کامپوزیت در رشت

کامپوزیت
Composite
کامپوزیت در رشت

نمایندگی پخش و فروش ورقهای آلومینیوم کاموزیت
Maxmetal , Sunmetal , Fuji , Luxury
Atro bond , Glory bond
با ۱۰سال بیمه ایران ۱۵ سال گارانتی کارخانه
بمدیریت: رامین ابرقوئی

توضیحات بیشتر

گیلان
فرم تماس با کامپوزیت

    ویدیو

    گالری تصاویر

     

    اولین و تنها مرکز تخصصی نصب و اجرای نمای کامپوزیت به صورت هنگ و فیکس

    زیبایی و درخشندگی نمای ساختمان در ظاهر آلومینیومی.نگهداری آسان نما.
    ایجاد ایزولاسیون صوتی و حرارتی.تنوع رنگ فوق العاده و تقریبا نامحدود.
    ثبات فوق العاده و عمر طولانی در مقابل شرایط گوناگون جوی.
    امکان انتخاب و اجرای سطوح بسیار پیچیده در قوس.
    امکان انجام انواع ماشین کاری ، خم کاری ، سوراخ کاری ورق.
    امکان اجرای نصب سریع و دقیق.استحکام فوق العاده در برابر نیروی زلزله.مقاوم در برابر لرزشهای ناشی از باد و صداهای ناخواسته آن.
    قابلیت تنظیم کامل در مراحل نصب و حتی پس از پایان نصب.
    استفاده از حداقل تجهیزات آهنی و عدم تماس آلومینیوم و آهن در نما.
    مقاوم در برابر شوک های حرارتی.سبکی فوق العاده نسبت به مصالح سنتی و کاهش هزینه فولاد مصرفی در سازه بنا.
    ورق های کامپوزیت از جمله مصالح پیشرفته معماری مدرن می باشد که بیش از بیش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمان قرارگرفته و استقبال و کاربری فراوان این محصول بعنوان یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمانها بیانگر ، کیفیت مناسب و عدم وجود هرگونه محدودیت در طراحی و اجرای آن میباشد.ورق آلومينيوم كامپوزيت پانل مقاوم در برابر آتش:
    اين نوع آلومينيوم كامپوزيت پانل از هسته پلاستيكي نسوز به همراه دو لايه ورق آلومينيومي تشكيل شده كه نمونه جديدي از ورق ها ي كامپوزيت آلومينيومي مي باشد.
    در واقع هسته پلاستيكي شامل عنصر مقاوم در برابر آتش بوده كه سبب مي گردد اين تركيب به سختي آتش گيرد، همچنين اين قابليت توسط آزمايشگاه متالوژي رازي تهران آزمايش شده و گواهي كيفيت درجه يك را دريافت نموده است.
    ضمنا اين ماده نسوزداراي ويژگي مناسبي بوده كه در هنگام آتش سوزي هيچ گونه گاز مضري از خود متصاعد نمي نمايد.
    آلومينيوم كامپوزيت پانل مقاوم در برابر آتش توانسته رتبه B1 سخت سوزي و رتبه A غير قابل اشتعال را دريافت كند.
    ? خصوصيات پانل ورق کامپوزیت مقاوم در برابر آتش
    ? ضد آتش بودن : ♨️♨️♨️
    ورق آلومينيوم بيروني عيار بالا و پلي اتيلن مقاوم در برابر آتش دروني باعث ايجاد عملكرد عالي پانل مي شود.
    ? مقاومت بالا : ???
    در اين نوع ورق از آلومينيوم با كيفيت و مقاومت بسيار بالا استفاده شده است كه مقاومت در برابر فشار باد، ضد شوك و ضد ضربه بودن آنرا تضمين مي كند.
    ? سطح نرم :
    سطح آن كاملا صاف ومسطح بوده و فاقد هر گونه بر آمدگي مي باشد.
    ? پردازش آسان :
    آلومينيوم كامپوزيت پانل مقاوم در برابر آتش به راحتي بريده، سوراخ و شكاف داده مي شود و بصورت دايره ، مستطيل و ساير اشكال خم مي شود و همچنين طبق نظر مشتريان مي توان آنرادر مدلهاي متفاوتي طراحي كرد.
    www.atrobond.comورق آلومينيوم بيروني عيار بالا و پلي اتيلن مقاوم در برابر آتش دروني باعث ايجاد عملكرد عالي پانل مي شود.
    ? مقاومت بالا :
    در اين نوع ورق از آلومينيوم با كيفيت و مقاومت بسيار بالا استفاده شده است كه مقاومت در برابر فشار باد، ضد شوك و ضد ضربه بودن آنرا تضمين مي كند.
    ? سطح نرم :
    سطح آن كاملا صاف ومسطح بوده و فاقد هر گونه بر آمدگي مي باشد.
    ? پردازش آسان :
    آلومينيوم كامپوزيت پانل مقاوم در برابر آتش به راحتي بريده، سوراخ و شكاف داده مي شود و بصورت دايره ، مستطيل و ساير اشكال خم مي شود و همچنين طبق نظر مشتريان مي توان آنرادر مدلهاي متفاوتي طراحي كرد.

    مزایا و معایب ورق کامپوزیت آلومینیوم

    ورق کامپوزیت آلومینیوم پنلی است که از دو لایه و یک لایه مرکزی پلی اتیلن ترکیب شده است. این محصول به دلیل مزایایی مثل زیبایی، تنوع رنگ، سبک بودن، ثبات رنگ، دوام بالا، قابلیت مونتاژ سریع و غیره؛ رقیب سرسخت دیگر مصالح می باشد.

    مزایای ورق کامپوزیت آلومینیوم

    امکان ایجاد طرح های گوناگون نمای ساختمان با ورق کامپوزیت آلومینیوم به دلیل شکل پذیری آسان برای ایجاد نماهای متنوع در ساختمان
    تنوع رنگ و مقاومت عالی رنگ و مقاومت در برابر بارانهای اسیدی و ثبات رنگ در زمان اجرای نما و بعد از آن
    مقاومت بالا در برابر خورده شدن

    سادگی نگهداری و بدون نیاز به نگهداری و شستشوی مداوم: رنگ ورق کامپوزیت آلومینیوم شامل نوعی رزین است که مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن شده و آلودگی را به خود جذب نمی کند و در مکان های بسیار آلوده در صورت کثیف شدن سطح به راحتی با مواد شوینده قابل شستشو می باشد
    ابعاد بزرگ و متنوع
    با استفاده از ورق کامپوزیت آلومینیوم در نمای ساختمان، هزینه کلی ساختمان را کاهش دهید
    کم شدن وزن کلی ساختمانها با به کارگیری از ورق های آلومینیوم کامپوزیت
    مواد زیرسازی سبک، ساده و متنوع
    بسیار مناسب جهت عایق صدا، سرما و گرما

    سرعت بالا در اجرا
    مقاوم در برابر حریق
    امکان اجرای ایده های گوناگون در طراحی به دلیل امکان اجرای طرح های خاص روی ورق های آلومینیومی و تنوع رنگ های موجود
    سادگی پردازش پنل به این مفهوم که عملیاتی مانند بریدن، مسطح کردن، نورد کردن و غیره بر روی پنل های کامپوزیت به راحتی انجام می شود.

    امروزه میزان محبوبیت استفاده از کامپوزیت آلومینیوم در صنعت ساختمان‌سازی و نما به جایی رسیده است که کامپوزیت‌ها را به عضوی ثابت در این صنعت تبدیل کرده است. برخلاف گذشته که معماران تنها مجاب به استفاده از مصالحی مانند سنگ و سیمان و آجر بوده‌اند، امروزه با استفاده از ورق‌های کامپوزیت آلومینیومی جلوه‌ی خاص و شیکی به نمای ساختمان می‌دهند. ساختار ورق کامپوزیت آلومینیوم از دو لایه ورق آلومینیومی به ضخامت ۳ تا ۵/۰ میلی‌متر، یک لایه پلی اتیلن به ضخامت ۳ تا ۵ میلی‌متر، لایه‌ی رنگ PVDF، چسب عایق و ضد خش و پوشش محافظ ضد خش تشکیل می شود. این موارد باعث شده است تا این ورق‌ها نه تنها مقاومت بسیار بالایی در برابر حریق از خود نشان دهند، بلکه به یک ورق کامل تبدیل شوند و در نما به زیباترین شکل ممکن مورد استفاده قرار بگیرند.
    اما آن چه که باعث محبوبیت بیش از حد پانل کامپوزیت آلومینیومی شده است تنوع بسیار وسیع آن‌ها با توجه به نوع آلیاژ آلومینیومی استفاده شده در لایه‌ها، انواع رنگ‌های به‌کار رفته در لایه‌ی پوستی بیرونی، نوع مواد به‌کار رفته در لایه‌ی میانی و نوع یراق آلات پنجره های آلومینیومی است. لازم به ذکر است که این تنوع وسیع پانل کامپوزیت آلومینیومی در عین آن که پاسخ‌گوی نیازهای متفاوت متقاضیان است، از کیفیت و کاربرد مشخصی نیز برخوردار است تا سهولت استفاده از آن آسان‌تر از پیش گردد.

    ابعاد و قیمت ورق کامپوزیت
    ورق کامپوزیت آلومینیوم بنابر نیاز متقاضیان در ابعاد مختلفی تولید می شود، اما شاخص ترین ابعاد این محصولات ۵ و ۳ دهم میلیمتری می باشد که با ضخامت ۴ میلیمتر تولید می شود. طول و عرض ورقه های کامپوزیتی نیز ۳۲۰ سانتی متر در ۱۲۵ سانتی متر می باشد.
    مجتمع نگارین پنجره آفتاب تولیدکننده برتر ورق کامپوزیت در ایران می باشد.

    مزایای استفاده از ورق آلومینیوم کامپوزیت
    فواید استفاده از ورق‌های آلومینیوم کامپوزیتی به قدری زیاد است که نمی‌توان ساختمان و نماسازی مدرنی را بدون آن‌ها تصور کرد. در ادامه به بررسی این مزایا می‌پردازیم:

    مقاومت در برابر دما
    خصوصیات به کار رفته در پانل آلومینیوم کامپوزیت باعث مقاومت این پانل‌ها در برابر تغییرات دمایی از منفی ۵۰ درجه سانتی گراد تا ۸۰ درجه شده است.

    عایق صوتی
    ورق کامپوزیت آلومینیوم را به شکل باکس های قابل نصب در می‌آورند تا در هنگام نصب فضای خالی‌ای میان ورق آلومینیومی و دیواره‌ی ساختمان ایجاد شود. این فضای ایجاد شده خاصیت عایق صوت را برای ساختمان به وجود می‌آورد.

    عایق رطوبت و حرارت
    فضای خالی ایجاد شده میان ورق آلومینیومی و دیواره‌ی ساختمانی باعث برقراری جریان هوا می‌شود تا این پانل‌ها را به عنوان عایق حرارت و رطوبت بشناسند.

    تعویض پانل
    همان‌طور که گفته شد این ورق‌ها به صورت باکس نیز تولید می‌شوند. این خاصیت موجب شده است تا در هنگام وجود مشکل در نما به راحتی بتوان به تعویض پانل مورد نظر پرداخت

    انعطاف پذیری در طرح و رنگ
    انعطاف پذیری نامحدود ورق کامپوزیت الومینیومی در رنگ و طرح دلیل دیگری بر موفقیت این سازه‌های مدرن است. شما می‌توانید این ورق‌ها را در رنگ‌های متفاوت و در طرح‌های گوناگون(طرح سنگ، چوب، آجر، سه بعدی، آیینه‌ای و…) تهیه کنید.

    سبکی ورق کامپوزیت آلومینیوم
    وزن پایین این ورق‌ها امکان حمل و نقل و نصب‌شان را بسیار ساده و راحت می‌کند

    قابلیت آب‌ بندی
    این قابلیت باعث می‌شود تا آب ناشی از برف و باران به زیر نما راه نیابد و با هدایت آن از طریق شیارهای تعبیه شده از محل مشخصی خارج گردد.
    هم‌چنین لازم به ذکر است که این ورق‌ها در برابر باران‎های اسیدی، عوامل جوی، زلزله و آتش سوزی بسیار مقاوم هستند. بنابراین، امکان استفاده آنها در فضای باز نظیر بخش تشکیل دهنده جان پناه یا نرده شیشه ای نیز وجود دارد.

    قیمت ورق کامپوزیت آلومینیوم
    قیمت ورق کامپوزیت آلومینیوم نسبت به نوع ورق استفاده شده متفاوت است. عواملی نظیر

    ضخامت ورق آلومینیومی
    نوع آلیاژ
    مواد استفاده شده در هسته‌ی میان لایه‌ها
    نوع رنگ استفاده شده
    نوع طرح استفاده شده
    حجم
    ارتفاع
    قابلیت فشردگی
    نوع برش به کار رفته در پانل کامپوزیت آلومینیوم

    از عوامل موثر در تعیین قیمت ورق کامپوزیت الومینیوم است. هم‌چنین نوسانات در بازار به عنوان محرک دیگری در تعیین قیمت‌گذاری کامپوزیت‌ها شناخته می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود تا پیش از خرید ورق کامپوزیت الومینیوم استعلام روزانه بگیرید تا از قیمت دقیق و به روز آگاه شوید.
    بدین منظور از طریق ایجاد ارتباط با تیم پشتیبانی می‌توانید به تمامی اطلاعات مورد نیاز درباره‌ی کامپوزیت آلومینیوم دست یابید.

    روش نصب ورق کامپوزیت – روش اچ و ال (H,L)

    در این مقاله سعی داریم آموزش اجرای کامپوزیت با H و L بیان کنیم :

    ورق کامپوزیت به روش های مختلف قابل اجرا می باشد .

    که می توان به روش اجرایی فیکس ، هنگ ، استفاده از پروفیل H و L اشاره نمود .

    هر کدام از روش های اجرایی نمای کامپوزیت یکسری معایب و مزایایی دارند .

    روش اجرایی اچ و ال یکی از سریعترین روش های اجرای ورق کامپوزیت می باشد .

    استفاده از پروفیل اچ و ال در نمای کامپوزیت از لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر از سایر روش های اجرایی می باشد .

    در این روش نیز همانند روش ثابت در مرحله اول که آن را زیرسازی می‌نامیم شبکه‌ای متشکل از پروفیل آهنی با مقاطع ۴۰*۴۰ میلی‌متر و یا ۲۰*۴۰ میلی‌متر بر روی اسکلت ساختمان و بر اساس طرح کلی نما اجرا می‌شود.

    در واقع زیرسازی در این سیستم کاملن مشابه روش فیکس است.

    سپس پروفیل‎های آلومینیومی با مقاطع H و L توسط پیچ یا پرچ روی زیرسازی فلزی نصب می‏گردند. پس از آن ورق‎های کامپوزیت مطابق نقشه و طرح شیار و برش خورده و بر خلاف روش فیکس خم داده نمی‎شوند و به همان صورت و به شکل کشوئی در داخل پروفیل‌ها قرار می‎گیرند.

    روش اچ و ال از نظر آب‎بندی استاندارد نبوده و می‎توان گفت که منحصرا در ایران استفاده می‌شود.

    اما از نظر سرعت اجرا، از روش فیکس سریع‎تر می‎باشد.

    همچنین در این روش برای دسترسی به یک تایل ورق به علت آسیب‎دیدگی، امکان دست‎رسی جداگانه وجود نداشته و باید تقریبا کل نما باز شود. از ایرادات دیگر سیستم اچ و ال، فیکس نبودن ورق در داخل پروفیل و بازی کردن آن در هنگام وزش باد شدید است که باعث سر و صدا و آسیب می‎شود

    کامپوزیت در رشت

    composite

    دیدگاهتان را ثبت کنید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

    *

    نوزده − 5 =

    118 ایران آذین نمای کاسپین اجرای نمای کامپوزیت بانک مشاغل ایران رامین ابرقوئی رشت فروش کامپوزیت در رشت فروش ورق کامپوزیت کامپوزیت کامپوزیت در رشت کامپوزیت در گیلان گیلان نمای کامپوزیت نمایندگی ورق های کامپوزیت در رشت
    118iran
    WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera