ایران دی اچ DH

ایران دی اچ DH

ایران دی اچ DH

ایران دی اچ DH

نوع فعالیت:

دستگاه معرفی شده در شبکه جهانی جام جم و برنامه به خانه بر می گردیم شبکه تهران

سیستم الکترومغناطیس به تایید رئیس دانشکده برق علم و صنعت ایران درآمده است که و در تاریخ 7 دی ماه 1391 کنفرانسی به همین منظور در کشورمان برگزار شده که در آن همایش ذکر شده:با وجود سیستم الکترومغناطیس (برای دفع حشرات و حیوانات موذی) دیگر نیازی به استفاده از سموم شیمیایی و مواد شیمایی نیست.

* لازم به ذکر است که استفاده از سموم برای نابودی حیوانات و حشرات موذی باعث تغیر ژنی در آفات شده و این تغیرات باعث بالا بردن میزان مصرفی سموم و خطرات ناشی از این افزایش در  محیط زندگی ما می­ شود.

IRAN DH پس از سال­ها سابقه فعالیت در این زمینه، حدود 4 سال است که بطور جد با پرسنلی کارآزموده در زمینه کارشناسی، فروش، نصب و پشتیبانی این روش از دفع آفات فعالیت دارد که از افتخارات این شرکت تجهیز شرکت­ها و ارگان­ها، بیمارستان­ها، رستوران­ها و منازل متعدد است که در قسمت پروژه ها ذکر شده است.

محصولات شرکت برای دفع دائمی کلیه آفات, حشرات (مانند سوسک, مورچه, موریانه, ساس و…) و حیوانات موذی (مانند موش, مار, عقرب و…) و پرندگان مزاحم؛ گربه و سگ می­ باشد.

***به تازگی و با آرمان خانه رویایی و بدون مواد شیمایی، ایران دی اچ اقدام به تولید دستگاه تصفیه هوا کرده است. ویژگی های این دستگاه منحصر به فرد بوده از جمله کیفیت، قابل حمل بودن، کم حجم بودن، بدون فیلتر بودن و… که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در قسمت محصولات از ویژگی های این محصول مطلع شوید.

***از جمله افتخارات این شرکت حضور در اجلاس نشان منتخب سال 92 و دریافت تندیس این اجلاس از دستان رییس سازمان حمایت از مصرف کننده و رییس شورای قیمت گذاری بوده است که این خود نشان از مشتری مداری و ارج نهادن به حقوق مصرف کنندگان با گارانتی طلایی 2 ساله و ضمانت کارایی 100% که در کشورمان به نوع خود بی نظیر است.

***ایران دی اچ در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی موفق به دریافت تندیس حماسه ساز برتر صنعت و اقتصاد ایران شد. این همایش با حضور اساتید برتر و کارآفرینان برجسته کشور در سالن اجلاس همایش های صدا وسیما به همت دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

***کسب مدال افتخار آمیز همایش آرمانهای 6 شعار ملی توسط جناب حجت الاسلام ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نشان دیگری بر تحقق آرمانهای 6 شعار ملی اعم از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، همت مضاعف و کار مضاعف، نوآوری و شکوفایی، حماسه اقتصادی و جهاد اقتصادی توسط ایران دی اچ است.

***روش نوین برای دفع حشرات و حیوانات موذی و همچنین دستگاه تصفیه هوا با قابلیت های ویژه باعث شد تا تندیس و لوح تقدیر همایش تکنولوژِ نوین در بهداشت به شرکت الکتریک سازان افق کویر (ایران دی اچ) تعلق گیرد.

DH-S7

دفع کننده تخصصی پشه و مگس

DH_01

دفع کننده ی 16 خانواده ی حشرات و حیوانات موذی (به جز پشه و مگس)

دارای 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش 144 ماه ضمانت کارایی دستگاه

بمدیریت:

مزین

تلفن:

7280401 واحد فروش گیلان

سایت:

www.projectirandh.com

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

5 × 1 =

ایران دی اچ DH دفع کننده تخصصی پشه و مگس فرین
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera