دکتر رضا خازنی در تهران

دکتر رضا خازنی در تهران

دکتر رضا خازنی در تهران

دکتر رضا خازنی در تهران

نوع فعالیت:

متخصص گوش و حلق و بینی

جراح پلاستیک بینی

رینوپلاستی یا جراحی بینی که شامل جراحی زیبایی بینی و جراحی سینوزیت می شود.

جراحی های  سر و گردن

جراحی حنجره

اتوپلاستی

روز و ساعت پذیرش: همه روزه بجز دوشنبه و پنجشنبه ۱۶ – ۱۹

به مدیریت:

دکتر رضا خازنی

 تلفن:

۰۲۱-۲۲۷۹۳۱۶۴

اینستاگرام:

http://instagram.com/dr.rezakhazani

آدرس:

تهران , چهارراه پاسداران , ابتدای دولت , کوچه دیده , پلاک ۳ , طبقه ۲

توضیحات:

یک متخصص گوش و حلق و بینی در زمینه‌ی گوش، دهان، گلو و بینی آموزش دیده است. جدای از تمرکز این رشته بر سیستم تنفسی، متخصص گوش و حلق و بینی به بیماری‌های حنجره، سینوس‌ها و ساختار صورت و گردن نیز تسلط دارد. متخصص گوش و حلق و بینی هم‌چنین دوره‌هایی در حوزه‌ی علوم ارتباطی شامل درمان گفتاری و شنیداری، طی کرده است. وظایف متخصص گوش و حلق و بینی به نوع بیماری و تخصص اضافی آن‌ها بستگی دارد.

گوش‌ها و بینی

یک متخصص گوش و حلق و بینی اختلالات گوشی شامل کم‌شنوایی، اختلال ناتوانی در حفظ تعادل، سوت کشیدن گوش و مشکلات حاد گوش داخلی و خارجی را درمان می‌کند. متخصص گوش و حلق و بینی هم‌چنین بر مشکلات سینوسی و پلیپ بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب، آلرژی و اختلالات چشایی می‌شود تمرکز دارد. متخصص گوش و حلق و بینی ممکن است جراحی پلاستیک را برای حل مشکلات ساختاری در شکل بینی انجام دهد.

سر و گردن

متخصص گوش و حلق و بینی به دنبال علل سردردهای میگرنی نیز است. به‌علاوه، متخصص گوش و حلق و بینی بیماری‌ها و اختلالات گلو، تیروئید و حنجره شامل اختلال در خوردن، بلعیدن و صحبت کردن را نیز بررسی می‌کند. درمان مشکلات سر و گردن که منجر به اختلال در سیستم بینایی، شنیداری و بویایی می‌شود، ممکن است مربوط به بیماری‌های ویروسی، تصادفات یا سرطان باشد. درمان اختلال عصبی جمجمه‌ای نیز بخشی از این تخصص است.

آزمایش، تشخیص و درمان

متخصص گوش و حلق و بینی، آزمایش‌های مختلفی مانند بررسی حساسیت‌ها، بیماری‌های ویروسی و سرطان را اجرا می‌کند. متخصص گوش و حلق و بینی دارو تجویز کرده، درمان را اجرا، شنوایی را آزمایش و بیمار را به پزشک مربوطه ارجاع می‌دهد. متخصص گوش و حلق و بینی جراحی پلاستیک و ساختاری را نیز به کمک میکروسکوپ‌های قدرتمند انجام می‌دهد. جراحان پلیپ را حذف، شکاف سقف دهان را اصلاح تومورها یا سلول‌های سرطانی را درمان می‌کنند و شکل ظاهری بینی را تغییر می‌دهد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

چهار × 2 =

118ایران بانک اطلاعات مشاغل ایران تهران جراح پلاستیک بینی چهارراه پاسداران دکتر رضا خادمی دکتر رضا خادمی در تهران دکتر رضا خازمی دکتر رضا خازنی در تهران متخصص گوش و حلق و بینی
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera