارد. که با توجه به نوع دندان مصنوعی و نحوه سوار شدن آن روی فک بالا و پایین تعریف شده است. از این رو هنگام بروز این مشکل سریعاً به مراکز تخصصی دندانپزشکی مراجعه کنید. تا ضمن ریشه یابی صحیح و اصولی، اقدامات لازم را جهت رفع آن انجام دهند.

۲.چرا دندان مصنوعی لق می شود؟

در بسیاری از موارد افراد پس از کشیدن دندان ها، اقدام به ساخت و استفاده از دندان مصنوعی می کنند. از این رو با کاهش التهاب و ورم لثه دندان مصنوعی در جای خود شل شده و لق می گردد. البته کیفیت دندان های مصنوعی و نحوه بکارگیری آنها نیز در میزان لقی مؤثر می باشد. پس با استفاده از روش های نوین نظیر ایمپلنت های دندان می توانید از بروز لقی دندان مصنوعی جلوگیری کنید.

۳.هزینه درمان لقی دندان مصنوعی چقدر است؟

برای درمان لقی دندان مصنوعی از روش های مختلفی استفاده می شود. بر همین اساس هزینه درمان نیز با توجه به روش، نوع مواد اولیه و میزان آن و همچنین میزان لقی دندان های مصنوعی محاسبه می گردد.

 

مراقبت از دندان مصنوعی
مراقبت از دندان مصنوعی و رعایت اصولی نکات بهداشتی دقیقا همانند برخورد با دندان های طبیعی است . به منظور استفاده صحیح از این دندان ها و جلوگیری از عفونت و مشکلات دهانی لازم است نکات بهداشتی و مراقبتی از دندان مصنوعی را بدانید و آن را با دقت و حوصله انجام دهید . لازم است بدانید که حتی اگر دندان‌هایتان مصنوعی است، تمیز کردن آن‌ها به طور مرتب همچنان مهم است. تمیز کردن دندان مصنوعی بیشتر از مسواک زدن دندان‌های طبیعی کار می‌برد. در صورت داشتن دندان مصنوعی، برای سالم نگه داشتن و حفظ سلامت دهان و دندان، انجام مراحل بیشتری نیاز است.
چرا به دندان مصنوعی نیاز دارید
قبل از اینکه بخواییم در مورد مراقبت از دندان مصنوعی صحبت کنیم لازم است بدانید که دندان مصنوعی جایگزین دندان از دست رفته در دهان بیمار می‌شوند، علاوه بر برطرف کردن مشکلات زیبایی شناختی  بیمار، توانایی صحبت کردن و جویدن خوب را به او می‌‌دهد. بطور متوسط دندان‌های مصنوعی ۵ سال دوام می‌آورند، ولی نیازمند اقدامات مناسب نظافتی و مراقبتی هستند تا پیش از این ۵ سال مشکلی برای آنها پیش نیاید. راه‌های متنوعی برای مراقبت از ظاهر و عملکرد این دندان‌ها وجود دارد.
در صورت استفاده صحیح و مراقبت از دندان مصنوعی ، این پروتز دندانی میتواند برای مدت طولانی به راحتی برای شما کار کند . دندان های مصنوعی انواع مختلفی دارند که متناسب با نیاز بیمار توسط دندانپزشک برای وی تجویز میشود و بعد از قالب گیری و ساخته شدن بر روی دهان بیمار قرار گرفته و ایرادات احتمالی آن برطرف و در نهایت به وی تحویل داده میشود

مراقبت از دندان مصنوعی

مراقبت از دندان مصنوعی و رعایت اصولی نکات بهداشتی دقیقا همانند برخورد با دندان های طبیعی است . به منظور استفاده صحیح از این دندان ها و جلوگیری از عفونت و مشکلات دهانی لازم است نکات بهداشتی و مراقبتی از دندان مصنوعی را بدانید و آن را با دقت و حوصله انجام دهید . لازم است بدانید که حتی اگر دندان‌هایتان مصنوعی است، تمیز کردن آن‌ها به طور مرتب همچنان مهم است. تمیز کردن دندان مصنوعی بیشتر از مسواک زدن دندان‌های طبیعی کار می‌برد. در صورت داشتن دندان مصنوعی، برای سالم نگه داشتن و حفظ سلامت دهان و دندان، انجام مراحل بیشتری نیاز است.
چرا به دندان مصنوعی نیاز دارید
قبل از اینکه بخواییم در مورد مراقبت از دندان مصنوعی صحبت کنیم لازم است بدانید که دندان مصنوعی جایگزین دندان از دست رفته در دهان بیمار می‌شوند، علاوه بر برطرف کردن مشکلات زیبایی شناختی  بیمار، توانایی صحبت کردن و جویدن خوب را به او می‌‌دهد. بطور متوسط دندان‌های مصنوعی ۵ سال دوام می‌آورند، ولی نیازمند اقدامات مناسب نظافتی و مراقبتی هستند تا پیش از این ۵ سال مشکلی برای آنها پیش نیاید. راه‌های متنوعی برای مراقبت از ظاهر و عملکرد این دندان‌ها وجود دارد.
در صورت استفاده صحیح و مراقبت از دندان مصنوعی ، این پروتز دندانی میتواند برای مدت طولانی به راحتی برای شما کار کند . دندان های مصنوعی انواع مختلفی دارند که متناسب با نیاز بیمار توسط دندانپزشک برای وی تجویز میشود و بعد از قالب گیری و ساخته شدن بر روی دهان بیمار قرار گرفته و ایرادات احتمالی آن برطرف و در نهایت به وی تحویل داده میشود

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

5 + 10 =

118ایران بانک اطلاعات مشاغل ایران دندانساز تجربی دندانساز دکتر سید محمد قریشی نژاد دندانسازی در سبزوار دندانسازی سید محمد قریشی نژاد دندانسازی سید محمد قریشی نژاد در سبزوار سبزوار
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera